מיתוג משל עוגת הפרסום

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

מהפיכת ה-WEB2O היא זו שגרמה לכל מיני טכנולוגיות לאפשר לגולשים בין השאר תגובה ברשת, יצירת אינטראקציה ועוד. אפשר לומר כי בעצם הגולש והרשת הם כמו ישות אחת שדי מפרה אחד את השני וצומחת יחד.
אם נבחן את נקודת המפנה הכי גדולה ברשת, היא תהיה התקשורת עם קהלי היעד והיא זו שבעצם עשתה את הבידול והמיתוג הכי גדול של רשת האינטרנט מול כל סוגי המדיות האחרות. זוהי המדיה היחידה בה אפשרי לכל משרד מיתוג לנהל שיחה, להחליף דעות ולקבל תגובה על מה שקורה למותג. זה חלום של כל משרד מיתוג.

למה לפרסם ברשת?

הפרסום ברשת האינטרנט נעשה כדי לגרוף תוצאות, להוביל מיתוג, לחשוף, לייצר מידע, ליצור אינטראקציה, להמליץ, לקבל דעה, לחוות דעה ולשתף, את הגולשים בעולמו של המותג. המהלך הזה יש לומר הוא כבר מהלך מנצח. המותג הזה הוא כמו איזה ילד קטן שנורא מרעיש באוכל, אבל אם מטילים עלי תפקיד ואומרים לו שהוא צריך לשמור על השקט והסדר בשעת האוכל, סביר להניח שגם הוא יסתום את הפה.

הגולשים במידה רבה דומים לילד הזה. בעצם התגובה שלהם כלפי המותג הם בעצם מנהלים סוג של דו שיח, שלעולם ל מתקיים במדיות אחרות וזוהי עוצמתו של קמפיין מיתוג באינטרנט. שהוא מסוגל להבין מהר מאוד אם המיתוג הזה נכון.
הצורה שבה מתנהלת התקשורת עם הגולשים ברשת. (וידיאו, צילום, סאונד ואנימציה) יוצרים מעורבות יותר גדולה אצל הגולשים וזו כבר התחלה טובה לכל משרד מיתוג.

לאגו יש מקום- ככה עובד מיתוג דיגיטלי!

לכל האנשים יש אגו וזה בסדר גמור. יש אנשים שרוצים להשתמש ומרבים להשתמש בו וגם זה בסדר גמור. הם הקבוצה שתמיד יש לה מה להגיד והרבה פעמים גם דברי טעם וגם זה בסדר גמור.
הצורך של האנשים הללו להיות מעורבים, מגיבים ותומכים בכל מיני מהלכים פרסומיים, הוא כמו צעצועים שאפשר לתת לילד מאושר. כל מה שמשרד מיתוג רוצה זה מהירות תגובה כדי להבין מה קורה עם המותג שלו, וקהל היעד הזה שכל כך רוצה להיות מעורב מתאים לו כמו כפפה ליד.

זה לא מתאים רק למשרד פרסום ומיתוג ברשת, זה גם מתאים לאותם קהלי יעד שיש להם מה להגיד על כל דבר ובאמת מחכים שישאלו אותם אם הילדים שלהם אוהבים שניצל בצורה של דינוזאור או לא והם לא רק יגיבו הם גם ינמקו…
מהירות התגובה ברשת היא יתרון ברור למפרסמים אבל גם לכל גולש שלא מסוגל לסתום את הפה הרבה זמן והוא משתוקק להעביר ביקורת, לקטול או להחמיא ובקיצור להרגיש חי וקיים.

פרסום, מיתוג ושיווק – תפור על קהלי היעד!

בכל המדיות האחרות בניגוד לרשת, אין שום יכולת ממוקדת מאוד לכוון לקהלי היעד. ברשת לא רק שזה עובד אחרת, זה עובד בול על המטרות של כל משרד מיתוג.

לכל הגולשים בערך יש עקבות ברשת שמעידות על ההעדפות שלהם, הטעם שלהם, הגיל, המגורים, מה התחביבים שלהם, איך הם אוהבים לבלות. האם הם רווקים או נשואים, כמה ילדים יש להם ולאן הם נוסעים לטייל. האם הם מטפסי ערים או טיילי אוטובוסים, האם הם אוהבים אומנות או אוהבים צפרות. הגלישה שלנו ברשת משקפת מי אנחנו פחות או יותר, וכל המידע הזה הוא הפרופיל שכל משרד מיתוג חולם לדעת כדי לכוון את קמפיין ההשקה והמיתוג הבא.
היכולת למקד פנייה לקהלי היעד, עשויה להיות מהלך שיווקי מאוד מוצלח כבר מראש. ככה עושים פרסום בגוגל שמגיע בדיוק לקהל היעד של המותג!

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
פופולארי
מיתוג משל עוגת הפרסום
קריירה עבודה ועסקים

מיתוג משל עוגת הפרסום

מהפיכת ה-WEB2O היא זו שגרמה לכל מיני טכנולוגיות לאפשר לגולשים בין השאר תגובה ברשת, יצירת אינטראקציה ועוד. אפשר לומר כי

חדשות כלכלה
קריירה עבודה ועסקים

חדשות כלכלה

התחום הכלכלי הוא תחום אשר רלוונטי לכל אדם באופן כזה או אחר של חיוו. ישנם אנשים אשר זקוקים להתעדכנות בתחום

אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן