יזמות ו"המשפחה שלי"

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא יזמות ו"המשפחה שלי" השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

כל אחד חולם להיות יזם, להביא משהו חדשני לעולם, לפרוץ גבולות, להצליח ולהשאיר חותם – וכן גם להרוויח כסף – בעידן של היום זו לא בושה. נשאלת השאלה האם כל אחד יכול להיות יזם? מי הוא היזם? האם יש הבדלים בסוגי היזמות?

"אתה יכול להיות יזם, ולא חשוב מה ה-I.Q שלך, מה יכולתך הגופנית, מתי נולדת ומאיזה מין אתה. ואל תטעה – יזמים הם אנשים מאוד מיוחדים, אבל לפני שהפכו ליזמים, הם היו אנשים רגילים… אתה יכול ללמוד את כל מה שצריך, כדי להיות יזם. אתה רק צריך רצון ונכונות ללמוד. עליך להיות קשוב ומכוון למטרה". שפסקי "יזמים נוצרים ולא נולדים"

הנחת היסוד היא שהיזמות מציגה את השקפת העולם הערכית הכוללת מערכת של מיומנויות ויכולות, שאותן ניתן לשכלל ולפתח במגביל להגברת המודעות  תוך התנסות, תרגול והתמדה.

כמה קל  לזהות יזמות כשרואים אותה

מדהים כמה קל  לזהות יזמות כשרואים אותה: אותה יכולת מופלאה ליצירת קשרם חדשים, מדוייקים ויעילים, יכולת לפתח נקודת מבט יצירתית, חדשנית, מקורית. יזמות ששוברת את הכלים את המוסכמות ואת הגבולות של עצמם. יזמות שמחפשת פתרונות – הלכה למעשה – פרקטיקה בשילוב יצירה וחדשנות.
יזמות מאפשרת מימוש ומיצוי פוטנציאל לבין מענה לצרכים סביבתיים ואם נתסכל על העידן של היום – העידן הפוסט מודרני – קפיטליסטי – בן החברה מייחסת חשיבות להתקדמות ומימוש הפוטנציאל הפרטני אך, גם מאפשרת ותומכת בחשיבה מרחבית – הדבר מאפשר לפרוץ את הגבולות של עצמך לאזן בין הצורך האישי / פרטי לבין ראיית האחר והחברה בה אנו חיים.

היזם הוא האדם היוצר והמניע את תהליך היזמות, בין אותה מחשבה ועד לתוצאה.
דברים רבים קורים אצלו ברמות שונות שמאפשרות לו להמשיך ולהתמודד ולא לוותר.
היזם המצליח מסוגל ביחס לאנשי עסקים אחרים בפרק זמן קצר לתרגם את המחשבות לפעולה עם רווחים מקסימליים.

הוצאת רעיון לפועל מתחילה בחשיבה יצירתית שעונה על צורך מסוים שיכול להיות נקודתי או לטווח ארוך. השלב הבא הוא הכנת תכנית עבודה, גיוס משאבים ויציאה לאוויר העולם. האם ההצלחה מובטחת? לא…אבל יזם הוא אחד שלא יוותר ויעשה הכל על מנת להשאיר את היוזמה שלו באוויר.

יום אחד קמה אי שם באוסטרליה אמא צעירה בשם מוניקה ברעם עם רעיון. האישה גרפיקאית במקצועה  איירה את דמויות בני משפחתה, בעלה וארבעת ילדיה, והדביקה על הזכוכית האחורית של רכבם מדבקות אלו. וכל השאר – היסטוריה. ההתעניינות והביקוש למדבקות המשפחתיות של משפחת ברעם כבשו את אוסטרליה כמו אש בשדה קוצים.            בתוך שנתיים נמכרו באוסטרליה למעלה משני מיליון מדבקות """my family ומשם התפשט שגעון המדבקות לניו זילנד, דרום אפריקה, גרמניה, יפן, ארצות הברית, קנדה, בריטניה.

במדבקות נחשפתי מסיפור של חבר שגר באוסטרליה, ולמרות שלא ראיתי את עצמי כיזמית או אשת עסקים הרגשתי בבטן שיש למדבקות "המשפחה שלי" פוטנציאל בישראל וקבלתי את הזיכיון. אם אתם רואים רכבים עם מדבקות של "המשפחה שלי" תדעו שיוזמה נשית עומדת מאחורי המדבקות.

בגלריית המדבקות של "המשפחה שלי", ישנן כ 100 דמויות שונות של בני המשפחה, אבא, אמא, סבא, סבתא, ילדים וילדות, ואפילו חיות המחמד של המשפחה, כך שכל אחד יוכל להתאים לעצמו את המשפחה הפרטית שלו.

עבורי יוזמה זו היא פריצת גבולות של עצמי ברובדיים שונים שלימדו אותי לא מעט על עצמי ועל העולם העסקי. כל אחד יכול להיות יזם – אל תשמרו לעצמכם את הרעיונות ומחשבות תראו מה רעיון של איור משפחה עשה לאמא אחת צעירה באוסטרליה ולהרבה משפחות בישראל.

http://www.thestickerfamily.co.il

https://www.facebook.com/thestickerfamily.co.il/?pnref=lhc

רוצה לקרוא יותר? פצחו באגוז חדשות או באגוז בלוג עוד ידע!

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע