BITW 059: תשאל את אלכסה

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

ברוך הבא לשאול את אלקסה! זהו פרק שאלות ותשובות שבועי שמשודר ביום שישי של כל שבוע. בפרק 059 לפודקאסט The Break Into Travel Travel: עניתי לשאלותיך לגבי עולם הבלוגים של נסיעות, כתיבת נסיעות וצילומי נסיעות, SEO, מדיה חברתית ועוד!

 

אם יש לך שאלה בנושא בלוגים לכתיבה, כתיבה, צילום או SEO, רשת או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ואני אענה על כך בפרק הקרוב.

 

Ask Alexa for Break Into Travel Writing Podcast

 

היום יש לי 4 שאלות נהדרות על כל דבר, החל מגידול העוקבים בפייסבוק שלך, ועד כיצד להימנע מהטעות הגדולה ביותר שבלוגרים חדשים מבצעים כיצד למצוא מפרסמים לאתר שלך וכיצד למצוא עצות נסיעות מועילות לחלוק עם הקוראים שלך. לחץ כאן להאזנה לפודקאסט עכשיו !

 

[ארגז הצללים] שאלה: מטניה עזרול עם sweetpeaadventures.com [/ Shadboxbox]

 

אני חדש לנסוע לבלוגים ולהתחיל לבנות את האתר שלי. מה לדעתך הטעות הגדולה ביותר שכותבי נסיעות / בלוגרים חדשים מבצעים? ואיך אני נמנע מכך?

 

תשובה:

 

ראשית, אני רואה שבלוגרים לא מפתחים מספיק את כותרת הבית שלהם. חשוב שיהיה לוגו, כמו גם שורת תגים או תת משנה עבור שם הבלוג שלך, המסביר למבקר חדש על מה האתר שלך עוסק.

 

טניה, בעלי, טוד הוא מאמן שיווק מקוון ובונה אתרים עבור לקוחות במשך שנים. טוד היה האורח שלי בשני פרקים, לאחרונה BITW 058: רשימת 10 הראשונים המובילים להשקת אתר הנסיעות שלך עם טוד מייזלר ו- BITW 026: מדוע כל כותב נסיעות זקוק לאתר עם טוד מייזלר ]

 

הייתי ממליץ לך להאזין לשני הפרקים האלה, מכיוון שאנחנו נכנסים לפרטים רבים אודות פיתוח אתר אינטרנט בדרך הנכונה! אני גם לאחרונה יצרתי רשימת ביקורת להכנה מקדימה של תוכן אתרים . רשימה זו תעזור לך להכין את כל התוכן הדרוש לך כדי להשיק את אתר האינטרנט שלך במהירות.

 

ראש ל- breakintotravelwriting.com/websiteinfo

 

לאחר מכן, הייתי אומר, שאין לי מושג ברור לגבי נישה. רבים מהבלוגרים החדשים נרתעים מלתמוך בגומחה ונוטים להיות רחבים מדי. עם כמות הבלוגרים שיש היום, חשוב להתמקד. לקבלת התשובה המלאה לשאלה זו, הקפידו להקשיב לפודקאסט ולתשובה המלאה כעת !

 

ציוץ הניתן: שאלה נהדרת מ- טניה עזרול עם #sweetpeaadventures דרך @writetotravel פודקאסט http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger

 

web-checklist

 

[צל ארגז] שאלה: מלורן עם www.friedgreenkimchi.com [/ צלליות]

 

מה המידע הטוב ביותר לחפש כדי לספק עצות שימושיות לקוראים שלך?

 

תשובה:

 

אני הולך לענות על זה על סמך מה שנראה לי הכי חשוב. אתה רוצה לשתף מידע על נסיעות שמעניין את מבקר האתר שלך. מבוסס על אתר האינטרנט שלך שנראה משולב של אוכל ונסיעות וחלק האוכל כולל מתכונים. לכן, לדעת בדיוק מי המבקרים שלכם זה הצעד הראשון. הייתי מסתכל ב- G A וקובע את הדמוגרפיה – זכר / נקבה, גיל, היכן שהם גרים וכו '. ואז תסתכל איזה תוכן מקבל הכי הרבה צפיות, ואילו דפים יש את הקריאה הארוכה ביותר. האם זה אזור האוכל או הנסיעות שלך? אילו פוסטים ספציפיים?

 

עשיתי גם כמה סקרים – הם עשויים להיות שאלות סקר ממש לא פורמליות בדף ה- FB שלך, או כמה ציוצים ששואלים שאלות ספציפיות. לחלופין, אם יש לך רשימת תפוצה, תוכל להגיע עם שאלון רשמי יותר ולתת 5 אנשים אקראיים המגיבים למתנה כדי לעודד אותם להשתתף.

 

חשוב על 5-10 שאלות שאתה יכול לשאול את העוקבים שלך שישפכו אור על האינטרסים שלהם. האם הם הכי מתעניינים במתכונים שלך? המסע שלך? האם הם מתעניינים במיוחד במסעות אוכל? סיורי אוכל? טיולי אוכל? האם הם מטיילים בכורסה?

 

בעזרת מידע זה תוכלו להתחיל לבצע את המחקר כדי למצוא את הסוג הנכון של עצות טיולים לשתף. בשורה התחתונה, עליכם לדעת במה מתעניינים העוקבים שלכם.

 

כדי לתת לך כמה דוגמאות למקומות למצוא עצות טובות ועצות טובות כך שיש לך נקודת התחלה – אני אוהב קבוצות לינקדין למחקר. זה מקום נהדר לשאול שאלות, לקבל משוב או לקבל הצעות. בנוסף להצטרפות לקבוצות בלוגרים, הקפידו להצטרף לקבוצות מסוימות עבור סוכני נסיעות, קבוצות נסיעות וקבוצות מטיילים. כך גם ב- FB. קבוצות הן משאב נהדר, רק דאגו לקפוץ לקבוצות החורגות מעולם הבלוגרים.

 

( לחץ כאן להאזנה לפודקאסט והתשובה המלאה עכשיו !)

 

ציוץ ציוץ: שאלה נהדרת מלורן @ friedgrnkimchi דרך @ podet Podcast http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger

 

download

 

[צלליות] שאלה: מאת איימי מ- littletravelersnotebook.com [/ shadowbox]

 

יש לי שאלות רבות ומגוונות כמתחתן לבלוגר, אבל הנה אחת … אני לא רוצה שהבלוג שלי יהיה עמוס בפרסומות, אבל כמה כאלה שאוצרות יהיו פנטסטיות. איך אני מוצא ומושך את המפרסמים הנכונים ??

 

תשובה:

 

הדבר הקל ביותר הוא להשתמש בחלק מהעצות שנתתי ללורן. החליטו במה יראו הקוראים שלכם. שוב, לדעת בדיוק מיהם המבקרים שלכם יהיה הצעד הראשון להחליט איזה סוג מודעות תרצו להציג. הייתי מסתכל ב- G A וקובע את הדמוגרפיה – זכר / נקבה, גיל, היכן שהם גרים וכו '. ואז תסתכל איזה תוכן מקבל הכי הרבה צפיות, ואילו דפים יש את הקריאה הארוכה ביותר. האם זה אזור האוכל או הנסיעות שלך? אילו פוסטים ספציפיים?

 

בשלב הבא, סביר להניח שאתה הולך לעבוד כגורם סניף, אלא אם כן יש לך תנועה רצינית או ממוקדת מאוד שתוכל למכור לה פרסום ישיר. על סמך המחקר הדמוגרפי שביצעת רשימה של עד 20-25 פריטים אידיאליים למכירה. ואז פשוט תחפש את השם בתוספת תוכנית השותפים. אם לחברה תוכנית סניפים היא צריכה להופיע בחיפוש בגוגל. אם אני קופץ לבלוג שלך, אני רואה שאחד מהפוסטים האחרונים שלך נוגע ל- SJC. אגב גרתי כמה שנים בעיר הקטנה והחמודה הזו – כל הדרך חזרה בחטיבות הביניים שלי. אז SJC היא תחנת אמטרק גדולה. לכן, אם אני מקליד את המילים תוכנית שותפים עצמית, אתה יכול לראות מה עולה.

 

גיבוי פיגי לנושא זה, אם חלק גדול מהבלוג שלך יהיה היעד של קליפורניה או יעדים תיירותיים אחרים, אולי תרצה להציע מודעות ומידע של City Pass. אם כן, אתם מקלידים את תוכנית השותפים של Citypass והקישור הראשון שעולה הוא ל- http://www.citypass.com/partners/affiliates שם כתוב כי ל- CityPASS יש תוכניות שותפים זמינות דרך CJ ו- ShareASale . הצטרף לאחת מהרשתות הללו כדי להשתמש בקישור מעקב אחר שותפים כדי להפנות את המבקרים שלך ל- CityPASS.com ולבצע פעילות מכירות במעקב ברשת. תרוויח 6% עמלה על כל מכירה שמקורה בקישור כתובת האתר שלך.

 

מהדף שלך בערך, אני יכול לראות שאתה ממוקד במטיילים משפחתיים ומפוארים. אלה נראים כמו שני נישות שונות לחלוטין, הערה צדדית כאן – בחר אחת או שילב אותן. האם אתה יכול להתמקד בנסיעות משפחתיות יוקרתיות? אני אומר שבגלל שאני לא חושב שהמשפחה הממוצעת שעומדת לנסוע תחפש את אותו הדבר שמטייל מפואר היה עושה – מה שאומר שזה יהיה קשה לחדד במודעות שמדברות לקוראים שלך. אבל, אם היית למשל נסיעות משפחתיות יוקרתיות, אתה יכול ליצור רשימה של 10 הטובים ביותר עבור אתרי נסיעות משפחתיים יוקרתיים עם קישורים מקושרים לכל אחד מהם. לכן, כשאני מחפש אתרי נופש יוקרתיים למשפחות, אחת התוצאות המובילות היא The Westin Ka'anapali Ocean Resort Villas – מאווי, הוואי ואני מקליד את The Westin Ka'anapali Ocean Resort Villas – מאווי, הוואי תוכנית השותפים הקישור הראשון שאני מוצא הוא לחברת האם שלהם, סטארווד ובדף השותף שלהם הוא מראה שהם עובדים עם CJ.

 

ואם כבר מדברים על CJ, אם ברצונך לקבל המון פרטים נוספים על עבודה עם חברות כלולות, ראיינתי לאחרונה מנהלת המיזם של ג'יי ג'יי וודברי ב- eps 47. ג'סיקה עוזרת לבלוגרים לייצר רווחים ולבנות את עסקיהם. באמצעות שיווק סניפים. זה יכול להיות eps נהדר בשבילך להאזין כדי ללמוד עוד על סניפים.

 

כדי לענות על החלק האחר בשאלתך, שהיה כיצד אתה מושך את המפרסמים הנכונים – עם תנועת רשת מכובדת, חשבונות חברתיים חזקים, כלומר פירושו פרסום עקבי בכל הפלטפורמות והרבה מעורבות וכן מספר לא מבוטל של עוקבים כמו כמו גם להתגבש בנישה הזו. מפרסמים יחפשו בלוגרים אחר קמפיינים משפיעים ופרסום אם הם מרגישים שיש להם קהל מושחז למוצר או למותג שלהם. כדי לחוש מה יחסי הציבור מחפשים תוכלו לבדוק את הראיון שלי עם Malcom Griffiths מ- DCI, שהיה eps 54 . הוא משתף פעולה בין יחסי ציבור של סוכנות יחסי ציבור, הנוסחה ליצירת קשר ושמירה על יחסי ציבור עם נציגי יחסי ציבור וכן טיפים להשגת קמפיין משפיע. זכרו, לרוב המותגים יש חברת יחסי ציבור, שתפקידה למצוא את שניהם כיסוי בתשלום וגם לא בתשלום.

 

כל מי שירצה את גיליון הרמאות עם כל הטיפים לעריכה עצמית, פנה אל פרק 57 שם תוכלו למצוא גם קישור להורדת כל הרשימה כדי לשכלל את טכניקות העריכה העצמית שלכם.

 

ציוץ ציוץ: שאלה נהדרת מאיי @ liltravnotebook דרך @ podet Podcast http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger

 

download

 

[ארגז הצללים] שאלה: מטאניה מ- theazureskyfollows.wordpress.com [/ shadowbox]

 

כיצד להגדיל את העוקבים בדף ה- FB שלי? אין לי אפילו 300 עוקבים כרגע

 

תשובה:

 

עניתי על שאלה זו תוך כדי תנועה, אז אני אעשה כמיטב יכולתי לקבל את התשובה הזו לתמלול. בינתיים תוכלו לפנות אל גרסת האודיו לקבלת התשובה המלאה כאן: http://bit.ly/1SEu15Z

 

ציוץ הניתן: שאלה נהדרת מטניה @ Azureskyfollows דרך הפודקאסט @writetotravel http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger

 

לחץ כאן להאזנה לפודקאסט ותשובות מלאות עכשיו !

 

משאבים לפרק
  BITW 026: מדוע כל סופר נסיעות זקוק לאתר עם טוד מייזלר
  BITW 058: עשרת רשימת המשימות המובילות להשקת אתר הנסיעות שלך עם טוד מייזלר
BITW 047
  BITW 054: מלקולם גריפית'ס מ- DCI מסביר את הקשר הסימביוטי בין סופרי יחסי ציבור ונסיעות

 

אנשים שהוזכרו בפרק זה

 

התחבר עם Break Break to Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השואף, קבוצת הפייסבוק

 

זהו זה להיום! אם יש לך שאלה בנושא בלוגים לכתיבה, כתיבה, צילום או SEO, אינטרנט או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ל- bitw / askalexa ואני אענה עליה בפרק הקרוב.

 

טבלאות ציוץ:

 

שאלה נהדרת מטניה עזרול עם #sweetpeaadventures דרך פודקאסט @writetotravel http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
  שאלה נהדרת של לורן @ friedgrnkimchi דרך @writetotravel פודקאסט http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
 
שאלה נהדרת של איימי @ liltravnotebook דרך @writetotravel פודקאסט http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
 
שאלה נהדרת מטניה @azureskyfollows דרך @ podetcastwritetravel http://bit.ly/1nThGgK #travelblogger [ לחץ לציוץ ]
 

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (פעם אחת בעמוד זה, פשוט לחץ על הלחצן "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459003 ]
 

 

Ask Alexa

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן