BITW 149: 11 מפתחות להצלחה ארוכת טווח ככותבת נסיעות עצמאית עם רייצ'ל קוואנו (חלק 1)

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

תהליך צעד אחר צעד כדי להגדיר את עצמך להצלחה כעיתונאי נסיעות פרילנסרים. בפרק זה אנו משוחחים על פיתוח נישה וייצור הכנסה כסופר נסיעות וכן על מפתחות הרשתות. מפתחות להצלחה גם לבלוגרי הנסיעות!

 

רחל קוונאו היא האורחת שלי בפרק זה. היא עוסקת בתקשורת ועיתונאות במשך 14 שנה והיא סופרת נסיעות פרילנסרית. היא החלה את הקריירה שלה ככתבת בעיתונות המודפסת. כיום היא סופרת חוצות, נסיעות והרפתקאות עם דגש על ספורט תחת כיפת השמיים ויעדי הרפתקאות, במיוחד סקי / סנובורד, קיטבורד, שייט בקיאקים, טיולים רגליים ופריצת דרך.

 

רייצ'ל היא סופרת סחר בצוות עבור קבוצת Bustle Digital הכוללת את ההמולה, עלית דיילי, מיקרופון ואינברס, כמו גם סופרת פרילנסר עבור חנויות שונות כולל ג'ורנל הגברים, MSN, הכתב ההוליוודי, 57 שעות, מטדור רשת, מגמות דיגיטליות, Gear Junkie ו- KimKim. זה "11 מפתחות להצלחה ארוכת טווח כפרילנסר בכתיבת נסיעות עם רייצ'ל קוואנו (חלק 1)".

 

כדי להירשם לפודקאסט אנא השתמש בקישורים למטה:

 

לחץ כאן כדי להירשם באמצעות iTunes
  לחץ כאן כדי להירשם באמצעות RSS (עדכון שאינו iTunes)

 

אם אתה אוהב את ההצגה, אנא שקול והשאיר את התוכנית ביקורת ב- iTunes כמו גם [19459009 ] רדיו Stitcher . כמה דקות מזמנכם יכולות לעזור למופע בצורה אדירה! תודה!

 

11 מפתחות להצלחה ארוכת טווח כפרילנסר עם רחל קוואנו (חלק 1)

 

האזינו לפרק של ימינו לשמוע את תהליך שלב אחר צעד של רחל כדי להגדיר את עצמך להצלחה כפרילנסר ועיתונאי נסיעות. בפרק זה אנו משוחחים על פיתוח נישה וייצור הכנסה וכן על מפתחות הרשתות.

 

Rachel Cavanaugh

 

סקירה כללית של הנושאים בפרק של ימינו

 

 

~ לפתח נישה / מותג / פוקוס (כיצד לדעת במה אתה רוצה להתמקד, מדוע זה חשוב, כיצד להציג את עצמך וכו ')

 

~ האם יש את המושלם "דיבור מעלית" (כשאנשים שואלים מה אתה עושה, יש לך תגובה? האם זה אפקטיבי? להלן דרך ליצור אחד שניתן להשתמש בו עבור עורכים ואנשי תעשייה, כמו גם חברים / משפחה? .)

 

~ קבע את המקומות הנכונים (רק בגלל שיש לך רעיון נהדר לא אומר שכל מגזין ירצה בכך. כך תוכל לחקור פרסומים פוטנציאליים, להבין את הקול שלהם, למצוא פאבים המתאימים לעבודה שלך, וכו ')

 

~ מקסם את שיעור השעה שלך (שחרר מלקוחות בעלי שכר נמוך, כיצד למצוא לקוחות / פרסומים בעלי שכר גבוה יותר, דרכים לעקוב אחר השעות לפי שעה שאתה לא מסתובב במעגלים, כותב בלוקים וכו ') [19459005 ]
 

~ קבל לקוח עוגן (מה לקוח עוגן? איך למצוא אותם, כיצד לשמור אותם, כיצד להתכונן לשינויים בתקציבים שלהם וכו ')

 

~ הצטרף לחשיפות / כנסים (כיצד למצוא אקספו, לבחור נכון, כיצד להתנהג שם / להפיק מהם את המרב וכו ')

 

~ רשת אפקטיבית (הבינו את ההבדל בין קשרים בין רשתות / בנייה ובין שנראים שירות עצמי, מעצבן וכו '. זה מאיים את השנה הראשונה שלכם ולכן אנשים רבים לעולם לא לומדים לעשות זאת ביעילות. דברים כמו לעזור לאחרים קודם, איך לעשות מצא אירועי רשת, דע מה לומר ולא אומר)

 

והתאם לפרק השני בו נשוחח על יצירת איזון בין חיים לעבודה כמו גם מפתחות לכתיבה מהירה יותר ואיך לתעדף את עומס העבודה שלך ולהישאר על המסלול.

 

הציטוט האהוב עליי מרחל קוואנו בפרק הפודקאסט הזה ”

 

ככל שתקדיש זמן רב יותר לכתיבה לבוטנים, פחות זמן יהיה לך ליצור קשרים עם אנשים שהולכים לשלם לך את מה שאתה שווה.

 

פרק מלא >> האזינו לפרק של היום

 

התחבר לרחל

 

אתר רחל; rachelsylvia.com
  רחל על לינדין
  רחל באינסטגרם

 

 

 

התחבר לאלכסה, לשבור לכתיבת נסיעות ובלוג הנסיעות שלי
 

 

טוויטר
  פייסבוק
  אינסטגרם
  פינטרסט
  52perfectdays.com
  כותב הנסיעות השואף, קבוצת הפייסבוק

 

 

מקווה שנהניתם מהפרק הזה וקיבלתם השראה לחשוב איך תוכלו להציב יעדים לבלוג שלכם בשנת 2020! מעוניין לשמוע את הפודקאסט המלא? לחץ כאן להאזנה !

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני באמת מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!)

 

סיכה למועד מאוחר יותר! Long-term Success As a Travel Writer

 

 

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן