ציוד כושר לשימוש ביתי

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא ציוד כושר לשימוש ביתי השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

אחד החלומות הקלים ביותר להגשמה, והמספקים ביותר להגשמה, הוא להביא את מכון הכושר עד הבית. לא עוד בזבוז זמן בפקקים, בחנייה, בתור למכשירים הפופולאריים, ושאר העיכובים והאילוצים שיש במכוני הכושר הצפופים בישראל. עם ציוד כושר פרטי משלכם תוכלו להתחיל ליהנות מהיתרון של חדר כושר פרטי לגמרי, ומחיסכון כלכלי רב.

עלות המנוי לחדר הכושר, לצד העלויות הנלוות של נסיעות, דלק וחניה, ארוחות בחוץ, ואפילו בגדי כושר חדשים בתדירות גבוהה כדי להיראות עדכניים בסביבה התחרותית והשיפוטית של חדר הכושר, כל אלו עולים לא רק בכסף, אלא בסטרס, וחבל. אחד היתרונות הגדולים של אימון שגרתי עם ציוד כושר מתאים הוא השלווה שמגיעה עימו, וכל זה נפגע עם הסטרס סביב המפגש בחדר הכושר, שלטוב או לרע, הוא הרבה פעמים רחוק מאוד מההקשר המקורי – שמירה על הכושר הגופני.

איזה ציוד כושר אפשר לרכוש?

להקמת חדר כושר משלכם בבית יש רשימה קצרה של ציוד כושר שאפשר לבחור ממנו:

  1. משקולות – המוצר הבסיסי ביותר, והשימושי ביותר, משקולות ומשקוליות מהווים את חלקו הארי של שוק מכשירי וציוד הכושר הביתי. בכל משקל ובכל סגנון, רשימת המשקולות שלכם צריכה להיות קצרה ולבטא מענה של כמה שיותר קבוצות שריר בכמה שפחות משקולות.
  2. גומיות כושר – מגוון הציוד לחדר כושר הביתי כולל גומיות-התנגדות, הגומיות החזקות שאפשר לנצלן בדרכים שונותו מגוונות. אחד היתרונות של גומיות אלו הוא הנוחות של שימוש גם מחוץ לבית, בפארק, בים וכיו"ב.
  3. קפיץ לחיצה – מכשיר שאין בחדרי הכושר, נועד לאימון שרירי הזרוע התחתונה ולשיפור האחיזה, ישנם קפיצים בדרגות התנגדות שונות, ולרוב מספיק קפיץ בודד בדרגה נכונה בכדי לשמש אתכם לתקופה מאוד ארוכה.
  4. מוט כיפוף – עוד ציוד כושר פשוט אלגנטי ויעיל, מוט הכיפוף עושה את עבודתו במתן התנגדות לצד גמישות ומאפשר עבודה על מגוון קבוצות שריר בזויות שונות.
  5. גלגל בטן – מי שלא מכיר את המוצר בוודאי תוהה מה הקשר בין גלגל לבין הבטן שלו, אבל ברגע שמנסים את המכשיר מבינים מיד – זה עובד היטב על כל שרירי הבטן, שרירי הליבה, ומחזק מאוד את הגוף.

כמה עולה חדר כושר ביתי?

רשימת ציוד הכושר לעיל הינה רשימה חלקית, והמחירים של כל אחד מהחפצים ברשימה משתנים בהתאם לדגם, לגודל, לזמינות, ולעיתים לפי המשקל. בגדול, ניתן לייצר רשימת ציוד בסיסית ומספקת למדי בכמה מאות שקלים בלבד, מה שאומר שתוך חודשיים שלושה כבר החזרתם את ערך הציוד בחיסכון במנוי למכון הכושר לצד אינספור ההוצאות הנלוות, שאתם כבר מכירים.

מי שמחפש לחסוך כמה שיותר יוכל לרכוש ציוד כושר בסיסי מאוד ולעבוד ביצירתיות. כיום תרגולים רבים מאפשרים לכם לאמן את כל הגוף, בטן, גב, רגליים, ידיים, חזה וכל קבוצת שריר שתרצו בעזרת רצועות או גומיות בלבד, אז אפשר ליהנות מאימון מלא עם ציוד ביתי פרטי בפחות ממאתיים שקלים.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע