BITW 065: תשאל את אלכסה

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

ברוך הבא לשאול את אלקסה! זהו פרק שאלות ותשובות שבועי שמשודר ביום שישי של כל שבוע. אם יש לך שאלה שאתה רוצה לענות עליה בפרק הקרוב, פשוט פנה אל https://breakintotravelwriting.com/ask-alexa/ כדי להגיש את השאלה שלך. אני זקוק לשאלה בשאלות ותשובות כדי להמשיך בקטע הזה!

 

Ask Alexa for Break Into Travel Writing Podcast

 

היום יש לי שתי שאלות נהדרות. אחת מתמקדת היום יש לי שתי שאלות נהדרות – התמקדות SEO וקבלת תביעת הכנסה מפרילנסרים. לחץ כאן להאזנה לפודקאסט עכשיו !

 

[ארגז הצללים] שאלה: מננסי בשארה עם LuxeTravelFamily.com [/ shadowbox]

 

ברצוני להעמיק במילות מפתח SEO ומילות מפתח בזנב ארוך. אז … אילו צעדים עליך לנקוט כדי לבחור את מילת המיקוד המתאימה ביותר עבור פוסט נסיעות?

 

תשובה:

 

ראשית הלכתי למומחה … ג'ו רוביסון שהיה האורח שלי בפרק 040: שהיה תכנית שואבת SEO 101 לבלוגרי נסיעות עם ג'ו רוביסון . הוא מייסד חברת Green Flag Digital, ייעוץ לשיווק נכנסות וקידום אתרים מבוסס באוסטין, טקסס שמתמקד בענף הנסיעות.

 

ג'ו אומר ברמה הבסיסית ביותר, השתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל כדי למצוא את מילת המפתח הטובה ביותר עם נפח החיפוש הגבוה ביותר שקשור לפוסט שלך. יש דרך במתכנן מילות המפתח להוסיף גם את כתובת האתר של פוסט של מישהו אחר בנושא דומה כדי לקבל רעיונות למילות מפתח מאותו פוסט. ברמה מתקדמת יותר תרצו להשתמש בכלי כמו SEMRush או Moz Pro כדי לבדוק את ציון הקושי של מילת המפתח. התרחיש הטוב ביותר הוא מילת מפתח עם נפח חיפוש גבוה וציון קושי נמוך, כך יש לך סיכוי טוב יותר לדירוג עבור מילת מפתח זו מהר יותר.

 

טקטיקה נוספת שאני אוהבת מכיוון שמשמעותה הרבה פחות עבודה בסוף היא מה ש ג'סיקה וודברי הציעה בפרק 47 היא שהיא מאמינה שמאמרים ארוכים חשובים יותר ממילות מפתח.

 

נתקלתי בדו"ח של Hubpost שנקרא 17 מיתוסי SEO שעליכם להשאיר מאחור 2016

 

מיתוס מס '6: הוא כי "מיטוב מילות מפתח הוא המפתח לקידום אתרים"

 

Hubpost אומר שעד שמנועי חיפוש יוכלו להיכנס למוחנו ולקרוא את מחשבותינו, עלינו תמיד להשתמש בשפה כתובה על מנת לבצע שאילתות חיפוש. עלינו להשתמש במילות מפתח כדי לתקשר. פעם היה חשוב שתכתוב את התוכן שלך עם מילת המפתח המשולבת התאמה מדויקת, אך כעת גוגל משתמשת באינדקס סמנטי סמוי (LSI

 

בעזרת אינדקס מסוג זה, תוכן עמוד האינטרנט נסרק על ידי מנוע החיפוש והמילים או הביטויים הנפוצים ביותר משולבים ומזהים כמילות המפתח של אותו דף. LSI מחפש גם מילים נרדפות שקשורות למילות המפתח שלך.

 

Hubspot אומר שהיום חשוב לייעל את הדף שלך לחוויית המשתמש; המשמעות היא שאינך צריך למקם את מילות המפתח שלך מילולית בתוכן. כתוב את התוכן למשתמש. על ידי שימוש במילים נרדפות ומונחים קשורים, מנועי החיפוש עדיין יבינו מה המטרה שלך.

 

עם זאת, חשוב להבין שגוגל כבר לא מנסה להתאים את מילות המפתח שאתה מקליד במנוע החיפוש שלה למילות המפתח של דף אינטרנט. במקום זאת, הוא מנסה להבין את הכוונה שמאחורי מילות המפתח שאתה מקליד כדי שתוכל להתאים את הכוונה לתוכן רלוונטי ואיכותי.

 

בשורה התחתונה: מנועי חיפוש של העתיד לא יענישו אנשים על שימוש תחת מילות מפתח או לא יכילו כותרת עמוד מותאמת במיוחד למילות מפתח … אך הם ימשיכו להעניש אנשים על שימוש יתר במילות מפתח.

 

 

לפרק המלא, תוכלו ללחוץ כאן כדי להאזין לפודקאסט כולו עכשיו !

 

ציוץ ציוץ: שאלה נהדרת מננסי @ Luxetravelfam דרך @writetotravel podcast http://bit.ly/ 1TNe1OX #travelblogger

 

Instagram Challenge for Travel Bloggers

 

 

[ארגז הצללים] שאלה: מברנדון www.beersatthebottom.com [/ Shadboxbox]

 

הי אלכסה, לאחרונה התחלתי להרוויח הכנסות כסופר וצלם פרילנסר. שאלתי נוגעת למיסים. באיזו נקודה צריכים סופרים המועסקים בעצמם להתחיל לשלם מיסים? האם יש מספר קסם? האם יש לך המלצות לעקוב אחר מסים אלה ולשלם אותם? תודה.

 

תשובה:
 

 

הבנתי שאתה צריך לדווח על כל הכנסות. בארצות הברית, אם הרווחת פחות מ -600 דולר כקבלן עצמאי, וזה ככל הנראה התרחיש כאן, המשלם לא צריך לשלוח לך טופס 1099 -MISC, אבל אתה עדיין צריך לדווח על הסכום כהכנסה לעבודה עצמית.,

 

נושא אחד מנקודת מבט ממס הוא שכבלוגר עצמאי, המסים שלך לא יימנעו אוטומטית מהרווחים שלך מכיוון שאתה משלם כקבלן. כך, להבנתי, אתה חייב מסים לעבודה עצמית, אבל אתה יכול גם לנצל את הניכויים כדי להוריד את העלות בפועל של המסים. מצאתי למעשה מאמר טוב בנושא מס טורבו על טיפים למס לבלוגרים ואקשר לזה מכיוון שהוא מציע הרבה פרטים.

 

אני גם אתקשר לדף אינטרנט של מס הכנסה שמתאר מתי תצטרך לקבל 1099 על ידי מישהו שמשלם לך עבור שירותים.

 

ציוץ Tweet: שאלה נהדרת מברנדון @ בארסבט דרך @writetotravel פודקאסט http://bit.ly/1TNe1OX #travelblogger

 

Instagram Challenge for Travel Bloggers

 

 

תוכלו לעבור לגרסת האודיו לקבלת התשובה המלאה כאן: http://bit.ly/1R0nU8y

 

לחץ כאן להאזנה לפודקאסט ותשובות מלאות עכשיו !

 

משאבים לפרק
  בקש מטופס אלכסה לשאול שאלה
  אתגר אינסטגרם בפברואר
  מתכנן מילות המפתח של גוגל
  BITW 040: SEO 101 לבלוגרי נסיעות עם ג'ו רוביסון
  BITW 047: כיצד לשלוט בעולם השותף עם מנהלת ה- Biz השותפת ל- CJ ג'סיקה וודברי
  17 מיתוסים של SEO שעליכם להשאיר מאחור 2016
  Hubpost
מס טורבו
  עצות מיסים לבלוגרים
  IRS 1099 מידע

 

אנשים שהוזכרו בפרק זה
 
איליין מאסטרס
סינטיה סוטו
ג'ו רוביסון
ג'סיקה וודברי
  התחבר עם Break Into Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

זהו זה להיום! תודה לננסי ולשאלות מדהימות של היום! אם יש לך שאלה בנושא בלוגים לכתיבה, כתיבה, צילום או SEO, אינטרנט או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ל- bitw / askalexa ואני אענה עליה בפרק הקרוב.

 

טבלאות ציוץ:

 

שאלה נהדרת מברנדון @ בארסאטב דרך @writetotravel פודקאסט http://bit.ly/1TNe1OX #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
  שאלה נהדרת מננסי @ Luxetravelfam דרך @writetotravel פודקאסט http://bit.ly/20ZMfQg #travelblogger [ לחץ לציוץ [ 19459005]]
 

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459007 ]
 

 

 

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
סגירת תפריט
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן