BITW 135: המנות הטובות ביותר מכנס ה- TravelCon של Nomadic Matt

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

המופע של היום הולך להתמקד בנסיעות הבכירות שלי ובשיעורים שנלמדו במהלך ועידת TravelCon, כמו גם במסעדות המובילות של כמה מהנוכחים. תתכונן, מכיוון שיהיו הרבה טיפים שתוכל ליישם באתר האינטרנט שלך ובקריירת הבלוגים שלך.

 

כדי להירשם לפודקאסט, אנא השתמש בקישורים למטה:

 

לחץ כאן כדי להירשם באמצעות iTunes
  לחץ כאן כדי להירשם באמצעות RSS (עדכון שאינו iTunes)

 

אם אתה אוהב את ההצגה, אנא שקול והשאיר את התוכנית ביקורת ב- iTunes כמו גם Radio Stitcher . כמה דקות מזמנכם יכולות לעזור למופע בצורה אדירה! תודה!

 

TravelCon של נוודי מאט באוסטין, טקסס

 

TravelCon 2018 Austin, Texas

 

TravelCon הוא פרי המוח של מאט קפסנס, אבל אולי אתה מכיר אותו יותר טוב כמו הנאדי מאט. אוסטין, טקסס הייתה השנה הראשונה לוועידה.

 

אם לא שמעת על TravelCon, הרשה לי לשתף את הסקירה הרשמית של הוועידה: נוף מדיה הנסיעות משתנה ללא הרף. ועידה זו בת שלושה ימים תחבר אותך עם מנהיגים בתעשייה, משפיעים וסופרים חגגו באמצעות נאומי מפתח, סדנאות כתיבה וצילום קבוצות קטנות, מפגשי הדרכה על הפסקות ופאנלים בתעשייה. תלמד מה פועל בענף הנסיעות התחרותי של ימינו, נוהלי עסקים נצחיים והכישורים הדרושים לך בכדי להצליח כיוצר.

 

הייתי במקור על הגדר סביב TravelCon, בעיקר מכיוון שכבר התקבלתי ל- TMS במפלי הניאגרה כאשר מאט הודיע ​​על הכנס. היה רק ​​יום אחד בין ה- FAM שלאחר ה- TMS ליום הראשון של TravelCon, אבל אני מודה שדבקתי בהתרגשות מה- TravelCon הראשון של Nomadic Matt.

 

בסופו של דבר, קניתי כרטיס מכמה סיבות: 1) הוועידה הייתה מכוונת למונטיזציה ולבניית עסק בבלוג שלך 2) חשבתי שזה אמור להיות ועידה קטנה. 3) היו לי הרבה חברים בבלוגרי נסיעות והיו כמה מחברי האקדמיה שלי.

 

אני אהיה כנה. באמת חשבתי שזה יכול להיות בלגן לא מאורגן. היו הרבה חלקים מרגשים לכנס הזה, כולל רב-רצועות, סדנאות – כמו כתיבה וצילום, מסיבות, שוק, המון דוברי מושבים ורמקולים מרכזיים ולוגיסטיקה.

 

בסופו של דבר – הכנס היה מאורגן היטב, אבל הוא לא היה קטן. מאט עשה משהו נכון – עם בניית השבט שלו או שיווק של TravelCon או שניהם מכיוון שהוא בסופו של דבר כ 650 איש באירוע.

 

לחץ כאן כדי להאזין לפרק המלא כדי לשמוע את התיקים הגדולים ביותר שיעורים שנלמדו במהלך ועידת TravelCon. זהו "BITW 135: תפריטים מובילים מכנס ה- TravelCon של Nomadic Matt".

 

פרק מלא >> האזן לפרק 135 עכשיו!

 

TravelCon Austin Matt Knepes

 

להלן כמה מהמחשבות הכוללות שלי על הכנס:

 

     

  • ב- Travel con היה שילוב של מפגשים ברמת מתחילים כמו גם מתקדם יותר.
  •  

  • אני באמת לא יודע מה היו מפגשי 101 / למתחילים, אבל המתקדמים היו טובים ואני מרגיש שהסתלקתי עם כלים חדשים ליישום באמצעות הבלוגים שלי.
  •  

  • אחד הדברים שהכי אהבתי ב- TravelCon הוא שלמאט לא היו רק סופרים ובלוגרים של נסיעות כדוברי מושבים וכמרכזי מפתח. הוא הביא גם מומחים ורמקולים יזמיים. לדוגמא, את בריאן דין מגיבלינקו עשה את מסלול ה- SEO המתקדם ואת ג'ק פקסטון מוויפר עושה את הפגישה בפייסבוק וכן את אחד הפודקאסטים האהובים עלי, פט פלין עשה סשן בנושא שיווק שותפים.
  •  

  • בכנס זה היו כמה טיולים מתוכננים ביום או יומיים שהאירוע התחיל רשמית, אך לא נסעו בתקשורת. ושילמתם עבור כל הטיולים. במובן זה, המופע של אוסטין שונה מאוד מכנסים אחרים כמו Tbex או TMS בהם תוכלו להצטרף לטיול תקשורתי כחלק מההופעה.
  •  

  • ארוחת הצהריים כללה מדי יום, אך ארוחת הבוקר ורוב הארוחות לא היו.
  •  

  • הרשתות היו נהדרות. אחד הדברים האהובים עלי שעשה היה לארגן מפגשים קבוצתיים ביום השני. אלה התרחשו בעיקר בברים ברחבי אזור העיר התחתית והם כיסו כל סוג נושא / נישה שתוכלו לדמיין. אירחתי את מפגשי הפודקאסטים ופגשתי חבורה של פודקאסטרים חדשים. זו הייתה דרך ממש מגניבה להתחבר לאנשים בין אם היית מטיילת סולו לבלוגרית משפחתית, בלוגרת שייט והרשימה המשיכה להמשך
  •  

  • היו מסיבות כל לילה ואנשים הלכו. זה היה קהל מסיבות. רובם כללו כרטיס שתייה או שניים. אבל שוב, הכל קשור לחיבור, צ'אט, רשת.
  •  

  • רשת עם תעשיות ומותגים: היה שוק עם מותגים כמו ביטוח נסיעות וחברות טיולים, המון חברות שהציעו כלים – כמו למשל שיווק במייל או אירוח אתרים, וכמה חברות יחסי ציבור ולוחות תיירות. היו הזדמנויות לשותף פעולה עם כמה מהמותגים ולפתוח שיחה על ביקור בכמה מהיעדים. אלה הוקמו בתיאום מראש – כך שנוכל לבקש פגישות או שהמציגים יוכלו לבקש פגישה איתנו. רק אם להיות כנים – היה קשה לבלוגרים החדשים לקבל פגישות. זה מתמטיקה פשוטה – 650 משתתפים ו -31 מציגים. אבל, אתה יכול גם לנתב פגישה וללכת לשוק לשעות מסוימות.
  •  

  • הייתה אפליקציה לאירוע שהייתה מועילה במיוחד, אך פגישות השוק שלנו היו בגשר Blogger, שהיה באמת כאב. הלוואי והפגישות שלנו בשוק היו גם באפליקציה. זה היה מקל הרבה יותר על הדברים.
  •  

  • הוצאתי הרבה מהשוק, אבל אני מכיר כמה משתתפים שמצאו את זה מתסכל שהם לא הצליחו להשיג פגישות.
  •  

 

 

אני חושב שבנקודה זו די ברור ש- Travel Con הצליח הצלחה אדירה. באופן אישי היה לי זמן מדהים לפגוש את מגוון הבלוגרים והדוברים, המשתתפים והמתנדבים. זה משהו שהייתי על גדר ההשתתפות רק בגלל תוכניות נסיעות אחרות, עם זאת, אני שמחה שהחלטתי ללכת ורציתי לחלוק איתכם את מה שהגיע הכי גדול שלי.

 

פרק מלא >> האזן לפרק 135 עכשיו!

 

 

30 הטיפים המוצלחים ביותר שלי מ- Nomadic Matt's TravelCon באוסטין, טקסס

 

     

  1.  

       

    1. הציבו יעדים והיצמדו להם.
    2.  

    3. קטעי טקסט מובילים הם הדירוג הראשון בגוגל.
    4.  

    5. ללא קישורים נכנסים, קשה עד בלתי אפשרי לדרג.
    6.  

    7. החלפת קישורים מנוגדת לחוקים של גוגל. אל תעשו זאת על בסיס קבוע.
    8.  

    9. יחסי ציבור ושיווק שונים זה מזה.
    10.  

    11. חובה לשאול מותג או תיירות לגבי יעדים קצרים וארוכי טווח. ואז התאימו את המגרש שלכם לרעיון זה על ידי מציאת כיצד הסיפור שלכם מתאים למטרתם.
    12.  

    13. צור מקרה ניתוח כדי להציג הוכחת ערך.
    14.  

    15. דע את המטרות של קמפיין לפני שהוא מתחיל.
    16.  

    17. לכל אחד צריך להיות דף משאבים ועליך לציין את הקישור הזה בכל מקום.
    18.  

    19. סרטי הדגמה עובדים.
    20.  

    21. אם אתה מעוניין לעבוד עם מותג כמשפיע, פנה לשאול רך כדי שתוכל לקבוע את המטרות של מותג / מיקום לפני שאתה מתחיל להתמודד.
    22.  

    23. חפש שותפים למותג עם יעדים מיושרים.
    24.  

    25. אינסטגרם: למיקרו משפיע יש פחות מ -20 עוקבים ועיסוק של 5-7% הוא ממוצע. למשפיע יש יותר מ -20 אלף עוקבים והמעורבות הממוצעת היא 2%. מעורבות של 15% נחשבת לסופר גבוהה.
    26.  

    27. לקביעת מעורבות בפוסט מסוים: סימוני "אהבתי" + הערות מחולקים על ידי עוקבים x 100.
    28.  

    29. הכירו את הסיפור שלכם והיצמדו אליו. ספר את זה שוב ושוב בדרכים שונות.
    30.  

    31. אל תרדוף אחרי הדבר הגדול (האופנה הבא). היצמד לסיפור שלך כי זה הדבר היחיד שאתה מייצג.
    32.  

    33. ערכת מדיה צריכה להיות אינפוגרפית פשוטה.
    34.  

    35. תחת הבטחה ומסירת יתר.
    36.  

    37. צור לפחות 2-3 מחקרי מקרה.
    38.  

    39. חייבים לדעת את משחק הסיום שלך, את ה"למה "שלך ומה מניע אותך.
    40.  

    41. הידיעה שלך 'למה' עוזרת לך להתעלות.
    42.  

    43. דע את הדבר האחד שאתה רוצה שהקוראים שלך יעשו.
    44.  

    45. עליכם לחשוב לטווח ארוך.
    46.  

    47. לעולם אל תגביר פוסט בפייסבוק.
    48.  

    49. השתמש רק בפוסטים חשוכים למודעות פייסבוק.
    50.  

    51. תחרויות + מודעות פייסבוק היא הדרך המהירה לגדל רשימת דוא"ל ועוקבים חברתיים.
    52.  

    53. השתמש באמוג'י בפוסטים בפייסבוק שלך.
    54.  

    55. העז להיות בודד, אבוד ומשועמם כשאתה נוסע.
    56.  

    57. הרחק את הטלפון כשאתה נוסע.
    58.  

    59. הרשה לעצמך למצוא עדשה חדשה למיקום ולספר סיפורים מקוריים.
    60.  

     

  2.  

 

פרק מלא >> האזן לפרק 135 עכשיו!

 

השיעור נלמד וטיפים מובילים מ -17 משתתפים ב- TravelCon של Nomadic Matt באוסטין, טקסס

 

דייל ווהן מ- Airtreks.com

 

     

  • משנת אנט ריצ'מונד תחת הכותרת Diversity in Blogging. החברה שלי (ואני באופן אישי) יכולה ליצור מרחב לשותפים עם הרבה רקע בין-כיווני שונים לשגשג, וכמה זה חשוב עבור החברה, עבורי אישית וגם עבור החברה שלי. ידעתי את זה כבר אבל כולם כל כך מסבירי פנים ואנט אישרה את ההזדמנות בשוק.
  •  

  • Keynote עם רולף פוטס – "ללכת עד שהיום שלך נהיה מעניין" ו "עקוב אחר האינסטינקטים שלך במקום מסלול הטיול שלך.
  •  

 

מארק וג'ולי בנט מ- rvlove.com

 

     

  • התזכורת לפנות תמיד זמן ליהנות באמת מהנסיעות שלך ולא תמיד לעבוד – זה גם אישר לנו שהגיע הזמן לשכור מישהו שיעזור לנו לנווט בשלב הצמיחה הבא בעסק שלנו!
  •  

  • קיבלנו את ההשראה הכי טובה ממפתח הראשי של הלן ראסל ומהתובנות שלה לחיות באושר (דנית) – ומאשרים שהדרך האמריקאית באמת לא עובדת עבור רבים מאיתנו!
  •  

  • אבל באמת שקיבלנו כמה תובנות ואסטרטגיות נהדרות לקידום ספרנו הקרוב מברנט אנדרווד – אהב את הרעיונות היצירתיים להתבלט ולקבל קידום – באמצעות פודקאסטים וטקטיקות מדיה אחרות.
  •  

 

מוני בויס מ shewanderstheglobe.com

 

     

  • אנט ריצ'מונד שהובילה את מפגש המגוון בנסיעות דיברה על הפיכת הבלוגים שלנו לכל דבר, שלדעתי היה סופר חשוב. נקודה חשובה נוספת שעשתה הייתה לוודא שהשיווק והתקשורת היו מגוונים יותר, לא רק יותר אנשים מגזעים אחרים, אלא שאנשים בעלי צורות וגדלים שונים, דתות, שהיו להם מוגבלויות ושהיו להט"בים הוצגו בשיווק כך שכולם מרגישים כמו שהם מיוצגים.
  •  

  • המושב החביב עלי השני היה הפגישה "עבודה עם מותגים". במהלך הפגישה דיברו דלין ופיטר האק מ- Hecktic Travels על הצורך בסופרי נסיעות טובים יותר בתעשייה מכיוון שכל כך הרבה אנשים פשוט ממשיכים ליצור רשימות ולא מספרים סיפור.
  •  

 

קארי ג'נססן מ גלויות מתוך קבוצת הכוח.com

 

     

  • היה עצמך. אולי יש הרבה קולות שם, אבל אף אחד לא יכול לכתוב את אותו הסיפור או לצלם את אותה תמונה כמוך כי אף אחד אחר לא אתה. חבקו את מה שמייחד אתכם.
  •  

  • לעולם אל תפסיק ללמוד. לא משנה כמה גדול או מצליח העסק שלך, תמיד יש עוד מה ללמוד. קרא ספרים, חפש סרטוני YouTube, השתתף בשיעור ותמיד המשך להתקדם.
  •  

 

חברו של פאללה בו מ- TheRadioVagabond.com

 

     

  • Keynote עם Oneika Raymond, Keynote עם Helen Rusell. מבחינתי הם השפיעו עלי ביותר רק בגלל שהם היו דוברי ציבור טובים ומאוד מבדרים, ולא כל כך שלקחתי מזה שיעורים ספציפיים. הלן ראסל הייתה מעניינת אותי מאוד לשמוע – כדיין היה מגניב לשמוע איך אדם מבחוץ רואה את ארצי. זה לא היה מאוד קשור לנסיעות אבל עדיין מעורר השראה מנקודת מבט של סיפורי סיפורים.
  •  

 

 

     

  • Oneika הוא פשוט חזיז על הבמה ומספר סיפורים פנטסטי. זה תמיד נהדר לשמוע את הסיפור של מישהו שעשה את זה. זה נותן לי תקווה ומהווה מוטיבציה נהדרת עבורי להסתובב שם ולהמשיך לעשות את מה שאני עושה, ולעשות תמיד כמיטב יכולתי כדי לשפר את העבודה שלי.
  •  

 

Taiss Nowrouzi מ- Togethertowherever.com

 

     

  • מפגש שיווק בפייסבוק עם ג'ק פקסטון והאסטרטגיות לשימוש ודברים להימנע … כמו לא להשתמש בלחצן "העלאת הודעה"!
  •  

  • בריאן דין מסביר SEO וכיצד להשיג קטע מובלט
  •  

 

דן בגבי מ- honeymoonalways.com

 

     

  • הגיע הזמן להיות נועז יותר ולהכניס לעבודה. זה בא מרוב הראשי הערות. כולם חלקו במסעותיהם שהביאו אותם למקום בו הם נמצאים היום. הם לקחו סיכונים על ידי עדיפות לבניית הבלוגים והעסקים שלהם ובילו שנים בטחון לפני שהגיעו למקום בו הם נמצאים היום.
  •  

  • סטיב קמב, מייסד Nerd Fitness. בפגישתו בנושא יצירת קהילה מקוונת, הוא שיתף כיצד הוא מאיר זרקור על הקהילה שלו במקום על עצמו. זה הפך אותם לגיבור ואיפשר למותג שלו לצמוח הרבה יותר מכפי שהיה יכול להתמקד בעצמו.
  •  

 

ג'ורג 'ריינולדס מ- TravelwithWifey.com

 

     

  • בתור חידוש, עצתו של קיירטן ריץ '(ואחרים) לא למהר לייצר רווחים מהבלוג שלך הדהדה לי. סיבבתי את גלגלי קצת בהגדרת היבטי ה"המשרד האחורי "של הבלוג במקום להתמקד בתוכן. TravelCon שינה את זה.
  •  

  • עצתו של סטיב קמב ל"אובססיה על הגיבור "גורמת לי לכתוב מחדש את דף הבית שלי (שוב) כדי להתמקד בחדות בקורא שלי כמטרה (הגיבור) של הבלוג.
  •  

 

Roobens מ- beenaroundtheglobe.com

 

     

  • היה נועז, קח סיכונים, עשה דברים מטורפים … והתגמולים יבואו יום אחד (מהמצגת המרכזית של Oneika)
  •  

  • בלוגים אינם ספרינט אלא מרתון. תבלה זמן רב בכתיבה, עריכת תמונות וסרטונים, קידום הפרסום שלך … ללא כלום לפחות שנה. (מהסשן של נוודי מאט)
  •  

 

נטלי מ- TheEducationalTourist.com

 

     

  • קישורים נכנסים הם המלך לדירוג. לא הבנתי שהם כל כך הוסיפו לאלגוריתם הדירוג. בריאן דין מחברת Backlinko
  •  

 

Trang Pham-Nguyen מ- travelwithtrang.com

 

     

  • לגבי SEO עם בריאן דין, כתיבה על מדריך אולטימטיבי ליעד תידורג טוב והרבה יותר טוב מאשר רשימתונים (כלומר רשימה של 17 הדברים המובילים לעשות ביעד). כמו כן, השתמש בתבנית Google כדי ליצור דף עבור קטע שיכול לעזור לך להגיע לדף הראשון של גוגל.
  •  

  • כיצד להציב בפני עורכי העריכה: הסבר מדוע הסיפור מעניין. תסביר למה עכשיו? מדוע זו תקופה טובה לכתוב מאמר זה? לבסוף, הסבירו לי? למה שהם יבחרו בך? יכול להיות שיש לך גישה למקורות מעולים, אתה המומחה בנושא, יש לך קשר אישי עם המקום וכו '.
  •  

 

קאסי מ- theflyawaylife.com

 

     

  • המסעדה מספר 1 שלקחתי מהכנס הייתה שכדי לעבוד עם מותגים אתה צריך להוכיח ערך. אל תגיד גם שתוכל לספק ערך כלשהו, ​​הראה זאת – באמצעות דוחות ועדויות שלאחר מסע הפרסום. כוכב הלכת D באמת הסיע את הנקודה הזו הביתה בפאנל שלהם בעבודה עם לוחות תיירות וזה משהו ששמעתי שוב ושוב בפגישות אחרות.
  •  

  • נקודה נוספת שבאמת הונעה הביתה היא להתמיד ולהמשיך לבלוג גם כשההצלחה לא מגיעה במהירות. במפתח הראשי שלו ציין מאט כי הבלוגרים שעדיין נמצאים בסביבה הם אלה שנשארו בקורס ונמצאים עדיין בסביבה. זה הדהד בפאנל הנסיעות של סולו נקבה ועל ידי אונייקה בתו הראשי שלה.
  •  

 

מליסה ביץ מ- www.travelingbitz.com

 

     

  • הערה מרכזית: ראיין הולידיי "איך לעשות דברים אחרונים" אל תפחד לעצב את האנשים. אם אתה יוצר משהו שנוי במחלוקת ואינו מקבל תמיכה מכולם, זה בדרך כלל סימן שאתה נמצא במשהו והעבודה שלך היא בעלת משמעות. זכור ציטוט של מפיק התקליטים האמריקני ריק רובין: "האמנות הטובה ביותר מחלקת את הקהל."
  •  

  • Oneika Raymond Keynote "10 עקרונות מנחים למעבר ממשרה אחת לתקשורת נסיעות." היו עקביים והמשיכו הלאה. האנשים המצליחים ביותר הם אלה שממשיכים להישאר בקורס. הצלחה בין לילה היא מיתוס. רוב האנשים חסרי סבלנות ואינם דבקים, ולכן לעיתים קרובות זה האדם האחרון שעומד בהצלחה. גם אם אתה לא טוב במשהו עכשיו, כל דבר שתעשה במשך זמן רב יהיה משהו שיום אחד תהיה מדהים בו.
  •  

 

Marielena Smith epic7travel.com

 

     

  • כיצד למכור את מושב התמונות שלך (לולה אקיניידר אקרסטרום) – "חשוב מעבר לצילומים" מדהימים "בודדים לאוספים של תמונות המספרות סיפור על מקום. צלם כיצד היעד גרם לך להרגיש לעומת איך שהוא נראה. הגדר תיק עבודות עם Smugmug או Photoshelter כך שמותגים / יעדים יוכלו למצוא את התמונות שלך לשימוש בקמפיינים. בקש להתווסף ל"רשימות החיוג של עורך נסיעות "כדי שתקבלו הודעה כאשר הם מחפשים תמונות מסוימות (למשל תמונות טנזניה, מלונות בטקסס, Cityscapes of London.)"
  •  

  • שליטה בפייסבוק ובפינטרסט בשנת 2018 (Raimee Iacofano) “השתמש באנימוטו כדי ליצור סרטוני מצגות עם תמונות וטקסט שתוכלו למנף לפייסבוק. מכיוון שלסרטונים יש מעורבות גבוהה יותר מתמונות סטילס, זוהי דרך קלה למנף תמונות סטילס ליצירת סרטון.
  •  

 

היל בטסי מ- betsiworld.com

 

     

  • פיט האק חולק על מותגים שרוצים עוד מספרי סיפורים. נראה שאיבדנו את אמנות הסיפורים, ולזה מותגים רעבים – כתיבה טובה המספרת סיפור.
  •  

  • מושב פט פלין. מאוד אהבתי לשמוע את פט מדבר על הטעויות בסימני סניפים: קידום המותגים / המוצרים הלא נכונים, שימוש באסטרטגיות קידום ישנות ומשעממות, וחשיבה שקידום אחד זה הסוף.
  •  

 

טיאנה רוזר מ www.gosologirl.com

 

     

  • יצירת חיבור אמיתי ובניית קהילה בכך שהיא העצמית האותנטית שלך מתעלה על כל פלטפורמה.
  •  

  • אל תצפו להיות הצלחה בן-לילה. אם אתה עושה את זה לתשוקה תחילה ולהרוויח אחר כך, אתה יכול להתמיד. מי שמעולם לא ויתר הם אלה שבסופו של דבר הצליחו.
  •  

 

אלדה מרטינז השני מ- eldaeats.com

 

מלבד שאוהב הכל, ועדיין מקבץ את כל ההערות והמחשבות שלי ביחד, המיטב העיקרי שלי הוא שאוכל לעשות זאת! בבדיקת ההערות שלי, שלושת הדברים הראשונים שהערכתי היו:

 

     

  • העזרה הטכנית והמידע: זה היה באמת לא יסולא בפז בעיניי (אהבתי את מושב טק 101 ביום הראשון)
  •  

  • החברים עם בלוגרים, סופרים, מטיילים ומחפשי הרפתקאות אחרים, ושמעו את עצתו הישירה של ריאן הולידיי: התמיכה, הביטחון והעידוד היו גדולים!
  •  

  • העצה של Oneika Raymond: למנף את הדבר שלך!
  •  

 

אני מחפש הרפתקאות, מחפש לחפש מקומות, לאכול ולשתות. תמיד עשיתי את זה, זה תמיד היה הקטע שלי ותמיד כתבתי על זה, למה לא באמת לעשות את זה! לא בטוח לאן זה ייקח אותי, אבל אני עושה את זה. ועכשיו.

 

בוב באלס מ- eldaeats.com

 

עבודה עם מותגים עם דלן ופיט האק, סטיבן אודו וראיין וואלי . הם באמת נכנסו לפרטי פרטים כיצד ליצור שותפות במקום רק לבקש משהו תמורת קצת חשיפה.

 

     

  • המפתח הוא לשאול שאלות מהמותג שאתה עובד איתו כדי לראות מה הם מנסים להשיג ואז להראות כיצד אתה יכול לעזור להם להשיג את זה.
  •  

  • מותגים אוהבים לעבוד עם אנשים (1) שקל לעבוד איתם (2) מקלים על חייהם.
  •  

  • כאשר המגרשים לא רק אומרים "אני אהיה שם ואשמח לצאת לסיור שלך בתמורה לחשיפה של מדיה חברתית." הם מקבלים יותר מדי מגרשים כאלה ורובם נכנסים לפח. במקום זאת ספר להם מדוע אתה רוצה לעבוד איתם, כיצד הקהל שלך מתיישר עם המותג ושאל מה חשוב להם. צור את השיחה כדי לעבוד עם המותג לטווח הארוך.
  •  

  • יותר ויותר מותגים בוחנים את המעורבות והקהל שלך על מספרים בלבד.
  •  

  • הדרך המהירה ביותר להגיע לצד רע של מותגים או לרשימה שחורה (מותגים אכן מדברים זה עם זה) היא להיות קשה, לא לספק או לנסות ולשחק את המערכת באמצעות תרמילי IG / תגובה / וכו 'כדי להגביר את המספרים.
  •  

  • השתמש בחוזה או שלח דוא"ל ברור עם היסטוריית האחריות של שני הצדדים. בשורה התחתונה, יש גובה מחושב היטב וצור קמפיין שגורם למותג לרצות לעבוד איתך.
  •  

 

כיצד להשתמש במינוף הבלוג שלך כדי להציע סיורים עם דרק ברון. דרק סיפר כיצד החל להציע סיורים, מלכודות ושיעורים שנלמדו.
כמו שהסביר דרק. סיורים מציעים לבלוגר ליצור קשר עם הקוראים ומציע עסק בר-קיימא לטווח ארוך.

 

     

  • בסיורים יש גם מלכודות
  •  

  • סיורים הם מאמץ רציני שלוקח זמן לתכנן
  •  

  • כוללת ניסויים, טעויות ושיעורי לימוד
  •  

  • היה סיכון כלכלי וגם משפטי
  •  

  • היתרונות כוללים
  •  

  • הפיכת הידע שלך לעסק
  •  

  • גישה ישירה לקהל שלך
  •  

  • פוטנציאל בלתי מוגבל
  •  

  • אפשרות עסקית בת-קיימא
  •  

 

שאל את עצמך

 

     

  • מדוע אתה עושה את הסיור?
  •  

  • האם הקוראים הביעו עניין?
  •  

  • מה אתה יכול להציע שסיורים אחרים לא יעשו?
  •  

  • חקר מי רוצה ללכת ומה שהם רוצים לראות ולעשות לפני שמציעים את הסיור. הקהל שלך יגיד לך וההצלחה תלויה בנאמנות לך ולמותג שלך
  •  

 

סיור טוב מורכב מלהיות ייחודי ומושך. איפה שהם רוצים להישאר, לא אתה. אולי לא אכפת לכם מהוסטל אבל רוב האנשים הקבועים שנוסעים רוצים מלון נחמד. האם אוכל כולל או לא. אל תתכנן יותר מדי. כסופרי נסיעות אנו קמים להכות במקדש הבודהיסטי, יוצאים לשוק, נעצרים ליד דוכן אוכל לארוחת צהריים, הולכים לאטרקציה אחר הצהריים ופוגעים במסעדה לארוחת ערב. דרק אמר שהוא מצא שרוב האנשים רוצים לבקר במקדש, לאכול ארוחת צהריים ולחזור למלון, הם עייפים ורוצים להירגע.

 

סיורים רב-מדיניים מורכבים מדי. יותר מדי בעיות ויזה וכו '. לא משנה מה אתה חושב שסיור יעלה, הוסף 25% בדרך כלל תבלה אותו. דר דורש מכל לקוחותיו ביטוח נסיעות ורפואה ולהוכיח זאת. הוא גם נושא ביטוח קבוצתי. פרט את כל האפשרויות שאתה יכול לחשוב עליה בוויתור. טיסות שהוחמצו ליעד, אנשים שחולים, בעיות הגירה וכו '. הסתכל על כל מה שיכול להשתבש ותכנן את זה כדי שלא תישא באחריות למשהו שלא עשית. השתמש תמיד במנהלי התקנים והתקנים המקומיים, זה מקל על הדברים. אין מקום אחד לברר את החוקים, לכל מדינה יש משלה וזה דורש מחקר. לדוגמה, במקסיקו, זר יכול להוביל סיור למעט במקומות לאומיים, בשביל זה צריך מקומי להוביל את הסיור. ניו זילנד דורשת מדריך טיולים מקומי. למד את החוקים של מה שאתה יכול ואינך יכול לעשות, כגון צילום תמונות ותקשורת ללא הפסקה לפני הסיור כדי לתת לאנשים מידע על ויזות, עלייה, מכס, מעשים ואלו וכו '.

 

Freebie שלך!

 

כיצד לקבל את בלוג הנסיעות שלך בדף הראשון של גוגל בחינם

 

התחבר לאלכסה, לשבור לכתיבת נסיעות ובלוג הנסיעות שלי
 

 

טוויטר
  פייסבוק
  52perfectdays.com
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

 

ציוץ ציוץ:

 

     

  • אהבתי את הפרק הזה על הטיפים והמגבלות המובילות מ- @travel_con בפודקאסט @writetotravel! # TravelCon18 http://bit.ly/2Ju0DOM [ CLICK TO TWEET ]
  •  

 

מקווה שנהניתם מהפרק הזה והשראתם לחשוב איך תוכלו להציב יעדים לבלוג שלכם בשנת 2019! מעוניין לשמוע את הפודקאסט המלא? לחץ כאן להאזנה כעת !

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, כך שאני באמת מעריך את זה (פעם אחת בעמוד זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!)

 

סיכה למועד מאוחר יותר!

 

BITW 135: Top Takeaways from Nomadic Matt's TravelCon Conference

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן