מיקרוטופינג לעסק: 3 טיפים חשובים לבעלי עסקים

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא מיקרוטופינג לעסק: 3 טיפים חשובים לבעלי עסקים השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

כשחושבים על בטון או מיקרוטופינג לעסק, אי אפשר שלא להעלות על הדעת תמונה של חניונים, מפעלים או מוסכים. המראה העגמומי והאפרורי מקנים להם חזות מיושנת ומגושמת.

היום המצב שונה לחלוטין בכל מה שקשור לעיצוב בבטון. בתי עסק וארגונים בוחרים בראש ובראשונה לרצף את הרצפות והמשטחים שלהם בחיפויי בטון מרהיבים ומעוצבים להפליא.

היום הבטון קיבל שם ומוניטין של ריצוף מודרני ויוקרתי המעניק לבניין עיצוב דקורטיבי ושונה ממה שהורגלנו אליו, וזאת בזכות הטכנולוגיה החדישה וטכניקות העיצוב המודרניות.

מה זה מיקרוטופינג?

מדובר בעצם בטכניקת עיצוב מבטון בתהליך שבו יוצקים שכבה דקה ועדינה מאוד של התערובת, בערך כ-5 מילימטרים, אותה יוצקים במקומות שונים.

אחד היתרונות של טכניקה ייחודית זו היא שריצוף במיקרוטופינג ניתן לבצע על גבי מרצפות ומשטחים קיימים מבלי להרוס ולפרק אותם קודם לכן. בזכות עוביו הדק, הוא ממעניק למשטחים מראה מבריק, יוקרתי ואיכותי. הוא הופך אותם לעמידים יותר למים ולחומרים פוגמים אחרים.

ניתן למצוא חיפויי מיקרוטופינג באולמות אירועים, אולמות כנסים בינלאומיים בהם מתכנסים בכירי ממשל, חברות הייטק יוקרתיות, מוסדות לימוד אקדמיים, וכמובן ארגונים ובתי עסק מכל הסוגים ובכל הגדלים.

זהו טרנד מבוקש ופופולארי שתפס תאוצה בשנים האחרונות בעולם האדריכלות.

3 טיפים לבעלי עסקים שמעוניינים לעשות מיקרוטופינג לעסק

  • בחרו את האזורים והמשטחים הרצויים- היום אפשר לבצע עבודות מיקרוטופינג כמעט על כל משטח – רצפות, קירות, תקרות ואפילו רהיטים. בתי עסק שונים משתמשים בכל היתרונות שיש לשכבת הבטון החלקה והמעוצבת בכדי לשדרג את המראה והאטמוספירה בתוך העסק שלהם. יכול להיות שיש מקומות במבנה שלכם שלא חשבתם עליהם קודם לכן שעבודת חיפוי מבטון דק יכולה מאוד להתאים להם באופן שישדרג את הנראות החיצונית. לקוחות בסופו של דבר פועלים על פי מראה עיניים, ואם הם נכנסים למקום מרהיב, בוהק וססגוני כמו שחיפוי מיקוטופינג יכול להעניק אז העלייה בצריכת הלקוחות מהעסק שלכם יכולה בקלות להיות גבוהה.
  • חשבו על הגוונים והטקסטורות המועדפות עליכם– צאו מהתפיסה של בטון אפור ובנאלי. היום התחום הזה מפותח מאוד בכל העולם וקיימות אינספור וריאציות עיצוב שונות ומשונות. לכל עסק יש את העדפות והסגנון שלו. לכן כדאי מאוד לפנות אל נותני השירות ולברר איתם לגבי אילו גוונים וחומרים הם מחזיקים.
  • אנו באגוז מפצח לך ידע, ממליצים לכם שתבחרו בבעל המקצוע הנכון – מאחר ומדובר באומנות של ממש, כזו המצריכה שימוש במכשירים מיוחדים ותערובות של חומרים מדויקות, הרי וודאי שלא כל אחד יכול לספק שירותי מיקרוטופינג, ובפרט בנושא רגיש ורציני כמו עיצוב לעסק. לכן חשוב ביותר לבצע סקר שוק מקיף ורחב ולקבל המלצות רק מחברות בעלות מוניטין וחוות דעת חיוביות של לקוחות מרוצים. שאלו עסקים אחרים בהם ביקרתם שעשו שיפוצי מיקרוטופינג, כאלה שמצאו חן בעיניכם.  כמו כן, בחרו קבלן ביצוע שמכיר את התחום הזה ומסוגל בוודאות לבצע את העבודה הזו, ובפרט אם הוא יכול להוציא לפועל את העיצוב המועדף עליכם שאתם רוצים לעסק שלכם.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע