כיצד להרוויח כסף כבלוגר והשתתף בכנס Mediavine. 15 הטיפים המובילים שלי והשתתפות בוועידת הבלוגרים של Mediavine, כמו גם הטיפים המובילים של תשעה נואמים, בלוגרי נסיעות ומשתתפים בכנס הבלוגים.

 

המופע של היום מתמקד בנסיעות הבכירות שלי ובשיעורים שנלמדו במהלך ועידת Mediavine, כמו גם בתיקונים הטובים ביותר מתשעה מהנוכחים. תתכונן, מכיוון שיהיו הרבה טיפים שתוכל ליישם באתר האינטרנט שלך ובקריירת הבלוגים שלך. כמה טיפים יהיו ספציפיים לאלו שכבר משתמשים ב- Mediavine וטיפים אחרים מיועדים לכל הבלוגרים!

 

כדי להירשם לפודקאסט, אנא השתמש בקישורים למטה:

 

לחץ כאן כדי להירשם באמצעות iTunes
  לחץ כאן כדי להירשם באמצעות RSS (עדכון שאינו iTunes)

 

אם אתה אוהב את ההצגה, אנא שקול והשאיר את התוכנית ביקורת ב- iTunes כמו גם Radio Stitcher . כמה דקות מזמנכם יכולות לעזור למופע בצורה אדירה! תודה!

 

ועידת מדיה ויין באוסטין, טקסס

 

Mediavine Austin Conference

 

Mediavine היא רשת מודעות המסייעת לבלוגרים להרוויח כסף עבור אתרי האינטרנט שלהם. כבלוגרים, אנו מפרסמים תוכן ולא תמיד קל להרוויח שכר. רשת מודעות עוזרת לנו להצליח בכל ההיבטים של העסק שלנו. המשימה Mediavine היא לעזור ליוצרי תוכן לבנות עסקים בר-קיימא. מכלי SEO וטיפים להפיק את המרב מהתוכן שיש לך, וכלה בהזדמנויות ברשת שיעזרו לך ללמוד מהעמיתים שלך ולתכנן אסטרטגיות להגדלת התנועה שלך.

 

הם עורכים שני כנסים בשנה עם 125 כרטיסים בלבד לכל אחד. שני הוועידות דומות בתוכן ונוצרו כך כך שהחוויה אינטימית ואישית.

 

לחץ כאן כדי להאזין לפרק המלא כדי לשמוע את התיקים הגדולים ביותר לקחים במהלך ועידת Mediavine. זהו “BITW 148: תשעה בלוגרים חולקים את התוכן הגדול ביותר שלהם מוועידת Mediavine”.

 

פרק מלא >> האזן לפרק 148 עכשיו! לתמלול מלא של הצגת הפודקאסט גלול למטה לעצות של תשעת הבלוגרים.

 

15 הטיפים המובילים והמסירות שלי מוועידת Mediavine באוסטין, טקסס

 

     

  1.  

       

    1. הציבו יעדים והיצמדו להם.
    2.  

    3. עם סיום הוועידה, רשמו את כל מה שתרצו ליישם כרשימת “לעשות”.
    4.  

    5. הווידאו הוא המקום בו הכסף נמצא (במיוחד עם mediavine).
    6.  

    7. התחל את הפודקאסט שלי עם 52 הימים המושלמים!
    8.  

    9. עיין בתכנים המובילים כדי ליצור מחדש ‘קסם’ עם תוכן חדש.
    10.  

    11. הקדש זמן לסקור את מה שעובד (ולא) חודשי, רבעוני ושנתי.
    12.  

    13. הקדיש זמן למיטוב התוכן לחגים.
    14.  

    15. שחרר מכל דבר שאינו ממלא את תשוקתך.
    16.  

    17. צור מאמרים בסבב מבוסס על תוכן מוביל.
    18.  

    19. התמקדו בנישה ולא במספרים.
    20.  

    21. יותר מדי בלוגרים משליכים רשת רחבה ועוברים ל”לייף סטייל “. הכירו את הנישה שלכם.
    22.  

    23. עבוד עם יעדים המתאימים לקהל שלך.
    24.  

    25. כלול סיפורי צלילה עמוקים ולא רק פוסטים של קליקייט (רשימת רשימה).
    26.  

    27. אף פעם לא קר.
    28.  

    29. מעקב אחרי כל הנסיעות והקמפיינים בתקשורת עם דו”ח.
    30.  

     

  2.  

 

פרק מלא >> האזן לפרק 148 עכשיו!

 

השיעור שנלמד וטיפים מובילים מ- 9 משתתפים בוועידת Mediavine באוסטין, טקסס

 

ג’יין קו מ טעם של קוקו

 

     

  • שימוש בתוסף Create שפותח על ידי Mediavine. זה נהדר לפוסטים בבלוגים עם מתכונים, רשימות ועוד ועוד. זהו תוסף בחינם ואינך צריך להיות ברשת Mediavine כדי להשתמש בו או להתקין אותו.
  •  

 

 

דן בגבי מ- honeymoonalways.com

 

     

  • חזור לפוסטים המובילים שלך על בסיס קבוע ועדכן / הוסף קישורי שותפים כדי להגדיל את הכנסות הבלוגים.
  •  

 

הת’ר בות’מן מ- abritandasoutherner.com

 

     

  • כוחה של הרשתות. היא גם אמרה כי לשים פנים לבלוג זה יתרון נהדר לכנסים.
  •  

 

מרסי צ’ונג מ www.marcieinmommyland.com

 

     

  • הבנת הנגישות בעת הבלוגים וכדי להדגיש את ההיפר-קישורים מכיוון שלא כולם יכולים לראות את שינוי הצבע של מילים מקושרות. על ידי הוספת הקו תחתון לכל ההיפר-קישורים הוא מאפשר לאנשים עם בעיות נגישות או ליקויי ראייה בקלות לדעת היכן נמצא קישור.
  •  

 

השף דניס מ- www.askchefdennis.com

 

     

  • אף פעם לא מאוחר להתחיל עם שיווק שותפים. לאלה שמתחילים לצאת, הוא ממליץ להתחיל עם שיווק שותפים בהקדם האפשרי, אחרת אתה משאיר כסף על השולחן.
  •  

 

איימי הרטל מ twodrifters.us

 

     

  • החשיבות של שליחת דוח קמפיין לאחר טיול או שיתוף פעולה. זה מראה על מקצועיות ומעמיד אותך לפני בלוגרים אחרים כשמתוכנן לטיול או לשיתוף הפעולה הבא.
  •  

  • החשיבות של ראיית נשים רבת עוצמה כיוצרות תוכן וכאלו שבנו אימפריות משלהן.
  •  

 

ליה גרסיה מ- practicwanderlust.com

 

     

  • כיצד לשמור על מנטליות וגבולות לחלום בגדול ואז לחלום גדול יותר. כמו גם איך לומר לא לכלום שלא יעזור לך להגיע לחלום הגדול והמטורף שלך.
  •  

 

דיאנה מ- www.adventurousway.com

 

     

  • היה מוכן לנסות דברים שונים. מה שעובד בבלוג אחד אולי לא יעבוד עבור בלוג אחר. אל תסתבכו אחרי מה שבלוגרים אחרים עושים, מכיוון שייתכן שזו לא הטקטיקה הנכונה לאתר שלכם.
  •  

 

תותח טרה מ- pintsizepilot.com

 

     

  • ניהול זמן. אל תיקח על עצמך פרויקטים שאינם מתאימים לך ואל תהדהד אותך ו / או את הקהל שלך. אם זה לא לעזאזל כן, זה לא לא!
  •  

 

Freebie שלך!

 

כיצד לקבל את בלוג הנסיעות שלך בדף הראשון של Google בחינם

 

תמלול מלא של הצגת פודקאסט

 

[0: 00: 00-0: 00: 50]

 

שלום וברוך הבא לפרק 148 של הפריצה לפודקאסט בכתיבת נסיעות. הפרק של ימינו עוסק בכנס Mediavine. לאחרונה השתתפתי באוסטין מדיה ויין. אם אינך יודע מה זה נוכל למצוא רשת מודעות. זוהי דרך לבלוגרי נסיעות בעצם כל סוג של בלוגר להרוויח כסף באתר האינטרנט שלך והם עושים זאת על ידי הצבת מודעות. יש הרבה רשתות מודעות שונות בחוץ ש- Mediavine נראית אחת הפופולריות ביותר כרגע, במיוחד עם בלוגי נסיעות ואוכלוסיות חיים. הם נהדרים לעבוד איתם אני אהיה אחד הדברים הראשונים שעולים לי בראש כשאני חושב על Mediavine

 

[0: 00: 50-0: 01: 47]

 

כדי ש- Mediavine יהיה זכאי, אתה צריך למלא בקשה ובאמת שהדבר מספר אחד שהם מחפשים זה כמה תנועה תגיע בכדי להעפיל ל- Mediavine אתה צריך להשיג לפחות 25,000 פעילויות בחודש לאתר שלך. והם אומרים שזה שווה בערך 30,000 צפיות בדף וזה יתבסס על ניתוח גוגל. אז Mediavine, כמו גם היכולת לעבוד איתם ברשת המודעות שלהם כמפרסם. יש להם גם כנסים ברגע זה הם עושים שנה והלכתי לזה כמו שאמרתי באוסטין וזו הייתה דרך נהדרת לא רק לפגוש חלק מהתקשורת על ידי אנשים באופן אישי, אלא גם ללמוד

 

[0: 01: 57-0: 02: 48]

 

הכנס עצמו הוא שלושה ימים והוא נערך בפיירמונט באוסטין והיום הראשון היו להם כמה סדנאות ואלה היו סוג של סדנאות הציפורים המוקדמות. לא כולם נאלצו להשתתף. אני, לצערי, לא נרשמתי לסדנא ההתחלתית ההיא. אז לקראת קבלת הפתיחה, שהייתה מסיבה מהנה במלון ואז היומיים שלאחר מכן היו ממש מלאים ברמקולים והפעלות ויש לכם גם את הגפנים, כיוון שלא יכולתי להכין את הסדנה הראשונית הזו לאחת הפגישות שבחרתי לשבת עם כמה מהם נציגי Mediavine כדי שהם יבצעו עבורי ביקורת באתר קטנה באתר שלי וייתן לי קצת תובנות כיצד אוכל להרוויח יותר כסף באמצעות המדיה על ידי רשת, כמו גם רק אסתטי.

 

[0: 02: 49-0: 03: 39]

 

הצעות לאתר. אז על הפילוח הבסיסי של האירוע תוכלו לקבל קצת רעיון אם זה משהו שאתם חושבים ללכת אליו בעתיד. זה קטן. אני חושב שזה בערך 125 אנשים. הם באמת מגבילים את הכרטיסים, וזה נחמד מאוד. זה טוב לרשתות ובאמת מאפשר לך להתחבר לרמקולים ולמשתתפים אחרים. היו להם כמה רמקולים נהדרים. היו להם את קייט מכל אמצעי סיכה פשוטים, ידידי דן באגבי שהוא ירח הדבש תמיד והוא בחור SEO מאסטר ששמעת אותו בפודקאסט לפני שאני מקווה ואם לא, זה פרק. אתה בהחלט צריך לחזור אליו ויש לו כמה אסטרטגיות SEO מעולות, ועל זה הוא דיבר באירוע אמנדה ברלין.

 

[0: 03: 40-0: 04: 39]

 

מארי דינה, האופנתיסטית המעוטלת בטסי אייבס מעוגת קאפקייקס ג’אווה נוצת אבן מעל המגרש של נאם ולאה גרסיה מוונדרוסט פרקטי עושה כמה רמקולים מעולים באמת וזה היה רק ​​כמה עוד עמוד וחצי אחר כאן. רציתי רק לתת לך תחושה לגבי לוח הזמנים של הוועידה. כמו איזה סוג של למידה קיימת וכדי להיות כנה, אני יודע, אני לא חושב שאתה צריך להיות מפרסם Mediavine כדי להגיע לאירוע בדוק אותי שוב על זה, אבל אני לא מאמין אבל אתה כנראה הולך לצאת יותר מהתנור אם אתה פשוט כנה כמו שאמרתי בערב הפתיחה, הייתה קבלת פנים Superfund דרך נהדרת להתחיל להתערבב ולרשת ואז למחרת 8:30 הייתה הרשמה וארוחת בוקר.

 

[0: 04: 40-0: 04: 57]

 

הערה צדדית כאן. האוכל היה פנומנלי. הם עשו עבודה נהדרת להרים תפריט. זה היה ממש טעים ותודה שיש לך אפשרויות ללא גלוטן. אני יודע שיש להם גם אפשרויות טבעוניות. אז הם הקלו על סופר קל לכל אחד מאיתנו עם בעיות מזון הן בחירות תזונתיות.

 

[0: 04: 58-0: 05: 43]

 

מפתח ההיפתח היה על עתידה של mediavine ובעקבותיו נאם דובר הראשי. מי הייתה מארי מכחישה את האופנתית המעוטלת, והיא באמת דיברה על קנה מידה של העסק שלך וכשהיא מדברת על העסק שלך. היא מדברת על האתר שלך ובאמת מתייחסת אליו כעסק אחרי ההמצאה המרכזית. קפצנו לכמה מפגשי למידה נוספים ויום ראשון מסלול אחד. אז בדקנו בשיטות מומלצות לבטיחות באתר. וזה היה עם מישהו מגוגל והפגישה הבאה הייתה עם בטסי וקיי וככה לעבוד חכם יותר לא קשה וזו הפעלה ממש מעניינת.

 

[0: 05: 44-0: 06: 27]

 

היו להם נקודות מבט שונות כיצד הם ניגשים לבלוגים שלהם. ומה שהכי מעניין היה בטסי אחד הדוברים. היא למעשה אינה מוכנה לתוכן חדש לתצוגה. אז יש לה משרה מלאה אבל בלוג מצליח מאוד והיא פשוט על בסיס קבוע נכנסת ומעדכנת פורסמה כבר קיימת לצדה ליצור תמונות פינטרסט חדשות ואז לפרסם מחדש ולדחוף אותן לחברתיות וזה מה שהיא עושה כדי שהבלוג שלה יהיה מעודכן לעדכן את המתכונים והמאמר שחשבתי שהיה ממש מעניין היום כלל גם דיבורים על התקשורת מסורתית.

 

[0: 06: 28-0: 07: 50]

 

זה היה עם אמנדה ברלין. היא אסטרטגית פרסום והיא לימדה אותנו את המפתחות לחיבור לתקשורת ליצירת מערכות יחסים אלה עם מקבלי ההחלטות ובאמת מעבר לדוא”ל היומיומי.

 

דיברנו גם עם ג’יימי ליברמן על כיסוי הנכסים שלך וזה ממש נכנס.

 

עבודה עם חוזים מתוך הבנה כיצד לקרוא אותם את העובדה שאנחנו צריכים להיות פתוחים לנהל משא ומתן שמה שהוצע לא תמיד הבחירות הטובות ביותר עבורנו בין אם זה התשלום או חלק מהפריטים בחוזה לקרוא את החוזה ולהרגיש שאתה יכול לנהל משא ומתן.

 

ואז היה לנו טיפאני רומרו מהקבוצה הזו. זו רשת משפיעה והיא דיברה על קנה מידה של העסק שלך. היא הייתה נואמת נפלאה. היא הייתה מאוד אנרגטית. היא דיברה מאוד על העצמה של נשים ועל היותה נוחה בעורנו ועל המעקב אחרי מה שאנחנו רוצים שטיפאני הזכירה שאהבתי זה להרפות מכל מה שלא ממלא את תשוקתך.

 

[0: 07: 51-0: 09: 21]

 

כי צירוף איננו כישלון ואני אוהב את זה. אתה יודע, אני חושב שאנחנו כל כך נקלעים לעשות את מה שאנחנו עושים על בסיס קבוע ואנחנו לא מפסיקים לחשוב שזה עדיין משהו שאני אוהב והאם זה עדיין ממלא אותי?

 

רמת מונטיזציה ברמה האישית ברמה הנסיעות. האם זה עדיין מה שאני רוצה לעשות גם כן. אני חושב שאפשר גם להיתפס בכך שאיננו רוצים לאכזב. אז אם אנו מפסיקים להתחבר או אם אפסיק את הפודקאסט הזה אם נפסיק לעשות משהו, אני אאכזב מישהו אז השארתי את זה שאמרה כי צירוב הוא לא כישלון ופשוט להרפות מכל דבר שאינו מקיים.

 

עצותיך הגדולות

 

מהן התיקים האחרים שהיו לי מהיום הראשון היה ממארי דני וההצעה שלה ממש עשתה דברים עם טיפאני, וזה עשה צ’ק-אין.

 

מדי חודש רבעוני וקובע מה עובד ומה לא עובד ומוכן להיות ציר ולבצע את השינויים האלה.

 

מה עובד ממשיך לחזור על מה שעשית כדי להגיע להצלחה זו? אז אהבתי את זה באמת.

 

[0: 09: 22-0: 10: 00]

 

ואז אחד הדברים שקיי ובטי דיברו עליהם היה זיהוי תוכן אוורגרין שהם אומרים שזה המפתח או אחד המפתחות להצלחה שלהם בידיעה על הפוסט שעליך להמשיך לקדם גם אחרי תאריך התפוגה כי אני חושב כל כך קל לכתוב פוסט חדש ואז לעבור לפוסט הבא, אבל אנחנו לא בהכרח חוזרים ומכניסים סימן ביקורת קטן ליד כל הפוסט שבאמת הם ירוקי-עד ואז יש את כל הרעיון של איזה תוכן הוא עונתי. .

 

[0: 10: 01-0: 11: 01]

 

אז רשמו לתכני החג את תוכן האהבה שלכם כל מה שהוא עונתי וודאו כי אתם משווקים בזמן המתאים לעונתיות ושאתם ממשיכים לשווק את התוכן האורגרין שעושה טוב. אז וודא שאתה נכנס לניתוח שלך. אתה באמת מנתח את מה שקורה שם לאחד משני הדברים העיקריים שאני עושה באופן אישי הוא לבחון את הניתוח שלך מאותו חודש לפני שנה או אפילו לפני שנתיים כמה זמן היה לך את החסימה שלך אתה יכול לחזור שנים רבות אחורה . תראה את התוכן שיצא טוב באותה חודש ספציפי בו אתה מוביל ושואל את עצמך האם אחד מהפוסטים הבלוגים האלה ראויים לדחוף לפינטרסט או שמא אחד מהאנשים הראויים לעדכון האם הם ירוקי עד? האם זה משהו שיכול לחדש תנועה כלשהי אם

 

[0: 11: 01-0: 11: 50]

 

קבל אותו בחזרה בעולם על ידי שיווק זה כל כך כמה גדולים בשבילי. זה לא הגיע מהאירוע אבל אני אוהב לעשות את זה. אז נסה את זה ותוכל גם להציג מבט גדול יותר על הניתוח שלך. תסתכל על השנה כולה והשווה לשנה שקדמה ולראות מה אלה לא מופיעים השנה או איזה פוסט מופיע עם תנועה רבה וקבע שזה בגלל שאני מפסיק לשווק את זה אני צריך לזרוק אותו בפינטרסט שוב? כלומר, אם מאמר מגיע לרוב מפינטרסט ואתה מפסיק להכות אותו או שאתה לא יוצר עטים חדשים שתעבורה בסופו של דבר תיפול, אז באמת תסתכל על התוכן הכללי שלך ותקבל רק את ההחלטה הזו

 

[0: 11: 51-0: 12: 51]

 

הדבר הנוסף עליו דיברו בטסי ו K היה זיהוי תוכן ספין אוף שאתה יכול ליצור על סמך הפוסט העליון הנוכחי שלך. אז התבונן באיזה פוסט מביא את הביצועים הטובים ביותר באתר שלך על סמך חיפוש בגוגל כמו גם פינטרסט וכל מקורות אחרים שתשיג תנועה טובה ותחליט מאילו מאמרים אחרים אוכל לכתוב שיוכלו להשלים אותם ויש להם נפח חיפוש טוב עם קצב תחרות נמוך וזה משהו שאני עושה בחיפוש מפתח. יש לי מאמר שלם על שימוש בחיפוש מפתחות וזה פשוט כלי נפלא. זה כן עולה כמה דולרים. אני שם קישור לאתר שלי. אני שלוחה עבורם לגעת בקוד השותף שלי. תקבל הנחה. אז שווה את זה ביום שישי אם הם ישנו את זה קצת. יום חמישי ביום השני שלנו היה עץ אחד.

 

[0: 12: 51-0: 13: 24]

 

כולנו היינו בחדר אחד. ראינו את כל הנואמים יחד למחרת. הם הציעו שתי אפשרויות שונות לכל אחת מהשיעורים. אז כמה מהפגישות השונות נאלצו להישאר מלאי תשוקה כאשר התחביב שלך הופך להיות העבודה שלך כיצד למצוא את האנשים שלך בפינטרסט כיצד להשתמש בפודקאסט לבניית קשרים עם לקוחות המפיקים רווחים מגדילים את העסק שלך כיצד ליצור 700 מתכונים ל -7 ספרי בישול ו -24 חודשים. כמה מותגים גדולים עושים SEO ואיך לנצח אותם.

 

[0: 13: 25-0: 14: 12]

 

בבחירת נסיעות ממומנות התקיימה הפגישה בנושא נגישות וכן יצירת דוחות של המותג ואז הושלם היום שלנו עם פתק סגירה עם ברנדי ריילי שנמצא באומץ במהלך אימא יודע בכלל. ואז אכלנו ארוחת ערב ממומנת נהדרת מחוות פרדו. הוועידה עצמה הייתה מהירה. זה היה בעצם יומיים וחצי יום כנס 3 ימים אם היית יכול להירשם לסדנה ובזמן שהיינו שם היו המון ספונסרים שנוכל לשוחח איתם מתי היה שם רשת סניפים ניקול בארקר שהיא וירטואלית חברת עוזר.

 

[0: 14: 13-0: 15: 13]

 

הכנת אגרת היו כמה. אז היה קטע קטן של נותני חסות. נוכל לעבור שם שתיית מים ולשוחח איתם. שוב. היית פגישה עם האנשים שלנו שהם הצליחו לענות על כל אחת מהשאלות שלך לגבי השימוש ב- mediavine. ואם הייתם מוכנים לקבוע קצת זמן או להחמיץ את אחד המפגשים הם היו עושים את זה שהיה שווה מאוד לדעתי. ולכן מה שנשאר לעשות זה קצת שונה עם הפודקאסט הזה שקומץ אנשים נכח ב- mediavine וביקשתי מהם לקחת את המובילים שלהם. אז אלה הם פריטים מהירים מאוד וניתנים לביצוע בתקווה שתוכלו ליישם לאתרכם, שבעה מהם הם ספציפיים למדיום. אני אבל הרבה או לא. אז הרבה מהטיפים והמסירות האלה הם דברים שכל בלוגר

 

[0: 15: 13-0: 15: 32]

 

האם ניתן ליישם לנקוט בצעדים הבאים לבניית אתר האינטרנט שלך לבנות את הבלוג שלך לעסק אם זה מה שאתה רוצה לעשות? ואני יודע בעצמי לפני שאנחנו קופצים לזה רק במהירות לכל סוג של ועידה שאתה הולך אליו שאתה מקשיב.

 

[0: 15: 33-0: 16: 32]

 

כל מה שהייתנו במקום בו הלמידה שלך כשסיימת דאג להכין רשימת מטלות ולעשות זאת תוך יום או יומיים מהתחלפות הסמינר המקוון או אירוע הלמידה מכיוון שזה כל כך קל תשכח, אתה יודע, פשוט תשכח מכל הדברים שלמדת את כל הדברים שצצים לך בראש שאולי תרצה ליישם ברגע שתחזור לשולחן העבודה שלך. וכך זה אחד הדברים שעשיתי אחרי ועידת Mediavine. אני בא עם רשימה של 22 דברים שאני צריך לעקוב אחריהם אחרי הכנס ואני צריך להודות שעדיין לא הגעתי לכולם, אבל יש לי את זה כאן ואם לא הייתי מצליח לעשות את זה רשימה, אני באמת לא זוכר לעשות חלק מהם. אז אם אתה מתכוון להשקיע את הזמן בפגישה לכנס שיגיע לאירוע

 

[0: 16: 33-0: 17: 12]

 

וודא שאתה מבצע את כל המעקב שלך ומבצע את רשימת המטלות כי בימים ההם שאתה פשוט לא נמצא בזה או שאתה מרגיש שיש שלושת אלפים דברים שאתה יכול לעשות, אבל אתה פשוט לא יודע מאיפה להתחיל לחזור לרשימת המטלות ולפחות לעשות משהו פרודוקטיבי עם היום שלך. אז אני ממליץ שאני רוצה לקפוץ פנימה ואני לא יכול לחכות לכם, להקשיב לכמה מהעצות הנהדרות האלה מכמה מהרמקולים, כמו גם חלק מהמשתתפים מ- Mediavine באוסטין. מתחילים.

 

התחבר לאלכסה, לשבור לכתיבת נסיעות ובלוג הנסיעות שלי
 

 

טוויטר
  פייסבוק
  52perfectdays.com
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

 

מקווה שנהניתם מהפרק הזה והשראתם לחשוב איך תוכלו להציב יעדים לבלוג שלכם בשנת 2019! מעוניין לשמוע את הפודקאסט המלא? לחץ כאן להאזנה !

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, כך שאני באמת מעריך את זה (פעם אחת בעמוד זה, פשוט לחץ על הכפתור “הצג ב- iTunes” כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!)

 

סיכה למועד מאוחר יותר!

 

How to make money as a blogger and attending the Mediavine conference.