BITW 142: כיצד למצוא מותגים, יעדים ויחסי ציבור עם ג'ון ביילי משני אבות עם מזוודות

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

האורח שלי היום הוא ג'ון ביילי; בלוגר נסיעות ואורח חיים, חולם ומתכנן וכן הבעלים של i.d.e.a., סוכנות שיווק משולבת שהתמקדה בסיוע למותגים למצוא את אומץ ליבם. הוא אב לשתי נערות בנות ובעל לגבר מצטיין אחד ושילב בין הכישרון והתשוקות שלו לנסיעות וכתיבה לבניית 2DadsWithBaggage.com.

 

2 אבות עם מזוודות מתמקדים בנסיעות משפחתיות, להט"בים, אורח חיים והורות, וכוללים סיפורי טיולים וטיפים מרחבי העולם, כמו גם הרפתקאותיהם היומיומיות של שני אבות הומואים מעוררים שני סופות נוער.

 

במבוא לפודקאסט, אני חולק גם טיול שנערך לאחרונה בהאטולקו, מקסיקו. זוהי עיירת חוף מקסיקנית לא ידועה יחסית (אלא אם כן אתה מקנדה). אני חולק את הדרכים הטובות ביותר למצוא טיסות נהדרות, מלונות, טיולים ודברים אהובים על Huatulco.

 

להרשמה לפודקאסט, אנא השתמש בקישורים למטה:

 

לחץ כאן כדי להירשם באמצעות iTunes
  לחץ כאן כדי להירשם באמצעות RSS (עדכון שאינו iTunes)

 

אם אתה אוהב את ההצגה, אנא שקול והשאיר את התוכנית ביקורת ב- iTunes וכן [19459011 ] רדיו Stitcher . כמה דקות מזמנכם יכולות לעזור למופע בצורה אדירה! תודה!

 

הצגת מבוא: ביקור בהאטולקו, מקסיקו עם וולריס איירליינס

 

לחופשת האביב, בני רולנד ואני הלכנו לחואטולקו, מקסיקו. טסנו ב- Volaris Airlines מטייגואנה באמצעות מעבר הגבול CBX. התארחנו בשלושה מלונות; מלון תקציב: Marina Hotel , מלון בוטיק: Villa Blanco וכולל: Las Brisas . עבדתי עם Paraiso Tours לסיור בעיר, סיור בסירה ושנורקל וסיור טרקטורונים. צאו לפודקאסט כדי לשמוע על כל הרפתקאותינו בהאוטולקו ועל טיסות הטיסה המדהימות שקיימות ב- Volaris!

 

כיצד למלא מותגים, יעדים ויחסי ציבור עם ג'ון ביילי משני אבות עם מזוודות

 

האזן לפרק של ימינו כדי לשמוע כיצד ג'ון בנה את המותג של 2DadsWithBaggage בזמן כה קצר [19459006 ]. אנו משוחחים על כיצד לגשת לבניית הבלוג שלך בצורה מאוד אופקית לעסקים, כמו גם טיפים למונטיזציה, שגרירות ובניית זרמי הכנסה . זהו "כיצד למלא מותגים, יעדים ויחסי ציבור עם ג'ון ביילי".

 

פרק מלא >> האזינו לפרק של ימינו

 

jon bailey 2 travel dads blogger

 

שאלות מאזינים: כיצד למלא מותגים, יעדים ויחסי ציבור

 

ג'ון ביילי הוא גם הבעלים של i.d.e.a, סוכנות שיווק שבסיסה בסן דייגו המסייעת למותגים לצמוח ולהגדיל את הנראות שלהם. זה בשילוב היותו סופר ובלוגר נסיעות מצליח, מציע לו נקודת מבט ייחודית באמת.

 

הוא רואה פיצ'רים נכנסים ל- i.d.e.a מבלוגרים ועיתונאים שרוצים לעבוד עם המותגים שהוא מייצג, והוא גם היה בצד השני ומותג מותגים.

 

לכן, לפני הראיון שלי עם ג'ון, הושטתי לידי קהילת הסופרים השאפתניים כדי לבדוק אילו שאלות היו להם בנושא יחסי ציבור. תודה לכל מי ששיתף בשאלותיהם! דאגו להאזין לפרק של היום לתשובותיו!

 

שאלות של איימי מ- A Travelling Broad

 

     

  1. כמה מידע רוצה איש יחסי ציבור שבלוגר יגיש להם?
  2.  

  3. מה הגיוני שבלוגר יבקש מבחינת הפיצויים כשהם חדשים בעבודה עם נציגי יחסי ציבור / מותגים?
  4.  

  5. איזה סוג מחקר צריך בלוגר לעשות על חברה / מותג לפני שהוא יצר את המגרש שלהם?
  6.  

 

שאלה של נינה מ- https://ninaoutandabout.ca

 

     

  1. היא תרצה לדעת כמה זמן אתה מבלה בקריאת המגרש? אני מניח שהיא מתכוונת אליך כאדם יחסי ציבור.
  2.  

  3. לאן הוו צריך ללכת ומה הוא החלק של המגרש שמאוד מחבר אותך?
  4.  

  5. האם אתה מעדיף מגרשי פורמולה או מופשטים?
  6.  

 

שאלות מחבר האקדמיה לכותב נסיעות רינה LA Family Travel.com

 

     

  1. מה מעריכים חברות יחסי ציבור הכי הרבה בתמורה להזדמנות מתארחת ואיך עלינו להציג את הערך שהיינו נותנים להם אם הם היו עובדים איתנו בדוא"ל הראשון שלנו?
  2.  

  3. בנוסף, האם הם חוקרים את הסופר שמתקרב אליהם ואיך?
  4.  

  5. בנוסף, מה הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם יחסי ציבור כדי לקבל רשימת רשימת FAM שלהם או לעלות לרדאר שלהם?
  6.  

 

שאלה מאת קריסטל מ- www.andbluesky.com

 

     

  1. מה הם הטיפים הטובים ביותר שלך למגרש כאשר אין לך קהל עצום, אבל אתה נלהב מהמותג / היעד ויודע שאתה יכול לעשות עבודה נהדרת לקדם אותו?
  2.  

 

שאלה מאת ליאן דולן מ אחיות לוויין

 

     

  1. אני תוהה לגבי זמני תגובה ממוצעים לבקשות תקשורת. העמדתי לפני יחסי ציבור איש יחסי ציבור המייצג ספא יעד ולא שמעתי זאת. יש לי גם קטע פודקאסט וגם קטע מודפס במגזין לייף סטייל.
  2.  

  3. לגבי קטע המגזין, אני באמת צריך לדעת כדי שאוכל להמשיך אם צוות יחסי הציבור לא מעוניין. האם עלי לשלוח שוב לגובה המגרש? להמשיך הלאה? ללכת ישירות למחלקת קשרי תקשורת ביעד?
  4.  

 

שאלה של ג'ן מ- 19459037] www.longhaultrekkers.com

 

     

  1. מדוע כל כך הרבה מותגים / משפרי רפאים יחסי ציבור לאחר שהביעו עניין לעבוד איתם, ואפילו דנו בהיקף העבודה? היה לי זה קורה כל כך הרבה פעמים והמעקב שלי פשוט מתעלם.
  2.  

  3. יש לי F / U לשאלת ג'ן, שהיא הייתה לי ניסיון לעבוד עם יחסי ציבור והרבה פעמים, הם לא מגיבים אחרי שתמסור. לפני, במהלך ואחרי טיול או פרויקט, אני אקבל דוא"ל אחרי דוא"ל, ואז ברגע שאמסור, אחוז לעולם לא יגיב ולא ייתן משוב. האם הם עברו לפרויקט הבא?
  4.  

 

שאלה מאת רובין דוהרן-סימפסון מ- 19459038] Www.robindohrnsimpson.com

 

     

  1. כיצד הבלוגים שלך משפרים את עבודת יחסי הציבור שלך ולהיפך?
  2.  

 

 

למעלה טיימס מהפודקאסט עם ג'ון ביילי:

 

     

  • המעקב אחרי כנס או אירוע הוא המפתח.
  •  

  • מדוע עליכם לבנות קשרים עם יחסי ציבור ותיירות ולחשוב על הטווח הארוך.
  •  

  • לא מדובר על כל טיול שמוצעים לך.
  •  

  • מדוע עליכם להכיר את הגומחה שלכם כמו גם את היוזמות של יעד לקבוע אם ‘עכשיו’ זה הזמן הנכון לבקר או לבקר את הביקור שלכם.
  •  

  • מדוע עליכם לדעת אם הפרספקטיבה שלכם והקהל שלכם מתאימים ליעדים של המותג או היעד?
  •  

  • מדוע זה מסתכם באותנטיות בעבודה עם מותג.
  •  

  • מדוע אסור להיפגע ברגשותיך אם אינך מוזמן לכל טיול אליו אתה מגיש בקשה.
  •  

  • הטייקים המובילים של ג'ון משנת 2019 Master Academy של אקדמיה למסעות .
  •  

  • החשיבות של מציאת שבט ונפגש באופן אישי כבלוגרים.
  •  

  • כיצד ג'ון ניגש לבנות את הבלוג שלו כעסק.
  •  

  • הגישה הנכונה לבנות את המותג שלך ולהוציא את שמך שם בחוץ.
  •  

  • מדוע כדאי לך לחשוב על הבלוג שלך כעסק כבר מההתחלה.
  •  

  • מדוע אתה חייב לדעת מה אתה מציע לקוראים שלך ואת היתרונות שהם מקבלים מהבלוג שלך.
  •  

  • מדוע עליכם לדעת מדוע מותג צריך לעבוד אתכם.
  •  

  • מדוע התייחסות לבלוג שלך כאל ספרונים אישי אינה מועילה למטיילים.
  •  

  • מדוע התוכן צריך להיות שימושי.
  •  

  • מדוע עליך להוסיף מותגים שעבדת איתם לדף הבית שלך.
  •  

  • אל תתבייש לבקש הפניות או הערות של מותגים שעבדת איתם.
  •  

  • מדוע ג'ון לא מוסיף מחירים לערכת המדיה שלו.
  •  

  • מדוע שתניח למגרש שלך לשבת בטיוטות שלך במשך 24 שעות לפני השליחה.
  •  

  • כיצד למצוא מותג או יעדים קמפיינים בלוגרים קודמים.
  •  

  • כיצד חברות יחסי ציבור חוקרות סופרים ובלוגרים של נסיעות.
  •  

  • מדוע באחריותנו לספק תוצאות ליעדים ולמותגים שאיתם אנו עובדים.
  •  

 

פרק מלא >> האזן לפרק 142 עכשיו!

 

משאבים לפרק

 

IMM
  מופע הנסיעות של ניו יורק
  האקדמיה לסופרי נסיעות

 

התחבר אל ג'ון ביילי

 

2DadswithBaggage.com
  ג'ון ביילי באינסטגרם
  ג'ון ביילי בפייסבוק
  ג'ון ביילי בטוויטר
  ג'ון ביילי באינסטגרם

 

 

 

התחבר לאלכסה, לשבור לכתיבת נסיעות ובלוג הנסיעות שלי
 

 

טוויטר
  פייסבוק
  אינסטגרם
  פינטרסט
  52perfectdays.com
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

 

ציוץ:

 

     

  • אהבתי את הפרק הזה על מותגי Pitching, יעדים ויחסי ציבור עם ג'ון ביילי מ- @ 2DadswithBaggage בפודקאסט @writetotravel! http://bit.ly/2SSjlmv [CLICK TO TWEET]
  •  

 

מקווה שנהניתם מהפרק הזה וקיבלתם השראה לחשוב איך תוכלו להציב יעדים לבלוג שלכם בשנת 2019! מעוניין לשמוע את הפודקאסט המלא? לחץ כאן להאזנה !

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, כך שאני מאוד מעריך את זה (פעם אחת בעמוד זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!)

 

סיכה למועד מאוחר יותר!

 

How to Pitch Brands, Destinations & PR with Jon Bailey

 

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
סגירת תפריט
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן