עורך דין פלילי מומלץ – הוא עורך הדין המנצח שלכם

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא עורך דין פלילי מומלץ – הוא עורך הדין המנצח שלכם השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

אירוע המעצר, על אחת כמה וכמה תחת אישומים פליליים, האו אירוע מאוד מלחיץ ומלא התרחשויות מבחינתו של החשוד החדש. לרוב מדובר על מעצר ללא ידיעה מוקדמת של החשוד והוא נעה בצורה מתוכננת על ידי המשטרה, כדי למצות את הליך החקירה עד תום. על כן, מבחינתם של חשודים רבים, בתיקים פליליים רבים, הרגעים הראשונים לאחר המעצר, הם הרגעים הקריטיים בתיק.

כך שאין בכלל שאלה על חשיבות ההתערבות של עורך דין פלילי מומלץ כדי לשמור על זכויות העצור ולמנוע חקירה בתנאים לא הוגנים. אתם כחשודים, זכאים להתקשר עם  עורך דין פלילי מומלץ למן הרגע הראשון וחשוב להקפיד על בחירה מושכלת של איש מקצוע מיומן ומומחה בתחומו.

שירותי עורך דין פלילי מומלץ במהלך החקירה

ברגעים הראשונים שלאחר מעצר חשודים, שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ מתנקדים לכדי כמה פעולות. בין יתר הפעולות החיוניות, מומלץ לשים לב למשימות כמו:

  1. מענה מידי לשיחת הטלפון מתא המעצר. עורך דין פלילי מומלץ הוא עורך דין זמין תמיד. מעצרים יכולים להגיע בכל שעות היום והלילה, בחגים ובימי חופשה. ולכן לעורך הדין חייבת להיות זמינות גבוהה לטיפול במקרים חדשים ודחופים.
  2. הגנה על זכויות העצור, על כל המשתמש מכך. עורך הדין צריך לוודא בכל הליכי המעצר והחקירה כי השוטרים עמדו בתנאי החוק ולא הפרו אפילו לא תקנה אחת. אם לא כך הם פני הדברים, יש מקום לשקול פנייה מהירה לעזרת בית המשפט, כדי לקבל צווי מניעה לפעולות המשטרה בחקירה.
  3. יצירת סביבת חקירה מאוזנת כלפי החשוד. ליווי של עורך דין בימי החקירות הארוכים וייעוץ משפטי בתוך חדר החקירות יכולים במידה רבה להשפיע על חומרי החקירה ועל ההליך המשפטי כולו.  כך שעורך דין מנוסה יהיה שם לאורך כל ימי החקירה ויוודא שאתם לא תורמים חומרים מפלילים לשוטרים ושומרים על קו ההגנה שלכם אמין ורציף.

מהמעצר ועד לגזר הדין – עורך הדין שנמצא אתכם

גם לאחר תום החקירה ועם הגשת כתב האישום, יש תפקיד מפתח חשוב לעורך דין פלילי מומלץ. הוא האדם שמכיר את התיק הכי טוב שיש, למן היום הראשון.

לפיכך, הייצוג שאתם מקבלים בכל שלבי ההליך המשפטי הוא ייצוג מוכר, על בסיס אסטרטגיה שבניתם יחד ועל בסיס תהליך עבודה משותף שנוצר בשלבים המוקדמים של התיק ומגיע עד לקבל גזר הדין.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע