ברוך הבא לשאול את אלקסה! זהו פרק שאלות ותשובות שבועי שמשודר ביום שישי של כל שבוע. אם יש לך שאלה שאתה רוצה לענות עליה בפרק הקרוב, פשוט פנה אל https://breakintotravelwriting.com/ask-alexa/ כדי להגיש את השאלה שלך. אני זקוק לשאלה בשאלות ותשובות כדי להמשיך בקטע הזה!

 

Ask Alexa for Break Into Travel Writing Podcast

 

היום יש לי שתי שאלות נהדרות – התמקדות בהצגת תוכן שכתבת לאתרים אחרים בבלוג שלך וקבלת פוסטים ממומנים. לחץ כאן להאזנה לפודקאסט עכשיו !

 

אני גם משתף את פרטי המסע התקשורתי הקרוב שלי בצפון אנגליה. נחתתי את הטיול הזה לאחר אירוע רשת מהירה בטבקס בפורט לאודרדייל באוקטובר. האזין לכל הפרטים כולל מכתב המגרש שלי ולשמוע את מסלול הטיול שמונה הימים שלי.

 

[ארגז הצללים] שאלה: מטוניה עם detailorientedtraveler.com [/ Shadboxbox]

 

מה הדרך הטובה ביותר להציג תוכן שכתבת עבור אתרים אחרים בבלוג שלך? אני יודע שקידום אתרים לא אוהב תכנים כפולים, אך ברצוני לשתף כמה מהמאמרים שכתבתי כמאמרים בבלוג באורך מלא עם קישור אשראי לאתר המקורי.

 

תשובה:

 

אתה צודק שגוגל לא אוהבת תוכן כפול, אך המציאות היא שרוב המקומות שאתה כותב עבורם ייתן לך הנחיות ויגיד לך אם אתה יכול לפרסם מחדש – כך שזה מספר 1. לדוגמא בלוגים רבים רוצים זכויות ראשונות ומבקשים ממך להמתין פרק זמן, אולי שבועיים לפני שתפרסם מחדש. יהיה עליכם לבדוק את ההנחיות. בשורה התחתונה האתר עם הכי הרבה תנועה ודירוג גבוה יותר יעלה תחילה בחיפוש אם תפרסם מחדש את המאמר השני ו בדיוק אותו דבר לאתר קטן יותר.

 

אבל אני כן ממליץ אם תרצה לפרסם מחדש שלפחות מינימום תשנה את הכותרת ותשכתב את הפסקה הראשונה. יש אנשים שאומרים שזה צריך להכיל רק 50% תוכן מקורי. בסופו של דבר זה יתבסס על ההנחיות מהאתר המקורי עליו פורסם ועל מה שתחליטו ככל שינויים. כמו כן – אם אתה מפרסם את אותו מאמר ללא שינויים, עליך לזכות תמיד במקום בו הוא פורסם במקור עם קישור חזרה כפי שציינת!

 

ציוץ: שאלה נהדרת מ טוניה עם @ DOTraveler דרך @writetotravel podcast http: // bit.ly/20fE69b #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
אתה יכול לפנות אל גרסת האודיו לקבלת התשובה המלאה כאן: http://bit.ly/1OQwBVz

 

[ארגז הצללים] שאלה: מוויקי עם www.voyagervicki.com [/ Shadboxbox]

 

הי אלכסה, אני בלוג כבר זמן מה וכעת בדיוק אני שוקל פוסטים ממומנים. אני תוהה אם אתה יכול לעבור על היתרונות והחסרונות של קבלת פוסטים ממומנים (במיוחד אלה שנכתבו על ידי אחרים והוגשו לבלוג שלי, בניגוד לי שכתבתי את ההודעות עבור אחרים).

 

למה עלי להיות מודע אם / כשאני מקבל הודעות ממומנות? אילו הנחיות עלי להגדיר? האם עלי להיות מסוגל לערוך אותם לפי הצורך? מהו טווח תעריפים רגיל לחיוב עבור פוסט ממומן? עוד משהו שאני צריך לדעת?

 

ובשאלה קשורה – מהן הנחיות סטנדרטיות לקבלת הודעות בלוגר אורחים?

 

תודה! ויקי עם “אני”

 

תשובה:

 

פוסטים ממומנים.
דבר אחד שעליך לעשות הוא להשתמש בקישורים ללא מעקב אם אתה מקבל פוסטים ממומנים, כתוב ביקורת אם קיבלת דוגמא או מוצר בחינם. זה חל על כל נסיעות בחינם. היתרונות הם שתפיק הכנסה וברגע שתתחיל לבצע פוסטים ממומנים תוכל ואז לעקוב אחר הצלחת הפוסט ולהשתמש בזה כדי להשיג יותר פוסטים ממומנים. מקצוען נוסף הוא הקשר שאתה יוצר עם המותג או יחסי הציבור, במיוחד אם אתה משיג תוצאות טובות.

 

התייחסות לכך יכולה להיות אם הקוראים שלך אינם מהדהדים את הפוסט וזה גורם לאובדן מבקרים ברשת. עם זאת, אם אתה מאשר לכתוב או לפרסם תוכן ממומן העומד בקנה אחד עם המותג והנישה שלך, זה לא אמור להיות נושא.

 

יכול להיות שהזמן שאתה צריך להשקיע בו כדי למצוא שותפים לעבוד איתם … אבל זה רק חסרונות אם לא תזמינו הופעה.

 

למה שעליך להיות מודע אליו … לעולם אל תקבל הצעה לפרסום אם היא לא מאפשרת לך לבצע אי-ביצוע. דגל אדום.

 

 

הנחיות סטנדרטיות לקבלת הודעות בלוגר אורח:

 

שוב, ישנם שני צדדים לעסקה זו. ראשית, אני חושב שכל בלוג שמקבל הגשות צריך להיות ברור ושקוף לגבי התנועה שלהם ומה יוצע לקידום פוסט האורח. האם יהיה להם קו-קו בלבד או שמא יקבלו ביו-קישור מלא לאתר האינטרנט שלהם? האם תשתף את זה בחברתיות? תתייג אותם? באילו פלטפורמות תוכלו לשתף אותה וכמה פעמים?

 

ככל שההנחיות לגבי מה שאתה מקבל … מבססים את זה על המאמרים שלך. בממוצע כמה מילים כל אחת מהמאמרים שלך? כמה תמונות אתה כולל? מה עוד הם צריכים לספק לך עבור ביו וכו ‘. בחר את המאמרים הטובים ביותר שלך וקשר לאלה בהנחיות שלך. האם אתה דורש את הכרזת האורח לקדם גם בחברה?

 

ככל שיש לך יותר לכתוב, זה יהיה טוב יותר ויותר ברור לשני הצדדים!

 

ציוץ ציוץ: שאלה נהדרת מוויקי @ VoyagerVicki דרך @writetotravel podcast http://bit.ly/20fE69b #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
אתה יכול לפנות אל גרסת האודיו לקבלת התשובה המלאה כאן: http://bit.ly/1OQwBVz

 

לחץ כאן להאזנה לפודקאסט ותשובות מלאות עכשיו !

 

משאבים לפרק
  בקש מטופס אלכסה לשאול שאלה

 

התחברו אליי!
טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השואף, קבוצת הפייסבוק

 

זהו זה להיום! תודה לטוניה וויקי על השאלות הנפלאות של היום! אם יש לך שאלה בנושא בלוגים לכתיבה, כתיבה, צילום או SEO, אינטרנט או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ל- bitw / askalexa ואני אענה. זה בפרק הקרוב.

 

טבלאות ציוץ:

 

שאלה נהדרת מ טוניה עם @ DOTraveler דרך @ podet podwriting http://bit.ly/20fE69b #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
  שאלה נהדרת מוויקי @ VoyagerVicki דרך @writetotravel פודקאסט http://bit.ly/20fE69b #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
 

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור “הצג ב- iTunes” כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459007 ]
 

 

 

הוכרז גם הוא המיוחד באקדמיה לסופרי נסיעות מרץ [194590]! הצטרפו לפני ה- 26 במרץ וקבלו 3 מתנות בחינם!
  Travel Writers Academy March Special

 

אם תצטרף לאקדמיה לסופרי נסיעות עד יום שבת ה -26 במרץ (יום ההולדת שלי) תקבל 3 בונוסים בחינם!
1. 30 יום להיות סופר נסיעות או ספר אלקטרוני לבלוגר!
2. התקשר איתי ל -30 דקות בונוס כדי לדון ביעדי הבלוגים, הכתיבה והצילום שלך לנסיעות!
3. ביקורת באתר.

 

בנוסף, תהיה לך גישה לכל האתגרים הקודמים שכבר סיימנו שנמצאים באזור חברות פרטי! עבדנו על הכל, מאתגרים אסטרטגיים בפייסבוק ועד איך להזמין טיול מדיה וגם כיצד להרוויח הכנסות שותפים באתר האינטרנט שלך.

 

פירוט והגשת בקשה >> https://breakintotravelwriting.com/travel-writers-academy/