BITW 067: תשאל את אלכסה

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

ברוך הבא לשאול את אלקסה! זהו פרק שאלות ותשובות שבועי שמשודר ביום שישי של כל שבוע. אם יש לך שאלה שאתה רוצה לענות עליה בפרק הקרוב, פשוט פנה אל https://breakintotravelwriting.com/ask-alexa/ כדי להגיש את השאלה שלך. אני זקוק לשאלה בשאלות ותשובות כדי להמשיך בקטע הזה!

 

Ask Alexa for Break Into Travel Writing Podcast

 

היום יש לי שלוש שאלות נהדרות – התמקדות ב- SEO, איך לנקוט בצעדים הראשונים בכתיבת נסיעות ואיך לנהל מדיה חברתית. לחץ כאן להאזנה לפודקאסט עכשיו !

 

[ארגז הצללים] שאלה: מג'יין [/ צל הקופסה]

 

אני בן 43, לא כל כך טוב, מסכן למדי ומעולם לא הייתי בטוח מאוד באף אחד להראות לאיש את כתיבתי. אין לי אפילו בלוג. עם זאת, לאחרונה, לאחר כמה אירועים שמשנים חיים, היה לי דחף להתחיל לכתוב נסיעות ואני כבר צלם מיומן. חשבתי שאוכל להתחיל רק לתעד מקומות שאני הולך בבריטניה. איפה אני בכלל מתחיל להציג את הכתיבה שלי? הוא בלוג הצעד הראשון. אני תמימה בתחום הזה. תודה רבה שקיבלת אותי היום לקבוצת FB.

 

תשובה:

 

ההצעה הראשונה שלי, אם עדיין לא התחלת, הייתה לקחת קורס בכתיבת מאמרים, בלוגים או כתיבת נסיעות. כשהתחלתי, הדבר הראשון שעשיתי היה לעבור קורס כתיבת מאמרים במכללה קהילתית. זו הייתה זולה ודרך נהדרת עבורי להבין מאיפה להתחיל. זה נתן לי את הכלים והביטחון להתחיל לכתוב פרילנסרים עבור כמה פרסומים מקוונים מודפסים ומקוונים.

 

כשהבנתי שאני רוצה להתמקד בכתיבת נסיעות, לקחתי קורס מקוון עם אמנדה קסטלמן. היא עדיין מלמדת את אותו קורס ואני ממליצה עליו בחום. היא סופרת נסיעות עטורת פרסים וראיינתי אותה בפרק 24: שכותרתו סופרת ומורה לנסיעות אמנדה קסטלמן חולקת את הטיפים המובילים שלה להביא את הכתיבה שלך לרמה חדשה

 

אספתי את המדריך של לונלי פלאנט לכתיבת נסיעות מאת דון ג'ורג 'או פרי גארפינקל כתיבת נסיעות למטרות רווח ותענוג .

 

כשאתה מרגיש שאתה מוכן, הייתי מתחיל לכתוב לכמה בלוגים להתחיל. בקבוצת הפייסבוק השואפת לסופרי נסיעות יש רשימה של בלוגים שמקבלים הגשות. זה בקבצים שהוא כרטיסייה ממש מתחת לכותרת העליונה.

 

ההצעה שלי היא לחפש אתרים שיש בהם קצת תנועה. למרות שאתה רק מתחיל, עדיף לכתוב לאתרים שמקבלים תנועה וישתפו את הפוסטים שלך במדיה החברתית. בנוסף, אם תכתוב עבור אתר שקיים קצת, זה לא רק יהיה נהדר עבור התיק, אלא תוכל לראות כיצד הם עורכים את הכותרות והמאמר שלך. יתכן שתקבל קצת משוב שיעזור. אתה אף פעם לא יודע, אתה יכול להגיע עם מנטור.

 

הייתי מתרחק מאתרים חדשים יותר, מכיוון שסביר להניח שאין להם את התנועה או את החוויה להיות מסוגלים להציג את הכותבים שלהם או עם עריכה קונסטרוקטיבית.

 

אם אתה נהנה מהכתיבה. באמת ליהנות מהכתיבה ואז לחשוב על כתיבה עבור examiner.com או טריפטיני, כמו גם על חנויות שמצאת.

 

תן לזה כמה חודשים. כתבו ותתרמו מאמרים רבים ככל שיש לכם זמן ואז אם אתם עדיין אוהבים את זה, הגיע הזמן להתחיל בלוג משלכם.

 

בשלב זה תהיה לך ניסיון לכתוב עבור מפרסמים אחרים ותדע איך זה לעבוד על תאריך יעד.

 

וזה ייתן לך קצת זמן לחדד את הכוס שלך. מה שאתה חושב שאתה רוצה לכתוב עליו היום, יכול להשתנות לחלוטין. זה עשה לי. סיפרתי את הסיפור הזה בעבר, אבל במקור חשבתי שאני רוצה לעשות ספא ​​וחוויות יוקרה.

 

תשמחי כל כך שחיכית להתחיל את הבלוג שלך! לפרק המלא, תוכלו ללחוץ כאן ל להאזין לפודקאסט כולו עכשיו !

 

[צל ארגז] שאלה: משיבאנש www.hypertrypsy.com [/ Shadboxbox]

 

מהן ההצעות שלך להגדיל את סמכות הדומיין?

 

תשובה:
 

 

אני לא מומחה SEO, אבל אני חוקר מומחה. המקור העיקרי שלי לכל דבר שקשור לקידום אתרים הוא מוז, שציינתי בכמה פרקים בכדי לאשר את מה שתמיד חשבתי … שהוא מיץ קישורים.

 

הדבר הראשון שעשיתי היה לגשת למוז לחפש את סמכות הדומיין & בוא נעשה צעד אחורה לכל מי שלא יודע מה המשמעות של זה.

 

רשות הדומיינים היא ציון (בסולם של 100 נקודות) שפותח על ידי מוז החזוי עד כמה אתר אינטרנט ידורג במנועי חיפוש.

 

והנה, הנה מה שמוז אומר על שיפור ד"ר DA

 

בניגוד למדדי SEO אחרים, רשות הדומיינים קשה להשפיע ישירות. זה מורכב מצטבר של ערכים (MozRank, MozTrust, פרופיל קישורים ועוד) שלכל אחד מהם יש השפעה על הציון הזה. זה נעשה בכוונה; מדד זה נועד לקירוב עד כמה תחרותי הוא אתר נתון ב- Google.com. מכיוון שגוגל לוקחת בחשבון הרבה גורמים, גם ערך שמנסה לחשב אותו צריך לכלול הרבה גורמים.

 

הדרך הטובה ביותר להשפיע על מדד זה היא לשפר את ה- SEO הכולל שלך. בפרט, עליך להתמקד בפרופיל הקישורים שלך – שמשפיע על MozRank ו- MozTrust – על ידי קבלת קישורים נוספים מדפים אחרים המקושרים היטב לדפים.

 

לאחר מכן פניתי לקבוצת פייסבוק שאני אוהבת שהיא קבוצת FB של SEO ושאלתי … https://www.facebook.com/groups/seofbgroup/

 

פשוט קרא מאמר עדכני של Moz שאומר שקשה להשפיע על סמכות התחום ישירות בגלל מכלול הערכים שלהם.

 

מחשבות? יש טיפים שאני יכול להכניס למקום כדי לעזור עם DA?

 

תוך מספר דקות קיבלתי את ארבע התשובות האלה מהקבוצה …

 

תומאס מקמהון מדוע אתה צריך לדאוג לד.א. זוהי מדד צד ג 'שמתאים לניתוח תחרותי אך מעבר לכך הוא לא מדד מעקב נהדר. זה כמעט כולו מבוסס על קישורים אחוריים, כך שבניית קישורים היא הדרך הטובה ביותר להגדיל אותה … אבל זהו רגש סמייל של חיוך מדרון חלקלק

 

וסישתא שרי הדרך הטובה ביותר היא לבנות קישורים נכנסים

 

וסישתא שרי דבר אחד שאתה יכול לעשות זה להשיג קישור אחורי באתר שיש לו DA מחזק, זה משהו שאנחנו עוזרים ללקוחות לעשות

 

Elvi Reyhan הדרך הטובה ביותר היא בניית קישורים נכנסים ואיתותים חברתיים, אך תוכן איכותי חשוב גם תוכן איכותי הוא המפתח לכל דירוג בעולם ה- SEO כשאתה כותב תוכן איכותי שלך נוטה לדרג יותר פירושו שיותר אנשים יקשרו לזה.

 

שני משאבים נוספים הם שני פודקאסטים קודמים המתמקדים ב- SEO….

 

ג'ו רוביסון שהיה האורח שלי בפרק 40: שהיה תכנית ותכנית בשם SEO 101 לבלוגרי נסיעות עם ג'ו רוביסון .

 

וכן – פרק 047: כיצד לשלוט בעולם השותף עם מנהל ה- Dev Biz המסונף של ג'יזיקה וודברי . בפרק זה ג'סיקה ואני מבלים בערך חצי מההופעה ומדברים על טקטיקות SEO.

 

ציוץ: שאלה נהדרת מ- Shivansh @ HyperTrypsy דרך @writetotravel podcast http://bit.ly/ 1QSsBzj #travelblogger

 

לחץ כאן להאזנה לפודקאסט ותשובות מלאות עכשיו !

 

[ארגז הצללים] שאלה: מנורין מ- WhatsinYourScasecase [/ shadowbox]

 

אנו שומעים כל כך הרבה כיצד אנו צריכים להשתמש במדיה חברתית כדי לקדם את אתרי האינטרנט שלנו, ובמקרה שלי, פרסמנו מאמרים. אבל, כשאנחנו מחשיבים את כל אמצעי התקשורת שם בחוץ – פייסבוק, פינטרסט, אינסטגרם וטוויטר, כדי להזכיר כמה, שנחשבים ליעילים ביותר למטרה זו? המשימה להתמיד בכל אלה היא מרתיעה, ולדעתי, הייתה מורידה אותי ממה שאני הכי אוהבת – כתיבת המאמרים שלי, והצילום.

 

תשובה:

 

תלוי ביעדים. האם זה ……… ..

 

טיולי מדיה?
בלוג להנאה?
לגדול קהל קוראים?
לייצר רווחים מהאתר שלך?
כל מה שרשום לעיל?

 

אבל באמירת הדברים אני כן חושב שזו באמת דילמה. כבלוגרי נסיעות וככותבים, זה חלק מתפקידנו להיות פעילים במדיה החברתית. זה חלק מהתפקיד כפי שאני רואה אותו. המציאות היא שרק שמנת כמה פלטפורמות. יש גם G +, פריסוקופ, אפרסק, לינקין, יוטיוב וכל אתרי הסימניות כמו סטומבלופון, טרייבר, דיגג ואני יכולנו להמשיך. אפילו לא הזכרתי את כל האשכולות של קבוצת הבלוגרים של FB שיכולים לתפוס את החלק הטוב יותר של היום שלך אם תיתן לזה!

 

אז אני יודע שאני לא צריך להגיד לך שיהיה כל כך קל לבלות את כל היום שלנו בעבודה על מדיה חברתית.

 

הנה עצתי. אם אתה יכול, שכור עוזר וירטואלי למשך 5 או 10 שעות בשבוע בכדי לבצע חלק מהעבודה המונוטונית. על הפרק 048: התמקד כיצד להשתמש בעוזרים וירטואליים, מתמחים ואנשי מכירות כדי לגדל בלוג לעסק עם מקס הרשטורן

 

זה יכול להיות נפלאים נפלאים בשבילך להאזין אם אתה מעוניין ללכת בדרך של VA או אפילו מתמחה.

 

אם VA אינו מעניין, הייתי מציע לבחור שתי פלטפורמות להתמקד בהן. פרסם באופן מינימלי בפלטפורמות האחרות, כך שיש לך נוכחות, אבל באמת להציג שני. ככה אתה יכול להציג נציגי יחסי ציבור ושיווק שאתה פעיל ברוב הפלטפורמות אבל אתה באמת מאיר לפחות שתיים.

 

שתבחר יהיה תלוי במה שעובד עבורך ואיפה שאתה מוצא שרוב הקוראים שלך מכבידים על עצמם.

 

כמובן שחיסכון בזמן אחר מתזמן. פייסבוק עושה את זה ממש קל, מכיוון שאנחנו יכולים לתזמן ישירות לאתר. אם אתה מתיישב ומתזמן לפחות שבוע

 

משאבים לפרק
  בקש מטופס אלכסה לשאול שאלה
http://www.amandacastleman.com/classes
  דף משאבים של BITW
למוז מאמר נהדר ב- DA https://moz.com/learn/seo/domain-authority
  קבוצת פייסבוק של סאו

 

אנשים שהוזכרו בפרק זה
  סינטיה סוטו
  אמנדה קסטלמן
  ג'ו רוביסון
  ג'סיקה וודברי

 

התחבר עם Break Break to Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

זהו זה להיום! אם יש לך שאלה בנוגע לבלוגי נסיעות, כתיבה, צילום או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ואני אשלח לענות עליה בפרק הקרוב.

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459007 ]
 

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן