אחרי עיקול משכורת – איך תשאירו את הבעיות מאחוריכם

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא אחרי עיקול משכורת – איך תשאירו את הבעיות מאחוריכם השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

רוצים למנוע או לבטל עיקול משכורת שבוצע כחלק מהליך של הוצאה לפועל? התרחיש הנורא ביותר הוא לעבוד בשביל השכר שלכם ואז לגלות כי הוא עוקל להפתעת כולם. זה אפשרי, מאז ועד היום, לשכות ההוצאה לפועל ובתי המשפט משתמשים בהליך זה מאידך, החדשות הטובות הוא כי בהחלט שניתן להפסיקו או לבטלו- השאלה היא כמה אתם חייבים ולמי ומה אומר החוק על כך?

אובליגור, מספקים לכם את המידע אבל לא מספקים שירותי משפט/ ייעוץ משפטי וכל הקשור בכך. מה כן?

הנה ההזדמנות שלכם להסדיר את מצבכם הכלכלי, לבטל את העיקול בערכאות הנדרשות ואז, להגיע לייעוץ פיננסי כלכלי נכון ויעיל- צריכים מידע נוסף?

בקרו באתר הבית שלנו והצטרפו להמונים שכבר שינו את חייהם לאלתר.

מתי קורה מצב של עיקול משכורת?

במצב של עיקול משכורת העניין הוא כזה, אתם עובדים בחברה שהיא זו המחויבת בהודעה שהתקבלה מהוצל"פ להעביר את השכר אליה. כאמור, החוק קובע כי בשם הקיום הבסיסי, יועבר חלק מהסכום לחייב והשאר להוצאה לפועל.

רוצים למנוע או להסיר עיקול? רצוי שלא להזניח את החוב הקיים ולטפל בו מבעוד מועד. לא בעלי מסוגלות לשלם את כל החוב הרובץ על ראשיכם? הראוי הוא לבצע חקירת יכולת שעל פיה יישק למעשה הדבר.

כאמור, לפי חקירה זו ייצא צו תשלום ולפיו תשלמו כמדי חודש את חובתכם. כפי שהבנתם, צו התשלום הוא זה שיבטל את העיקול וכך יספק מרחב נשימה לחייב שרוצה ומייחל לחיות בצורה מוכבדת וכך גם בני ביתו.

המצב בו בן המשפחה "נופל למצוקת חובות" לא הוגנת כלפיו ובטח שלא על בני משפחתו וכאן, חשוב ביותר לבדוק את החוב מבעוד מועד. בסיכום דבר, המטרה היא לסייע עד כמה שאפשר בכדי שגם החייב יוכל לעמוד בזה ולשלם על פי יכולתו.

עיקול משכורות וזכויות – דברים שחשוב לדעת

  • בהתאם לחוק הגנת השכר, חשוב לדעת! למרות החוב, לא ניתן לעקל את משכורתכם במלואה. בין אם זה שכר/ קצבה/ פנסיה – החוק מתייחס לכך אותו הדבר. החוק קובע על סכום מסוים עמו יישאר החייב וכך יהיה.
  • אם וכאשר מדובר בגבר גרוש המתנער מתשלום מזונותיו, הרי שהכללים משתנים, כאן יהיה ניתן לעקל את רוב השכר או הקצבה וזאת לצורך החוב שנוצר. גובה העלות מתוך החוב אשר יילקח ישתנה בהתאם למצב המשפחתי הנוכחי וכך גם לגובה השכר עצמו.
  • אנשים שמתנהל נגדם תיק/ הליך הוצאה לפועל, במצבם הדברים משתנים וכאן לא יהיה ניתן לעקל את כל הסכום, גם כאן, יישאר בידי החייב סכום קבוע בחוק.

סיימתם הליך משפטי שרבץ עליכם? מרגישים כי ניתנה לכם הזכות לפצוח בעתיד פיננסי טוב יותר?

אובליגר, מעניקה לכם את כל המידע הודות לצוות מומחה ומקצועי בתחום הפיננסיים. זקוקים להדרכה מקצועית? הנכם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ואחד מאיתנו ייצור אתכם קשר.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע