BITW 081: תשאל את אלכסה

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

ברוך הבא לשאול את אלקסה! זהו פרק שאלות ותשובות ששודר פעם בחודש. אם יש לך שאלה שאתה רוצה לענות עליה בפרק הקרוב, פשוט פנה אל https://breakintotravelwriting.com/ask-alexa/ כדי להגיש את השאלה שלך. אני זקוק לשאלה בשאלות ותשובות כדי להמשיך בקטע הזה!

 

Ask Alexa for Break Into Travel Writing Podcast

 

הפרק של היום מתמקד בשתי שאלות של בלוגר נסיעות. אנו דנים בחשיבות של שיווק במייל וכיצד לעבור מבלוג ספוט לוורדפרס. לחץ כאן להאזנה לפודקאסט עכשיו !

 

בפרק זה אני גם משתף את פרטי המסע התקשורתי הקרוב שלי לאתר הנופש ראצ'נטה דל סול ב- Hacienda Del Sol בטוסון, אריזונה, והשיטה החדשה שלי להציב יחסי ציבור על פי עצות של דב ודייב מ- The Planet D.

 

לפני שנקפוץ פנימה רציתי להיכנס ולשתף קצת ממה שעשיתי לאחרונה. אם הקשבת למופע האחרון אתה יודע שעברתי לאחרונה טיול יום כיף לוואלה דה גואדלופה, שהוא אזור היין שנמצא בין טקטה לאנסנדה בבאחה קליפורניה. אם לא הספקתם להאזין לפרק של השבוע שעבר ואתם מחפשים רעיון תוכן נוסף כשאתם לא נוסעים, קחו אל פרק 80 כדי לגלות כמה מהשיטות האהובות עלי כדי לשמור על תוכן רענן כשאני לא לנסוע.

 

אם לא הקשבת לראיון שלי עם דב ודייב מכוכב D – יש בו המון פריטים ניתנים לפעולה והם חולקים את זרמי ההכנסות שאפשרו להם להתפרנס במשרה מלאה עם בלוגי נסיעות. הם גם חולקים מדוע מיתוג הוא המפתח לבלוג מצליח.

 

פגשתי אותם בשייט פאתום לרחוב DR והיה לי הזדמנות להסתובב איתם לא מעט. אחד הנושאים שדיברנו עליהם היה pitching והם שיתפו את השיטה שלהם להצגת PR ו- DMO שהייתה להיכנס מוכנה ועם מושג מלא כיצד הם רוצים לעזור למותג.

 

לקחתי את השיטה הזו ללב וכעת כשאני מושיט או עוקב אחר יעדים או יחסי ציבור אני נותן להם יותר מבוא והסטטיסטיקה שלי.

 

בשורה התחתונה שדב ודייב חלקו איתי הוא שככל שתקל על יחסי ציבור ויעדים כך ייטב. על ידי שיתוף רעיונות הסיפור שלך הם יכולים לראות שלקחת את הזמן לחשוב על המותג וכיצד תוכל לקדם אותם באמצעות הפלטפורמה שלך.

 

שאלה: מג'ן עם טרקטורים עם LongHaul

 

נראה כי כשמחקרים בלוגים מצליחים, מומחים אומרים כי החלק החשוב ביותר הוא בניית רשימת הדוא"ל שלך. האם זה עדיין המקרה? אם כן, מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה עוזר לבלוג שלי לצמוח ולהשיג תנועה? היכן בכלל מתחילים לבנות רשימה זו? מאיפה השמות?

 

תשובה:

 

לאחרונה דיברו רבות על שיווק בדוא"ל ואני חושב שזה חוזר לכותרות כשמשהו שיזמים ובלוגרים צריכים להתמקד בו.

 

בשורה התחתונה רשימת אימיילים חשובה אם אתה מנסה לבנות מותג ורוצה שהבלוג שלך יהיה יותר מסתם מקום לחלוק את הרפתקאותיך.

 

אני חושב שזה נמוך ברשימת העדיפויות של בלוגרי נסיעות רבים מכיוון שזה עוד דבר אחד לעשות נוסף על נסיעות, כתיבה וצילום ברורים. אחרי זה עבור רוב האנשים מגיעה מדיה חברתית, שיכולה להיות צרכנית זמן אדירה. אחרי זה הוא שיווק נוסף ומתוכנן.

 

דוא"ל נופל ליצירה השיווקית ואני הראשון להודות שאני לא עקבי כמו שצריך להיות עם שיווק בדוא"ל.

 

מבחינתי, שיווק דוא"ל תקין כלל יותר מאשר שליחת הודעה לעוקבים שלך בבקשה לעקוב אחריך ברשת החברתית או אנא לחץ על קישור זה כדי לקרוא את ההודעות האחרונות בבלוג שלי. לוקח זמן לאסטרטגיה ולחשוב על קמפיין שיהיה מעניין ויעיל.

 

אז בואו נשבר את זה קצת יותר. הסיבה שרשימה חשובה לדעתי, היא אם אתה רוצה למכור משהו – תמונות, ספרים אלקטרוניים, קורסים, חבילות נסיעות. ככל שהרשימה שלך גדולה יותר הפוטנציאל להרוויח כסף אם אתה מוכר דרך האתר שלך. זה יכול לכלול גם דפים בעלי רווחים עם נותני חסות או שלוחות כלולות.

 

אם כבר מדברים על ספונסרים ויחסי ציבור – זה סטטוס שהם רוצים וסיבה נוספת לעבוד על בניית הרשימה שלכם. כשאתם עובדים עם ספונסרים רבים רוצים לדעת בנוסף לכתיבה על המוצר או היעד שלהם, ועושים מדיה חברתית שיש לכם גם רשימה שתשתף את הפוסט אליו תעניק להם יותר חשיפה.

 

נוסף על הסיבות הללו, שיווק בדואר אלקטרוני יכול גם לגרום תנועה רבה לאתר שלך אם נעשה זאת היטב. בוצע היטב, פירושו לשלוח דוא"ל באופן עקבי עם מידע שיועיל לקוראים ולעוקבים שלך.

 

סיבה נוספת שמשווקים אומרים לבנות את רשימת הדוא"ל שלך היא בגלל שאתה שולט בה. מה אם מחר ייעלם מקור התנועה האהוב עליך? עכשיו, אני לא חושב שפייסבוק תיעלם, אבל מה אם זה היה קורה? או מה אם טוויטר או פלטפורמה אחרת שמניעה את עיקר התנועה שלך מתמזגת או נכבה? גם האנשים האלה נעלמו. למרות שחברתית חשובה, אין לנו שליטה. לדוגמא פייסבוק נהגה להציג דפים עסקיים בתדירות גבוהה הרבה יותר ואז הם הלכו לשלם כדי לשחק, כדי לקבל כמה שיותר לייקים ותגובות כמו שהיינו בעבר באופן אורגני, עלינו להצטרף לסולמות חברתיים או להפעיל מודעות. לא בשליטתנו באיזו תדירות התוכן שלנו נמצא שם באופן אורגני. אותו דבר עם IG, לפחות עבורי, מכיוון שפייסבוק קנתה אותם, אני מקבל פחות תגובות ואוהבים וצריך לעבוד קשה יותר כדי לקבל את המעורבות שלי.

 

להגיע לשאלותיך; איפה בכלל מתחילים לבנות רשימה זו? מאיפה השמות?
אמרתי שהעצה הטובה ביותר שנתתי לך היא להצטרף לאקדמיה לנסיעות שלי. עשינו מספר אתגרים בשיווק במיילים ובניית רשימות. האתגרים מנחים אותך בתהליך צעד אחר צעד. אלה נותנים לך איך לא, ולא רק את האופן שבו אני שמח לחלוק איתך. אני יודע שזה מכר, אבל אני יודע שתפיק תועלת מאלו אם אתה באמת רוצה לבנות את רשימת הדוא"ל שלך!

 

אבל הנה איך. אני מאמין שהדרך הטובה ביותר להתחיל היא על ידי יצירת opt-in שאי אפשר לעמוד בפניו. זהו קובץ PDF, אינפוגרפי, וידאו, ספר אלקטרוני או כל סוג אחר של מדיה הנגישה רק לאחר הצטרפותם לרשימת הדוא"ל שלך. בעיקרון אתה סוחר במידע עבור דוא"ל. המפתח הוא להציע משהו שקוראי הבלוג שלך ימצאו מעניינים ושימושיים באמת והם ירצו מספיק כדי לתת לך את הדוא"ל שלהם.

 

חלפו הימים של אנשים שנרשמים להמונים לניוזלטר ללא הבטחה על מה שהם יקבלו אלא אם כן אתה מותג מוכר ואפילו החבר'ה האלה מפתים אותנו עם הצטרפות לקבלת האימיילים שלנו.

 

שאלה: מאת אנדראה מ- 19459016] notherdayforgrace.blogpot.ca

 

אני מאזין לפודקאסט שלך כל הזמן ולמדתי כל כך הרבה! אני כותבת ובלוגרית די הרבה זמן והתחלתי להתמקד בבלוגים על מסעות והרפתקאותיי שלי, אבל אני מוכנה להתחיל להתייחס לבלוגים ולכתוב יותר ברצינות והייתי רוצה לשנות את הבלוג שלי להיות מקצועי יותר ואת הצעד הראשון שאני רוצה לעשות הוא לעבור את הבלוג שלי מבלוג בלוגר למשהו כמו וורדפרס או דומה. יש לי אפס כסף כרגע לבזבז (ובכן, אולי דמי התחלתי קטנים היו בסדר אבל אם הבלוג היה מייצר כסף בעתיד, הייתי שוקל להשקיע בזה יותר) והכי חשוב, היה לי אפס ידע. כיצד להעביר בלוג בצורה כזו.

 

אני לא רוצה לאבד את העוקבים שלי או לאבד את התוכן שלי או משהו כזה. אני רק רוצה לקחת את הבלוג הנוכחי ולהניח אותו במקום אחר בעיקרון, אבל אני יודע שקל לומר יותר מאשר לעשות, או כך אני שומע. ניסיתי לברר איך לעשות זאת בעבר אבל רק התבלבלתי לגבי התשובות שקיבלתי מכיוון שלא ממש הבנתי מה נאמר כיוון שאני חדש בחלק גדול מעולם הבלוגים והמונחים המשמשים. כל עזרה בנושא תהיה מוערכת מאוד.

 

תשובה:

 

שלב 1. מצא חברת אירוח טובה כגון Godaddy או Siteground
שלב 2. אם אינך הבעלים של האתר, אלא כתובת האתר שלך
שלב 3. מצא חבר עם קצת ידע טק כדי לסקור איתך נושאי וורדפרס בחינם.
שלב 4. בקש משירות האירוח החדש שלך להתקין את WordPress ולהעביר תוכן מ- Blogspot.
שלב 5. הצטרף לכמה קבוצות וורדפרס בפייסבוק לשאלות נוספות.
שלב 6. התחל להתוות דפים חדשים ולניווט לאתר חדש

 

תוכלו לעבור לגרסת האודיו לקבלת התשובה המלאה כאן: http://bit.ly/1OQwBVz

 

לחץ כאן להאזנה לפודקאסט ותשובות מלאות עכשיו!

 

משאבים לפרק
 
Viñas De La ERRE
דונה לופה לשמן זית
  En El Mogor של דקמן
  Decantos Vinícola
וילה מונטיפיורי.
 
שאל את אלכסנדר פרק 69
Elaine Masters מ- Trip Wellness
ג'ולי פינק
אתר הנופש חוות Hacienda Del Sol Guest Ranch
פרק פודקאסט עם Deb & Dave מ- The Planet D
פרק של שייט פאתום
טוד מייזלר
  בקש מטופס אלכסה לשאול שאלה

 

התחבר עם Break to Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
  אינסטגרם
  פינטרסט
  קבוצת הפייסבוק הסופרת השאפתנית לשאיפה

 

זהו זה להיום! תודה לג'ן ואנג'לה על השאלות הנהדרות של היום! אם יש לך שאלה בנושא בלוגים לכתיבה, כתיבה, צילום או SEO, אינטרנט או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ל- bitw / askalexa ואני אענה. זה בפרק הקרוב.

 

טבלאות ציוץ:

 

שאלה נהדרת מ- ג'ן עם @ LongHaulTrekker דרך @ podetcastwriter http://bit.ly/20fE69b #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
  שאלה נהדרת מ-
אנדראה מ- anotherdayforgrace.blogpot.ca podcast http://bit.ly/20fE69b #travelblogger [ 19459031] [ לחץ לציוץ ]
 

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459007 ]
 

הפודקאסט של היום ממומן על ידי האקדמיה לסופרי נסיעות. כשאתה מצטרף ל"אקדמיה לסופרי נסיעות "תלמד את כל מה שאתה צריך כדי לקחת את הקריירה לבלוג הנסיעות שלך לשלב הבא! ההצטרפות לאקדמיה מבטיחה את רצונך לנסוע יותר ולהתחבר לאנשים הנכונים כך שתוכל להתחיל לצאת לטיולי מדיה ולנסוע למקומות שרק אתה חולם עליהם כרגע! אם ברצונך לנסוע יותר ולקבל טיולי מדיה, פנה אל https://breakintotravelwriting.com/travel-writers-academy/

 

 

Travel Writers Academy March Special

 

 

פירוט והגשת בקשה >> https://breakintotravelwriting.com/travel-writers-academy/

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן