קריירה עבודה ועסקים

מיתוג משל עוגת הפרסום

מהפיכת ה-WEB2O היא זו שגרמה לכל מיני טכנולוגיות לאפשר לגולשים בין השאר תגובה ברשת, יצירת אינטראקציה ועוד. אפשר לומר כי בעצם הגולש והרשת הם כמו ישות אחת שדי מפרה אחד את השני וצומחת יחד.
אם נבחן את נקודת המפנה הכי גדולה ברשת, היא תהיה התקשורת עם קהלי היעד והיא זו שבעצם עשתה את הבידול והמיתוג הכי גדול של רשת האינטרנט מול כל סוגי המדיות האחרות. זוהי המדיה היחידה בה אפשרי לכל משרד מיתוג לנהל שיחה, להחליף דעות ולקבל תגובה על מה שקורה למותג. זה חלום של כל משרד מיתוג.

למה לפרסם ברשת?

הפרסום ברשת האינטרנט נעשה כדי לגרוף תוצאות, להוביל מיתוג, לחשוף, לייצר מידע, ליצור אינטראקציה, להמליץ, לקבל דעה, לחוות דעה ולשתף, את הגולשים בעולמו של המותג. המהלך הזה יש לומר הוא כבר מהלך מנצח. המותג הזה הוא כמו איזה ילד קטן שנורא מרעיש באוכל, אבל אם מטילים עלי תפקיד ואומרים לו שהוא צריך לשמור על השקט והסדר בשעת האוכל, סביר להניח שגם הוא יסתום את הפה.

הגולשים במידה רבה דומים לילד הזה. בעצם התגובה שלהם כלפי המותג הם בעצם מנהלים סוג של דו שיח, שלעולם ל מתקיים במדיות אחרות וזוהי עוצמתו של קמפיין מיתוג באינטרנט. שהוא מסוגל להבין מהר מאוד אם המיתוג הזה נכון.
הצורה שבה מתנהלת התקשורת עם הגולשים ברשת. (וידיאו, צילום, סאונד ואנימציה) יוצרים מעורבות יותר גדולה אצל הגולשים וזו כבר התחלה טובה לכל משרד מיתוג.

לאגו יש מקום- ככה עובד מיתוג דיגיטלי!

לכל האנשים יש אגו וזה בסדר גמור. יש אנשים שרוצים להשתמש ומרבים להשתמש בו וגם זה בסדר גמור. הם הקבוצה שתמיד יש לה מה להגיד והרבה פעמים גם דברי טעם וגם זה בסדר גמור.
הצורך של האנשים הללו להיות מעורבים, מגיבים ותומכים בכל מיני מהלכים פרסומיים, הוא כמו צעצועים שאפשר לתת לילד מאושר. כל מה שמשרד מיתוג רוצה זה מהירות תגובה כדי להבין מה קורה עם המותג שלו, וקהל היעד הזה שכל כך רוצה להיות מעורב מתאים לו כמו כפפה ליד.

זה לא מתאים רק למשרד פרסום ומיתוג ברשת, זה גם מתאים לאותם קהלי יעד שיש להם מה להגיד על כל דבר ובאמת מחכים שישאלו אותם אם הילדים שלהם אוהבים שניצל בצורה של דינוזאור או לא והם לא רק יגיבו הם גם ינמקו…
מהירות התגובה ברשת היא יתרון ברור למפרסמים אבל גם לכל גולש שלא מסוגל לסתום את הפה הרבה זמן והוא משתוקק להעביר ביקורת, לקטול או להחמיא ובקיצור להרגיש חי וקיים.

פרסום, מיתוג ושיווק – תפור על קהלי היעד!

בכל המדיות האחרות בניגוד לרשת, אין שום יכולת ממוקדת מאוד לכוון לקהלי היעד. ברשת לא רק שזה עובד אחרת, זה עובד בול על המטרות של כל משרד מיתוג.

לכל הגולשים בערך יש עקבות ברשת שמעידות על ההעדפות שלהם, הטעם שלהם, הגיל, המגורים, מה התחביבים שלהם, איך הם אוהבים לבלות. האם הם רווקים או נשואים, כמה ילדים יש להם ולאן הם נוסעים לטייל. האם הם מטפסי ערים או טיילי אוטובוסים, האם הם אוהבים אומנות או אוהבים צפרות. הגלישה שלנו ברשת משקפת מי אנחנו פחות או יותר, וכל המידע הזה הוא הפרופיל שכל משרד מיתוג חולם לדעת כדי לכוון את קמפיין ההשקה והמיתוג הבא.
היכולת למקד פנייה לקהלי היעד, עשויה להיות מהלך שיווקי מאוד מוצלח כבר מראש. ככה עושים פרסום בגוגל שמגיע בדיוק לקהל היעד של המותג!

Agoz מפצח לך ידע

Share
Published by
Agoz מפצח לך ידע

Recent Posts

איך בוחרים חשמלאי מוסמך בכפר סבא עם ניסיון והמלצות?

חשמלאי הוא מקצוע חשוב ובעל עמידות רבה בעולם הבנייה והתיקונים הביתיים. כאשר מדובר בתקלות חשמליות…

2 חודשים ago

מקלחון פינתי – מתי זה מתאים ולמי כדאי להתקין כזה?

חדר האמבטיה שלנו הוא אחד החדרים שאנחנו משתמשים בו הכי הרבה. כל בני המשפחה עוברים…

3 חודשים ago

מה זה לוגו של חברות ולמה זה כל כך חשוב?

אם אתם מנהלים עסק בוודאי יצא לכם לשמוע על העניין של לוגו. למעשה, כאשר מדברים…

3 חודשים ago

השכרת קלאב קאר: מה אתם חייבים לדעת לפני שאתם שוכרים קלאב קאר

רכבי הקלאב קאר הם כלי רכב חשמליים קטנים שיכולים להושיב שניים עד ארבעה אנשים. ניתן…

3 חודשים ago

עורך דין לעבירות מין – כי מגיע לכם צדק, פיצוי ותמיכה מקצועית!

כמות הכאב, הצער, הטראומה והפוסט-טראומה שמתמודדים עמם נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ועבירות מין היא בלתי…

4 חודשים ago

הדברים שכדאי לדעת על הגשת תביעות סיעוד

אף אחד מאיתנו לא קם בבוקר וחושב על כך שהוא יכול לסיים את היום שלו…

6 חודשים ago