הובלות בכפר סבא: עומדים לעבור דירה בשרון? קבלו טיפים לאריזה ופריקה מסודרת ויעילה

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא הובלות בכפר סבא: עומדים לעבור דירה בשרון? קבלו טיפים לאריזה ופריקה מסודרת ויעילה השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

הובלות בכפר סבא

עוברים דירה אל כפר סבא או בתוך העיר – מצוין, הזמנתם שירות הובלות בכפר סבא? עכשיו הגיעה השעה לארוז את כל הבית ולהכין את התכולה לקראת ההובלה.

אמנם זה לא נשמע כמו פרויקט שמצריך הכוונה מיוחדת, אבל גם לאריזה ולפריקה יש קווים מנחים, כלומר, אם רוצים שהעבודה תתבצע באופן מסודר ויעיל.

מעבר לעבודת האריזה והפריקה זכרו לתאם שירות הובלות בכפר סבא מראש, רצוי לסגור את מועד ההובלה ולתאם עם המובילים כשבועיים לפני המעבר המתוכנן.

אם הדבר מתאפשר, מומלץ לבקש מסמך בכתב המפרט את מועד ההובלה (יום שעה) מחיר ההובלה וצורת התשלום עבור השירות. זה כדי להבטיח שלא יהיו הפתעות, תוספות מחיר לא צפויות (נניח באם המובילים רואים שיש יותר תכולה להוביל ממה שהם שיערו בהתחלה) דחיות ועיכובים במועד ההובלה ועוד כל מיני סיטואציות לא נעימות.

כמה טיפים מוצלחים לשלבי האריזה וההובלה

1. הקפידו לארוז בארגזים איכותיים. ארגז שאינו תקין (מרופט/קרוע) יכול בשבריר שנייה לפרוש מהמרוץ, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו כל חפציכם מתפזרים לכל עבר בזמן ההובלה. לרוב ניתן להשיג ארגזים טובים אצל המוביל, ויש גם גמ"חים שמספקים קרטונים באיכות טובה לצורכי אריזה.

2. דאגו שיהיו לכם כמה מארזי נייר פצפצים ונייר אריזה וגלגלי דבק חזקים ואיכותיים, כך שתוכלו להשתמש בהם בלי לעשות חשבון. סגרו וארזו את הקרטונים בצורה הרמטית עד כמה שאפשר, חפצים שבירים ועדינים יש לעטוף בנייר אריזה או בנייר פצפצים וסמנו עם טוש בולט קרטונים ששמתם בהם חפצים שבירים או רגישים.

3. מיינו את החפצים שלכם. אין טעם להעמיס על עצמכם ועל המובילים בזמן האריזה, ההובלה והפריקה. ותרו על כל מה שלא שימושי יותר, ועל חפצים שאתם מעדיפים להשאיר מאחור. את כל החפצים הללו תוכלו לתרום למי שיימצא בהם שימוש. זו הזדמנות מצוינת להיפטר מהישן, להתחדש, ולעשות מצווה, תרמו את החפצים, הבגדים, הצעצועים והריהוט למי שבאמת זקוק להם.

4. שירותי אריזה מקצועיים – אריזה היא סבל בשבילכם? כדאי לכם לשקול שירותי אריזה מקצועיים. לא מדובר בשירות יקר מאוד, ומדובר בפתרון מושלם עבור כל מי שאין לו זמן לאורז, או שלא סובל את עבודת האריזה. כאשר אתם מחפשים שירות מקצועי של הובלות בכפר סבא, בררו גם בנוגע לשירות זה.

חברות רבות מציעות שירות אריזה כשירות נפרד או במסגרת חבילה הכוללת גם את ההובלה (ואז זה יוצא יותר משתלם).

איך לפרוק בצורה נכונה (במקום ללכת לאבד את הסבלנות בשלב זה ולפרוק עצבים)

תכנון נבון מראש יקל עליכם באופן מהותי בזמן הפריקה – מהארגז המסומן החפצים יעברו ישר אל המקום הרלוונטי.

טיפ שימושי מאוד (למרות שלא תמיד אפשרי ליישם אותו) הוא לדאוג שרהיטי אחסון יורכבו לפני יום ההובלה ופריקת התכולה בבית החדש. אם מתאפשר לכם לעשות זאת, זה יהיה מצוין, כי אז תגיעו לבית כשהארונות כבר מורכבים ונקיים, ותוכלו לסדר את החפצים שלכם במקום בלי בעיה.

אם אינכם נעזרים בשירות פירוק והרכבה מטעם חברת ההובלות בכפר סבא, דאגו להזמין מראש את הנגר או את שירות ההרכבה מכל מקור אחר, כדי שהעבודה תתבצע בזמן.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע