טיפול בפריצת דיסק – והכאבים נעלמים

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא טיפול בפריצת דיסק – והכאבים נעלמים השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

כאבים של פריצת דיסק הם לא לא דבר נעים במיוחד. זה יכול לנוע בטווח של כאב קל או אי נוחות מעיקה לאורך זמן, ולהגיע עד כדי כאבים משתקים שנוצרים מלחץ ישיר על עצב (סיאטיקה). לא משנה איפה אתם על הקשת הזו של הכאב, הרי שמוטב בלי הכאב, ובשביל זה יש טיפול בפריצת דיסק.

לא גזירת גורל, ולא מצב בלתי הפיך, הרי שבעוד הפריצה עצמה לא תתוקן בעזרת הטיפול, תופעות הלוואי שלה, הכאב, אי הנוחות, אפילו החרדה והחשש מביצוע תנועה לא נכונה שתדליק את הכאב, כל אלו לגמרי ברי טיפול, עם הכלים הנכונים. ככל הנראה הכלי האפקטיבי ביותר לטיפול במצבים אלו (ובכלל למצבי שריר שלד) הינו הטיפול הכירופרקטי, טיפול עומק שכולל מניפולציות גופניות מתקדמות לצד לימוד ושינוי הרגלי חיים, עד למצב בו הכאב פשוט לא חלק מהחיים יותר.

טיפול בפריצת דיסק בכל שלב!

העניין עם כאבים מפריצת דיסק הוא שהם יכולים לבוא וללכת, ולהתקבע לאורך זמן. מצב זה מוביל אנשים רבים להשלמה מתוך ייאוש, מתוך המחשבה כי "יש לי את זה כבר כל כך הרבה שנים, כנראה שאני אאלץ לחיות עם הכאב לתמיד". בעוד שישנם מצבים רפואיים מסוימים בהם אכן הדבר החשוב ביותר הוא השלמה ולמידה כיצד לחיות עם כאבים ולנהל אותם, הרי שדווקא במצבי פריצות דיסק יש מה לעשות.

טיפול בפריצת דיסק ניתן לבצע בכל שלב ובכל עת. בין אם הפריצה התרחשה ממש לאחרונה עקב תאונה או חבלה, והן אם הפריצה מלווה אתכם שנים ארוכות, והשחיקה הולכת ונמשכת, הרי שהטיפול יכול לעזור לכם, ולעיתים ממש לבצע "נס". לא מדובר בנס של העלמת הפריצה, אלא בשינויים שונים ביחסים בין השרירים לגידים ולעצמות, יצירת מצב בו הגורמים לכאב, לרוב לחצים שונים על עצבים, לא נמצאים שם יותר.

אם תחשבו על זה לרגע, הרי שהכאב נוצר עקב שינוי מבני מסוים, הפריצה של הדיסק, והלחצים שנוצרו בעקבות השינוי. לכן, שינוי בכיוונים אחרים יכול, ואף מצליח לסלק את הכאב הכרוני והאקוטי של אלפי אנשים עם פריצות דיסק ברחבי העולם.

איך זה עובד?

ובכן, הטיפול הכירופרקטי נשען על העובדה כי האנטומיה האנושית, פרט לאנומליות שונות, היא הרי זהה בין אדם לאדם. אנו יודעים כיצד השלד צריך להיות כשהוא בצורתו הבריאה והתקינה, שאינה יוצרת כאב, וכיצד השרירים צריכים להתנהל כאשר אינם בדחק ומצוקה.

טיפול בפריצת דיסק הוא בעצם טיפול מנואלי המזיז, משנה, ומתקן מנחים מסוימים ומצבים שונים ומכניים בגוף, כדי לייצר מחדש סדר הדומה יותר לסדר הדברים הנכון. שרירים מתוחים או מכווצים משתחררים ומקבלים תמיכה, עצמות אשר נתפסו בעקבות לחצים שונים חוזרות לזווית התקינה שלהן ביחס לשאר השלד, והארגון מחדש מוריד את הלחץ על העצב, ומחלץ אתכם ממצבי כאב מיותרים לגמרי.

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע