מקלחון פינתי – מתי זה מתאים ולמי כדאי להתקין כזה?

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא מקלחון פינתי – מתי זה מתאים ולמי כדאי להתקין כזה? השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

חדר האמבטיה שלנו הוא אחד החדרים שאנחנו משתמשים בו הכי הרבה. כל בני המשפחה עוברים בחדר הזה בין אם זה בבוקר בשביל צחצוח שיניים או בערב בשביל מקלחת. כחדר כל כך שימושי לכל בני המשפחה חשוב מאד לתכנן אותו באופן פונקציונלי ונוח לכולם.

כחלק מתהליך התכנון ישנה ההתלבטות התמידית בין אמבטיה, למקלחון או מקלחון פינתי. בדרך כלל, כשיש בבית ילדים קטנים הנטייה היא להתקין לפחות באחד מחדרי האמבטיה אמבטיה שבה יותר קל ונוח לקלח ילדים קטנים. ככל שהילדים מתבגרים או כאשר יש מבוגרים בבית, ההעדפה גוברת למקלחונים על פני אמבטיות.

בדרך כלל זה נובע מכך שמקלחון ובטח כאשר מדובר על מקלחון פינתי תופס פחות בחלל והוא יותר נגיש, לא צריך להרים את הרגיל ולהיכנס אותו כמו לאמבטיה. הנגישות היא הגורם המכריע בדרך כלל עבור אנשים מבוגרים. במאמר זה נפרט את היתרונות של מקלחון פינתי ונפרט מתי כדאי לכן להתקין אותו.

מתי כדאי להתקין מקלחון פינתי?

מקלחון פינתי בניגוד לאמבטיה יכול להתאים כמעט לכל חלל. הוא למעשה לוקח פינה מהחדר ומנצל אותה באופן מקסימלי כך שהפינה שנוצרת בין הקירות תוחמת צד אחד של המקלחון והצד השני נתחם על ידי דלתות או וילונות לבחירה. לכן מקלחונים פינתיים נחשבים כפתרון טוב במיוחד לחדרי רחצה קטנים יותר.

המקלחונים לרוב בנויים בצורת ריבוע ובדרך כלל יגיעו בגודל סטנדרטי של תשעים על תשעים סנטימטר.

איזה סוגי מקלחונים יש?

יש בשוק מגוון דיי גדול של מקלחונים שיכולים להתאים לכל חלל. ההבדל המשמעותי בין המקלחונים הוא בדרך כלל בדלתות ובאופן הפתיחה. המקלחון הקלאסי הוא לרוב מקלחון שיש לו דלת אחת או שתי דלתות שנפתחות באמצעות פתיחה על ציר, לכיוון של 90 מעלות. ישנם מקרים בהם מעדיפים שהדלתות יפתחו פנימה בגלל חוסר מקום או כדי למנוע יציאה של מים החוצה, ישנם מקרים בהם יש למקלחון דלתות הזזה ולא על ציר, אבל אלו לרוב מקלחונים גדולים יותר. ישנה אפשרות גם לדלתות שנפתחות בפתיחת כנף מה שמאפשר גמישות בפתיחה ובסגירה.כאשר יש ממש חוסר של מקום אפשר גם לבחור בדלתות מתקפלות כשרק חצי דלת נפתחת ונסגרת פנימה.

כמה עולה מקלחון פינתי?

העלות של מקלחון משתנה על פי מספר פרמטרים. ראשית הפרמטר המשפיע מכולם הוא כמובן גודל המקלחון, ככל שהמקלחון גדול יותר הוא ידרוש יותר חומרים והעלות שלו תהיה גבוהה יותר, אבל גם סוג החומר משפיע על המחיר. כאשר הפרופיל של המקלחון יוקרתי יותר הוא לרוב יעלה יותר. כמו כן כן מספר הדלתות ואופן הפתיחה שלהן גם יכול להשפיע על המחיר הסופי שישלם הצרכן. ישנו הבדל במחיר גם בין החנויות השונות וחומרי הגלם השונים.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע