עורך דין מושבים שיעזור לכם להחליט ולבחור נכון

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא עורך דין מושבים שיעזור לכם להחליט ולבחור נכון השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

בשנים האחרונות הנהירה לאזורים הכפריים של ישראל מתגברת והרבה יותר התאגדויות חקלאיות בצורת מושבים מוצאות את עצמן נזקקות לשירותי עורך דין מושבים.

הסיבות המגוונות לביקוש הן גם העלייה בערך הנכסים והנכונות של המדינה גם להפשיר יותר קרקעות לבנייה ומתן זכויות שונות לכל מיני מושבים להתפרנס בצורה חופשית יותר מאשר בעבר לא רק מחקלאות.

עם זאת, לא הכל מותר עדיין, כמובן, ולכן נדרשים לא מעט הליכים משפטיים כדי להכשיר מהלכים וכדי לאפשר עסקאות שונות בכל מיני שטחים של מושבים, כדי שיוכלו לנצל את מה ששלהם ולהבדיל מקרקעות מדינה.

לכן, העסקאות נעשות בדרך כלל בליווי משפטי ודורשות ייעוץ צמוד וייצוג בגופים השונים בעזרת עורך דין מושבים מקצועי.

המשכת ההתיישבות והטיפול המקצועי בה

ההתיישבות העובדת קמה לפי חוקים והתאגדויות ישנות ולכן דורשת התמחות מיוחדת בכל מה שקשור לחוקי האגודות החקלאיות השותפות וגם בנושאי חברים ותושבי מושבים.

השינויים הרבים שחלו במעמד תושבים שונים מחייבים גם התייחסות למצבם המשפחתי ולזכויות שלהם בנכסים שונים וכלפי המשפחות וגם ההנהלות של המושבים, ולכן לא מעט הליכים משפטיים דורשים התנהלות דיסקרטית ומקצועית כאחד.

אנו באתר אגוז, יודעים שלשם כך נחוצים עורך דין מושבים שמתמצא בתחום זה ולא רק הניסיון שלו אלא גם היכולת שלו לגשר לפעמים על מתיחויות וסכסוכים רבי שנים.

זה חלק מהמציאות של היום בכל מקום בארץ שעבר שינויים בגלל משברים כספיים ובגלל הרצון של המדינה להשתחרר מעול מסוים של נטל החובות של מושבים וקיבוצים של פעם.

מגעים עם הרשויות

מגעים עם הרשויות דורשים מהמושבים להתנהל נכון גם בכל הקשור לפיננסים וגם בכל הקשור לקרקעות ולנכסים שנבנים עליהן, משום שמעמד הקרקעות ומעמד החברים באגודות החקלאיות שונה מאשר מעמד תושבי העיר.

כאן כולם נושאים בנטל ולכן כל אחד גם מחויב להיות חלק מהפתרון ולא רק לסבול מהבעיה.

משום כך, עורך דין מושבים צריך לטפל בכל הזכויות של התושבים כל אחד בפני עצמו וגם כלפי המדינה, הבנקים, האגודה עצמה.

לפעמים זה דורש מתן פתרונות יצירתיים כמו שרואים לא פעם, אבל בסופו של דבר פועלים כחוק תמיד וזה תפקידו של עורך הדין.

ניהול האגודה בצורה סדירה

כמו כל אגודה שיתופית יש לנהל אותה בצורה סדירה וחוקית וחלק מעבודת עורכי הדין שמתמחים במושבים, הוא ללוות משפטית מושבים כאלה ולוודא שהם מתנהלים בצורה מסודרת.

אם יש חובות והתחייבויות שיש לטפל בהם או בעיות שיש לפתור הם נכנסים לתוך הסיפור בצורה יסודית כדי להבטיח את המשך הקיום של המושב ואת רווחתם של החברים כדי שלא ייקלעו לחובות.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע