BITW: 126 תשאל את אלכסה

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

הפרק של היום מתמקד בארבע שאלות של בלוגר נסיעות. אני אענה לשאלות על מונטיזציה, איזון בלוג ומשרה מלאה, תנועה אורגנית לאתרים חדשים יותר והמחשבות שלי על השימוש במילה בחינם.

 

ברוך הבא לשאול את אלקסה!

 

זהו פרק שאלות ותשובות ששודר פעם בחודש. אם יש לך שאלה שאתה רוצה לענות עליה בפרק הקרוב, פשוט פנה אל https://breakintotravelwriting.com/ask-alexa/ כדי להגיש את השאלה שלך. אני זקוק לשאלה בשאלות ותשובות כדי להמשיך בקטע הזה!

 

לחץ כאן להאזנה לפודקאסט עכשיו!

 

שאל את אלקסה שאלות:

 

שאלה מספר 1: ג'ים מ- 19459014] travelstoriesandimages.com שאל:

 

האם בלוגר נסיעות חדש או כמעט חדש יתחיל לחשוב על אסטרטגיית מונטיזציה מיום הראשון, או שעדיף להקדיש 6-12 חודשים לפרסום באופן קבוע ולבנות גוף של עבודה לפני שהוא חושב על מונטיזציה ?

 

תשובה: כן! להלן שבע סיבות מדוע אני חושב שהתחלה עם כמה חברות כלולות מההתחלה עדיפה על המתנה.

 

1 – אתה יכול להסתובב עם קישורים, מיקום, להקליד ולראות מה עובד ולא.

 

2 – אתה יכול ללמוד על תוכניות השותפים הרבות שם – שתף מכירה, cj, ratuken, jv zoon, awin – אתה תמצא שאתה אוהב את הממשק טוב יותר עם כמה, המותגים טובים יותר עם אחרים. התחל את תהליך הלמידה!

 

3 – אתה יכול להתחיל מערכות יחסים עם כמה נציגי סניפים – שאל אותם שאלות, קבל עצות.

 

4 – הקישורים שלך יהיו במקום כאשר התנועה שלך תגדל.

 

5 – אולי אין לך הרבה קוראים – אבל במיוחד אם אתה אתר נסיעות ממוקד נישה, יתכן ויש לך חסידים נאמנים שילחצו וייתכן שיקנו.

 

6 – אתה יכול להתחיל עם כמה תוכניות שמשלמות עבור קליקים ולא רכישות כגון Tripadvisor ו- Booking.com – אלה גם משלמים תשלום נוסף אם יש הזמנה.

 

7 – אתה לא צריך לחזור ולהפיק רווחים מכל עמוד באתר שלך כשאתה חושב שיש לך מספיק תנועה.

 

יש הרבה יותר דברים שאני חולק, אז לקבלת תשובה מלאה לחץ כאן להאזנה לפרק המלא .

 

פודקאסטים קשורים עם מידע נוסף בנושא זה: כיצד ליצור זרמים מרובים של הכנסה מקוונת כנווד דיגיטלי עם ריקי שטי & להפוך את בלוג הנסיעות שלך לעסק עם טים לפל

 

שאלה מס '2: Marcea Robinson Cazel מ- www.mycornacopia.com נשאל:

 

הייתי שמח לדעת איך אנשים נוסעים בבלוג עם משרה מלאה. אני מסתפק ומתכנן את הנסיעות שלי אבל מרגיש שאני מפספס איזה טריק.

 

תשובה: צור תרשים עוגה לשבוע שלך ופעל לפי תוכנית זו!

 

1 – קח פיסת נייר ושרטט עיגול ואז חתך אותו ל 12 חלקים לכל שעה ביום, או שאתה יכול אפילו לעשות 24 חלקים מהעיגול אם אתה רוצה לפרק אותו לכל ½ שעה. ואז התחל למלא את כל החלקים בפריטים ברורים כמו שינה, שעות עבודה, ארוחות וכו '. צור אחד לכל יום בשבוע. זה יעזור לך לקבל תמונה ברורה באמת של איך נראה כל יום ואז תוכל לבחור ימים ושעות שאתה מתחייב לכתוב, לעבוד באתר האינטרנט שלך, במדיה החברתית וכו '.

 

2 – בחר ימים ושעות שהם שעות העבודה שלך בכתיבת נסיעות והיצמד אליהם.

 

3 – ב ' נועל את הזמן לפעילויות מסוימות. לדוגמה, בחר ימים ושעות ספציפיים לכתיבה או לפרסום מדיה חברתית וכו '. כל מה שנמצא בכתיבת הנסיעות שלך או לבלוג הנסיעות לביצוע צריך להיות מתן מסגרת זמן.

 

 

למידע נוסף על החזרי מס נאותים לבלוגרים והתשובה המלאה לחץ כאן להאזנה לפרק המלא .

 

פודקאסט קשור עם מידע נוסף בנושא זה: כיצד לפתוח קריירה לכתיבת נסיעות בזמן עבודה מלאה עם קתרין בלרמינו

 

שאלה מס '3: אנג'לינה aminorquest.com נשאלה:

 

כבלוגר חדש, אני נאבק בהשגת אורגניות. מהן כמה דרכים נהדרות לעשות זאת? כן, אני משתמש בפינטרסט ואני מנסה לא לבזבז יותר מדי זמן בקבוצות ופודי תרמילי FaceBook. אני רוצה צמיחה אמיתית. עברתי את אתגר התנועה שלך בן 5 הימים. תודה על זה, רעיון נהדר.

 

תשובה:

 

מילות מפתח
וודא שאתה משתמש נכון. השתמשתי ב- KeySearch לצורך מחקר מילות המפתח שלי וזו העסקה הטובה ביותר שמצאתי. 17 $ לחודש או בסביבות 13 $ עם קוד הנחה ( ( השתמש בקוד KSDISC ב- 20% הנחה על Keysearch) .

 

כל מילות המפתח אינן זהות. אם אתה מדרג מילת מפתח שמקבלת 100 שאילתות בחודש שאינה מועילה במיוחד. אבל, אם אתה מדרג מילות מפתח או ביטויים המביאים 10,000 שאילתות מועילות.

 

אתה צריך לבחור מילות מפתח טובות שיש בהן נפח חיפוש טוב ואינן תחרותיות מדי. Keysearch יכול גם לומר לכם כמה קשה יהיה לדרג מילים או ביטויים מסוימים.

 

אתה יכול גם להשתמש ב- Adsence, ב- Search Console של גוגל כדי לבצע מחקר מילות מפתח בחינם ותוכניות SEO גדולות יותר כמו Moz, מאפשרות 3 חיפושים בחינם ביום.

 

פוסט לעתים קרובות ובעקביות.
פעם בשבוע הוא מינימום הייתי מציע. אם אתה יכול לעשות יותר – עשה!

 

אשכולות תוכן
פרסום כמה מאמרים על מיקום. במקום לעשות קטע עצמאי אחד – עשה את המאמר הראשי שלך כמו גם מעט מאמרים תומכים אחרים. זה יראה ל- google שאתה יותר סמכות בנושא. בעולם אידיאלי עשו חתיכת אבן פינה אחת כמו מדריך ואז חתיכה על אוכל או מלונות או סיורים או רשימת הכל שכולה קישור אל המדריך שלכם.

 

אורך המאמר. נושא נוסף בו יש המון דעות. מרבית SEO אומרים כי פוסטים של יותר מ -2,000 מילים מופיעים בדף הראשון של גוגל לעתים קרובות יותר.

 

אל תיפול להרגל לכתוב עמדות של 3300 מילים אם אתה רוצה לדרג את מילות המפתח שלך. פוסטים ארוכים יותר טובים.

 

אם אתה לא סופר רוח רוח ומתקשה להגיע ל -2,000 מילים, פרסם אותו בכל מקרה. פרסום הפרסום עדיף שלא להוסיף תוכן לאתר שלך. תוכלו לחזור אחורה אחר כך ולהוסיף פסקה נוספת או לעדכן את הפוסט.

 

יש הרבה יותר דברים שאני חולק, אז לקבלת תשובה מלאה לחץ כאן להאזנה לפרק המלא .

 

הודעה קשורה עם מידע נוסף בנושא זה: כיצד לקבל את בלוג הנסיעות שלך בדף הראשון של Google בחינם

 

פודקאסטים קשורים עם מידע נוסף בנושא זה: E pisode 48 עם Max Hartshorne מ- GoNomad & Episode 124 עם Maria Haase מאירופה מקרוב – שם דיברנו עם הרבה אודות הדרכים המובילות להגדיל את התנועה ומדוע כתיבת אשכולות תוכן חשובים לקידום אתרים ותעבורה. בפרק BITW 125 עם כריס כריסטנסן ממסע נסיעות חובבני שדיברנו עליו גם על חשיבותו של אשכולות תוכן לקידום אתרים ותעבורה.

 

שאלה מס '4: מרקוס ומליסה מ FlyDriveExplore.com נשאלו:

 

מהן השקפותיך במילה 'חינם'. אנו מוצאים שזה משמש לעיתים קרובות לדיונים בבלוגרים ואפילו בכמה מגרשים, אך אנו חשים שזה מפחית את העבודה שאנו עושים כבלוגרים ובלוגים. כפי שאתה בטח יודע, טיול עיתונאים יכול להיות רחוק מלהיות חופשי ביחס לכמות העבודה שהשקעת.

 

תשובה:

 

אני מאמין שזו תקופה מעניינת עבור בלוגרי נסיעות ובלוגים. הדברים בהחלט משתנים אך עדיין מטושטשים.

 

אני לא חושב שרוב המותגים, יחסי הציבור והתיירות מבינים את כמות העבודה שכותב או בלוגר רציני מנסה לספק בתמורה לטיול או להטבה או למוצר.

 

כולנו נמצאים בשלבים שונים בקריירת כתיבת הבלוגים או הנסיעות שלנו וכשמישהו רק מתחיל לצאת זה מרגש להשיג מוצר בחינם בתמורה לפוסט של מדיה חברתית או פוסט בבלוג.

 

כמה בלוגרים חדשים יכולים באמת להפיק תועלת בכך שהם מריצים הודעה לעיתונות והופכים אותו לפוסט כדי ליצור תוכן נוסף באתר שלהם.

 

אבל אני חושב שלהציע לבלוגר או לסופר טיול שמשלמים עליו זה לא בחינם. כן, אנחנו הולכים ליעד חדש, אבל טיול תקשורתי הוא עבודה קשה. בעוד שהם כמעט תמיד נפלאים – לפחות עבורי. – זו לא חופשה. זו עבודה. מרבית הנסיעות נקבעים עם לוח זמנים שנמשך משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב ולעיתים מאוחר למדי. למרות שיציאה לטיול זה דבר נהדר – אנחנו עדיין מפסיקים זמן מהכתיבה שלנו – כי לפחות עבורי, כמעט בלתי אפשרי לעשות יותר ממדיה חברתית ולבדוק אימיילים ברוב הנסיעות בתקשורת.

 

ברגע שאנו חוזרים הביתה או לאן פנינו אנו פונים יש שעות של עריכת תמונות, כתיבה, מדיה חברתית, וידאו להפקת תוכן ליעד או סיור או מי שהיה מממן את הטיול. אפילו לא התחלנו לדבר על שיווק הכתבות – מכיוון שה- PR, המותג או נותן החסות מצפים לשיתופי מדיה חברתית, צפיות בעמוד טוב וכו '. זו עבודה רבה ואני מחשיב את זה כסחר. הטיול אינו בחינם, הוא ממומן וקיימת ציפייה לסיקור לחוויה. זה שיתוף פעולה. אבל זה לא טיול או מוצר בחינם ללא ציפיות.

 

המקצוענים, המותגים והתיירות שמביאים שמדובר בסחר, והם גם מוכנים לשלם לבלוגרים בעלי השפעה או משפיעים על המדיה החברתית או הוולוגרפים על זמנם בראש חסות הטיול.

 

רבים מאיתנו עושים זאת למחייתם וחינם אינם משלמים חשבונות!

 

הלוואי וכל יחסי הציבור הבינו את כמות האימיילים שרבים מאיתנו מקבלים על בסיס יומי ומבקשים סיקור בחינם או על ביקורות על מוצרים בחינם, או הודעה באחד מערוצי המדיה החברתית שלנו בחינם.

 

אני לא בטוח מה גרוע יותר – בקשת החינונים freebies או הצעות $ 10 או $ 25. אפילו פוסט באינסטגרם יכול לקחת 30 דקות עד שעה כדי לצלם, לערוך, לאסוף hashtags ולפרסם. לכן, אם אתם חושבים שלבלוגר או משפיע יש פלטפורמה – האתר או הערוץ החברתי שלהם – עליו תרצו לקבל כיסוי מכיוון שאתם אוהבים את המספרים שלהם, את האירוסין שלהם, את הגומחה או כל סיבה אחרת – שלמו להם בהתאם!

 

פוסטים קשורים עם מידע נוסף בנושא זה:

 

אהבתי את כל השאלות היום!

 

משאבים לפרק
 

 

שאל את טופס אלכסה לשאול שאלה ויופיע בפודקאסט הקרוב
  קבוצת הפייסבוק השואפת לסופרים נסתרים
  האקדמיה לסופרי נסיעות
  KeySearch ( השתמש בקוד KSDISC ב- 20% הנחה על Keysearch)

 

התחבר עם Break Break to Writing Travel

 

טוויטר
  פייסבוק
  אינסטגרם
  פינטרסט
  קבוצת הפייסבוק הסופרת השאפתנית לשאיפה

 

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, כך שאני מאוד מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459005 ]
 

הפודקאסט של היום ממומן על ידי האקדמיה לסופרי נסיעות. כשאתה מצטרף ל"אקדמיה לסופרי נסיעות "תלמד את כל מה שאתה צריך כדי לקחת את הקריירה לבלוג הנסיעות שלך לשלב הבא! ההצטרפות לאקדמיה מבטיחה שתיסעו יותר ותתחברו לאנשים הנכונים, כך שתוכלו לצאת לטיולי מדיה ולנסוע למקומות שרק אתם חולמים עליהם כרגע! אם ברצונך לנסוע יותר ולקבל טיולי תקשורת ראש אל https://breakintotravelwriting.com/travel-writers-academy/

 

הצטרף לאקדמיה לסופרי נסיעות >> https://breakintotravelwriting.com/travel-writers-academy/

 

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
סגירת תפריט
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן