חיטוי במפעלים ניקיון והדברה – לא מה שחשבתם

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא חיטוי במפעלים ניקיון והדברה – לא מה שחשבתם השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

חיטוי במפעלים באמצעות הדברה הינו הליך רגיש ביותר האמור להתבצע בצמידות לתנאים המחמירים ביותר. תלונות אודות נגעים/ חרקים בתוך מוצר כזה או אחר, הינן תלונות מסוכנות – משום שהן יכולות בקלות לפגוע לא רק במוניטין העסק אלא גם ברחבתם של המתפרנסים ממנו.

כפי שהבנתם, דבר מוליך לדבר וכשמוצר הדגל שלכם מוחזר עם תיקנים בתוכו – מיותר לציין את השלכות רבות ההרס. רוצים למנוע את זה?

גל קיו – מלמדים אתכם איך לבצע חיטוי אשר מטרתו להיפרד מכל "האורחים" הבלתי רצויים וכך לשמור על שמו הטוב של המוצר שלכם.

מדוע הכרחי לבצע חיטוי במפעלים – למה פעולת הדברה לא מספיקה?

פעולת הדברה אינה מספיקה כאשר מדובר בהקפדה מחמירה על איכות המוצר, ולכן נדרש לבצע חיטוי במפעלים באופן קבוע. אם פעם היו מפזרים חומרים רעילים לצד חומרי גלם של מוצר וציודו, שהרי היום, בכדי שהפעולה לא תהפוך חלילה למסוכנת, נדרשות פעולות טרום מדבירות בכדי לוודא כי פעולות האיכות בוצעו/ תבוצענה כהלכה.

אז לפני הכול, חשוב מאוד לבצע פעולות כמו ניטור, מניעה וכך גם בקרה ובדיוק על זה, גל קיו רוצים לשוחח בחלקו של מאמר זה.

כאמור בכדי להתמודד נכון עם מזיקים ועדיין לשמור על איכותו של המוצר, חשוב לעשות כמה וכמה פעולות ולא בהכרח השמדה פיסית של מזיקים באמצעות ריסוס. עניין הריסוס ללא בקרה הינו עניין מסוכן ולעיתים, כשאין בוררים את החומרים בהיקפים גדולים- המוצר עלול בקלות להפוך לבלתי שמיש עד מסוכן!

כמו כן, בעת הדברה שאיננה מבוקרת, עלולים להגרם לא פעם גם נזקים סביבתיים קשים העלולים להפוך פעולה לכאורה חיובית למסוכנת מאוד.

חיטוי, הדברה, ניקיון, מניעה ובקרה – כל השלבים שהופכים אתכם למצליחנים 

מדענים מתחום הביולוגיה והזואולוגיה העידו כי כיום, ניתן לבצע חיטוי ואף הדברה ועדיין לא לגרום נזקים קשים הן לסביבה והן למוצר עצמו – כאמור, לייעל את הליך ההדברה עד כמה שניתן. אז לאחר שמוצאים חברה שמכירה את כללי ההדברה ומכירה את המזיק עצמו, האם זה מספיק להמשך התהליך והבטחת איכות המוצר?

זהו שלא, לפני שממשיכים לחיטוי, חשוב לדבר גם על המניעה והניקיון – כי אחרת לא  עשיתם דבר. כאמור, חיטוי לא יכול להתבצע אלא אם המקום עבר ניקיון יסודי ביותר.

עניין הניקיון רלוונטי מאוד כאן ובפרט כאשר מדובר במפעל מזון שביצע בנוסף לכל התהליכים גם הליך של הדברה. כאמור, בכדי לשמור ולהשיג את המוצר האיכותי ביותר רצוי לעשות את הדברים על פי כל הכללים המחמירים.

בסיכומו של דבר, אם מוצריכם עברו את כל שלבי המבדק המורכבים ועדיין נשארו ונשמרו, כנראה שלא פסחם על שום חלק מהתהליכים המחמירים ביותר.

חושבים שכל זה נגמר רק בהדברה וחיטוי? בכדי להיות סמוכים ובטוחים שהמוצר שלכם עומד להיות ראוי לשווקים – אל תפסחו על המבדקים הנדרשים.

גל קיו לוקחים את האחריות המוצר שלכם על עצמם ומבטיחים לסייע לכם לשמור על סביבת עבודה נקייה ועל מוצר שבסופו של דבר יהיה אפשר להתגאות בו.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע