העסק האולטימטיבי: שיווק רשתי מנצח – עם אשל עזר האמיתי

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא העסק האולטימטיבי: שיווק רשתי מנצח – עם אשל עזר האמיתי השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

רוב האנשים מפספסים את זה, הם מוותרים על היכולת להתקדם בחיים, לקחת את ההצלחה שלהם צעד אחד קדימה והכול באמצעות תהליך מאוד פשוט.

כן, הוא דורש לא מעט השקעה, אבל בסופו של דבר, הוא יכול להניב לכם את התוצאות לחיים טובים יותר. נשמע מוכר? אם שמעתם פעם על שיטת השיווק רשתי ועל אשל עזר המקים שלה, הגעתם בהחלט למקום הנכון – המקום שיכול להעצים אתכם וללמד אתכם איך אפשר לעשות ולייצר כסף אבל בדרך הנכונה ביותר.

אז מהו שיווק רשתי ולמה יש עדיין ביקום אנשים שמוותרים על ההזדמנות שלהם להתפרנס באמצעותו? כל התשובות במאמר הבא.

אשל עזר: סק אמיתי או פירמידה?

אז מה באמת כדאי? שיווק רשתי או פירמידה? יש הבדל מאוד ברור בין פירמידה לבין שיווק רשתי – אומר אשל עזר, מקים ומנכ"ל חברת בי היפ.

בעוד הפירמידה דורשת להביא אנשים אל תוכה, השיווק הרשתי מתרגם את הכסף שלו אך ורק ממכירה של מוצרים ואין דרך אחרת לשם כך.

כאמור, לא לחינם אומרים כי שיטת הפירמידה איננה נכונה וזאת היות והיא קשורה בכמות המגויסים שאתם מגייסים לשורותיכם. לא גייסתם? לא הרווחתם וזה גם נתון בסימן שאלה אחד גדול.

כאמור, אם גייסתם, מי שירוויח בסופו של דבר זה רק האנשים שיימצאו בראש הפירמידה ולא מתחתיה ולכן זה נחשב לא פעם כמהלך לא נכון ובפרט לאנשים שרוצים וחולמים על כסף גדול.

אז מה זה שיווק רשתי?

אשל עזר הוא מנהל סניף ישראל של ביהיפ חברה הפעולת על פי שיווק רשתי מעיד שזה שונה בתכלית השוני. כאן מדברים על מהלך של מוצרים אותם מוכרים, לומדים עליהם ועל השוק שלהם היטב וכך גם על הרשתות החברתיות.

ברשתות החברתיות, במדיה החברתית ובכל מקום אחר מתאספים להם כל האנשים שלמעשה מחפשים בדיוק את מה שאולי תרצו למכור.

אבל קודם, בכדי שהם יבחרו במוצר שלכם, אתם בהחלט צריכים להגדיל את מספר המשתתפים בכדי לייצר כמה שיותר מכירות וזה מה שמבדיל את השיטה הזו משיטת הפירמידה שפחות חביבה על לא מעט אנשים הטוענים שכלום לא יצא להם מזה.

באמצעות בי היפ, גם אתם יכולים לעשות את הכסף שלכם אבל אך ורק ממוצרים שנבדקו והם אלו הנמכרים, יביאו לכם בסופו של דבר את התוצר המושלם ביותר. רוצים להגדיל את ההכנסה שלכם? בי היפ זה בהחלט המקום בשבילכם.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע