מה זה השתלת שיער במפרצים | מקום 1 בישראל

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא מה זה השתלת שיער במפרצים | מקום 1 בישראל השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

השתלת שיער במפרצים כרוכה בהעברת שיער ממקום שופע שיער לאזורים קירחים בקדמת הראש. בהליך זה, מנתח פלסטי מעביר שיער מהצד האחורי של הראש לקדמת הראש, או למפרצים.

השתלת שיער במפרצים מתרחשת במרפאה עם רופא מוחה בתחום, בליווי צוות רפואי, ואפשר לעבור את ההליך בארץ או בטורקיה.

למי מתאים טיפול השתלת שיער במפרצים?

השתלת שיער במפרצים משפרת את המראה והביטחון העצמי של אנשים שקו השיער הקדמי שלהם מתחיל לסגת. מועמדים מתאימים להליך זה כוללים:

  • גברים שסובלים מהתקרחות.
  • גברים עם שיער דליל.
  • גברים שאיבדו שיער כתוצאה מפציעה, כוויות, או בעיות רפואיות בקרקפת.

למי לא מתאים לעבור השתלת שיער במפרצים?

השתלת שיער במפרצים אינה מתאימה במקרים הבאים:

  • דפוס נשירת שיער בכל הקרקפת.
  • גברים שאין להם מספיק שיער באזור "תורם", ממנו ניתן להסיר שיער לצורך ההשתלה.
  • גברים עם צלקות עבות וסיביות לאחר פציעה או ניתוח.
  • גברים שנשירת השיער שלהם נובעת מתרופות כמו כימותרפיה.

חשוב להבין שניתוח השתלת שיער אינו יכול להשיב את כל השיער שאבד, אם אין מספיק שיער תורם להשתלה, אבל ההליך מסייע להשבת קו השיער והוספת צפיפות לשיער שנותר.

איזה שיטות קיימות להשתלת שיער?

לאחר חיטוי יסודי של הקרקפת, המנתח משתמש במחט קטנה כדי להרדים את אזור הראש בהרדמה מקומית. בהתאם לחומרת נסיגת השיער במפרצים, המנתח יבחר בשיטת השתלת שיער מתאימה: FUT, FUE, או DHI.

הטכניקות המשמשות לביצוע ההליך נבדלות באופן נטילת זקיקי השיער מהאזור התורם והשתלתם באזור הנתרם, אבל בכל הליכי השתלת השיער מתקיימות שתי פעולות עיקריות זהות: נטילת שתלים מאזור תורם שמאופיין בעודף שיער, לשם השתלתם באזור בראש שמאופיין בהעדר כמות מספקת של שיער.

מה קורה במהלך השתלת שיער במפרצים?

במהלך השתלת שיער במפרצים, המנתח משתמש באזמל כדי לחתוך רצועות עור בקרקפת מגב הראש. בדרך כלל, אורכו של החתך הוא כמה סנטימטרים, ולאחר מכן החתך נסגר עם תפרים.

המנתח מבצע חורים זעירים עם להב או מחט באזור המפרצים בקרקפת, שם יושתלו זקיקי השיער שנלקחו, ומניח בעדינות את השערות בחורים אלה.

כמה מפגשי טיפול נדרשים?

במהלך פגישת טיפול אחת של השתלת שיער במפרצים, המנתח עשוי להשתיל מאות או אלפי שערות, ובסיום ההליך, האזור המטופל מכוסה בתחבושת למשך מספר ימים.

ההליך עשוי להימשך ארבע שעות ויותר, והתפרים מוסרים כעשרה ימים לאחר הניתוח. יתכן שיהיה צורך בשלושה או ארבעה מפגשי טיפול על מנת להשיג את התוצאות של ראש מלא שיער שאתם רוצים. הטיפולים מתרחשים בהפרשים של מספר חודשים, על מנת לאפשר לשתלים להירפא באופן מלא.

מה קורה לאחר הליך השתלת שיער במפרצים?

יתכן שעור הקרקפת יכאב מעט לאחר ביצוע השתלת שיער במפרצים, ויהיה צורך לקחת משככי כאבים, אבל רוב האנשים יכולים לשוב לשגרה מספר ימים לאחר הניתוח.

לאחר הטיפול מתרחשת תופעת לוואי נורמלית, במהלכה השיער המושתל נופל בתוך שבועיים-שלושה לאחר ההליך. נפילת שיער זו מאפשרת מקום לצמיחת שיער חדש, ורוב האנשים יראו כמות מסוימת של צמיחת שיער חדשה כשמונה חודשים עד שנה לאחר הניתוח.

השתלת שיער יכולה להשיג תוצאות טבעיות, כל עוד בוחרים במנתח הנכון

מועמדים להליכי השתלת שיער במפרצים עשויים להיות מודאגים מתוצאות הטיפול, אבל בחירת מנתח מוכשר ומוסמך, מאפשרת השגת תוצאות טבעיות ומדהימות.

אלפי גברים מרחבי העולם שסובלים מנשירת שיער במפרצים או בכל חלק אחר של הראש או הפנים, עוברים טיפולי השתלות שיער בטורקיה מדי שנה, ומדווחים על שביעות רצון גבוהה מאיכות הטיפולים וחבילות הטיפול המפנקות שכוללות שהות במלונות סמוכים למרפאה, שירות הסעות, מלווים, מתורגמנים ושלל פינוקים אחרים.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע