BITW 057: תשאל את אלכסה

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא BITW 057: תשאל את אלכסה השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

ברוך הבא לשאול את אלקסה! זהו פרק שאלות ותשובות בו עניתי לשאלות מאזינים על עולם הבלוגים של נסיעות, כתיבת נסיעות וצילומי נסיעות, SEO, מדיה חברתית ועוד!

 

אם יש לך שאלה בנושא בלוגים לכתיבה, כתיבה, צילום או SEO, רשת או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ואני אענה על כך בפרק הקרוב.

 

Ask Alexa for Break Into Travel Writing Podcast

 

ברוך הבא ל- שאל את שאלת שאלות ותשובות של Alexa . היו לי כמה שאלות שנשלחו דרך אימייל ודף הפייסבוק שלי, The Break into Travel Writing Podcast והולכים בעקבותיהם של פט פלין ואיימי פורטרפילד – שני פודקאסטים שאני עוקב אחריהם ומעריץ, אני מוסיף את זה כפודקאסט רגיל ש משודרת ביום שישי של כל שבוע. לחץ כאן להאזנה לפודקאסט עכשיו !

 

שאלה: מג'ן ב- longhaultrekkers.com

 

הייתי שמח לדעת יותר על עבודה עם מותגים ולוחות תיירות או סוכנויות יחסי ציבור על ידי התחלת הקשר בטוויטר. שמעתי מרבים שזו הדרך הטובה ביותר להתחיל בתהליך החיבור. איך בדיוק זה נראה וכמה זמן עלינו לצפות לחזור על מישהו לפני שנראה תוצאות? תודה, אלקסה!

 

תשובה:
הדרך בה אני מתחבר לחיבור עם מישהו חדש והאופן בו אני ממליץ להתחיל את התהליך היא:

 

1) עקבו בטוויטר ובלינקדין.

 

2) לאחר שתעקוב אחר המותג ב- Linkedin, תוכל לראות את עובדי החברה. גלול ברשימת העובדים ומצא מישהו בתחום יחסי הציבור והתחבר איתם ב- Linkedin וקרא את הפרופיל שלהם. אם תלחץ על כפתור "פרטי הקשר" בדף הפרופיל שלהם, זה עשוי לרשום את הדוא"ל הישיר שלהם או קישור לבלוג אישי או אפילו לטפל בטוויטר

 

3) ואז לחזור לטוויטר ולעקוב אחר העובדים בטוויטר

 

4) כמו המותג בפייסבוק ובאינסטגרם ובפינטרסט ובכל פלטפורמות חברתיות אחרות בהן אתה משתמש. אם אתה יכול למצוא את העובדים האישיים ב- IG, עקוב אחריהם גם כאן.

 

אמנם אני מסכים עם העצות שניתנו לך שטוויטר הוא פלטפורמה נהדרת להתחבר אליה והייתה לי המון הצלחה כאן, זו לא תמיד הפלטפורמה האהובה על כולם וזה טוב להראות שאתה מכסה את כל הבסיסים . אם מותג או יחסי ציבור או נציגי שיווק רואים אותך בכל ערוצים חברתיים רבים זה יראה לך לדעת להשתמש במדיה חברתית.

 

שלב 5) בלי להיות גבעולי, התחל לשתף ולהעיר על הפוסטים שלהם בכל הערוצים החברתיים. הייתי אומר פעם או פעמיים בשבוע לקפוץ פנימה ולעשות את זה. עשו זאת במשך שבוע-שבועיים.

 

6) הבא הוא אירוסין. התחל לשאול שאלות אסטרטגיות. אם הם מפרסמים על יעד, שאל שאלה שעוזרת להם להציג את הלקוח שלהם או אם מדובר ב- CVB, היעד עצמו. אז בסיסי, תהיי חברתית!

 

7) כמובן, לפני זמן רב לבקש את הדוא"ל הנכון לשיווק. תודיע להם שתרצה להוסיף לרשימת הדוא"ל המדיה שלהם ולאהוב עותק של לקוחות הנסיעות והתיירות שלהם.

 

זוהי השיטה האישית הבסיסית שלי להתחבר למותג, PR או CVB בנושא נציגי יחסי ציבור וכמובן.

 

אם נחזור לשאלתך, ובמיוחד החלק הנוגע ל"כמה זמן עלינו לצפות לבית משפט למישהו לפני שנראה תוצאות "

 

הייתי צריך להיות ברור לגבי אילו תוצאות אתה מחפש? האם אתה רוצה הזמנה לטיול תקשורתי? מה המטרות שלך כאן? הרבי אותי שוב ב- bitw / askalexa והודיע ​​לי ביתר פירוט על המטרות שלך ואשמח להרחיב על החלק הזה!

 

( לחץ כאן להאזנה לפודקאסט והתשובה המלאה עכשיו !)

 

ציוץ הניתן: שאלה נהדרת מאת @longhaultrekker על חיבור עם יחסי ציבור בטוויטר באמצעות @ podcast http://writ.ot//QMFUop #travelblogger

 

שאלה: מסוזן דקוטו-פרייר ב- GenXTraveler.com

 

ישנם מומחים הטוענים כי פוסטים ורשימות קצרות יותר על בסיס קבוע הם הדרך ללכת. אחרים אומרים שעבור SEO פוסטים ארוכים יותר הם התשובה. אני יכול לראות ששתי הגישות תקפות. אני משער שמה שקוראים רוצים תלוי בקורא. אך ההצלחה (או הכישלון) עשויים להיות יותר קשורים לאופן בו הקוראים מגיעים לשם, למשל באמצעות חיפוש בגוגל או באמצעות מדיה חברתית. על מה אתה מסתמך כדי להעביר תנועה לקידום אתרים בבלוג שלך או חברתי? אני בטוח ששני הדברים הם אבל אני מדמיין אחד יותר מאשר השני.

 

תשובה:

 

סוזן, האדם הראשון שחשבתי עליו כשקראתי את שאלתך היה מייסד מוז רנד פישקין. הוא לא רק מייסד מוז, אלא גם בעל בלוגר נסיעות מצליח מאוד, ג'רלדין מ @everywhereist , אז פניתי לטוויטר ושאלתי את רנד ומוז:

 

פוסטים ורשימות קצרים על בסיס קבוע או פוסטים ארוכים יותר? מה הכי טוב ל- SEO לבלוג נסיעות?

 

ראנד תמיד נהדר לענות על שאלות והוא צייץ בחזרה ואמר, אני חושב שזה תלוי בקהל שלך ובחוזקות שלך. אם אתה מתנדנד ביצירה קצרה ומעניינת בעקביות, עשה זאת. ולהיפך, אם אתה הרבה יותר טוב לייצר פיסת תוכן אחת גדולה בכל שבוע / חודש / רבעון, לך בדרך זו!

 

בואו התפלגות קצרה לעומת צורה ארוכה. אני שוקל 500-1200 מילים בצורה קצרה. תוכן בעל צורה ארוכה הוא בדרך כלל 2,000 מילים ומעלה.

 

למען האמת לגמרי, שמעתי את שתי הגישות ושמעתי ויכוחים לשניהם. בפרק ראיתי את מקס הרטסורן , שהוא המייסד של GoNomad והוא מאמין שפרסום מאמרים קצרים לעיתים קרובות יותר טוב מצורה ארוכה, לעתים קרובות פחות.

 

אף על פי שנראה שקשה להאמין, אומרים שתוכן טופס ארוך משותף לעיתים קרובות יותר מאשר קטעים קצרים. בפוסט בבלוג שפורסם ב"הפינגטון פוסט "ביוני 2014, שנכתב על ידי מייסד BuzzSumo, נח קגן, הוא שיתף," ככל שהתוכן ארוך יותר, כך הוא משתף יותר וכאן הוא מתייחס לפוסטים עם 3,000 -10,000 מילים. "

 

Barb Dittert מכרך תשע, אמר כי פוסטים בבלוג תחת 1000 מילים, תוכן מדיה חברתית, אינפוגרפיקה ורשימות הם דוגמאות מושלמות לתוכן בצורה קצרה. למשתמשים מקוונים יש נטייה לסרוק את התוכן הזה, במקום לקרוא כל מילה אחרונה. כמו כן, נקודה חשובה היא שתוכן טופס קצר הוא ידידותי יותר לנייד מאשר המקביל הארוך שלו בצורה, ומאפשר לו להגיע לאנשים רבים יותר.

 

עם כל הנאמר, הנה שני הסנטים שלי. התמקדתי בשלושה גורמים.

 

     

  1. מי הקהל שלך? עשו קצת מחקר. בדוק אילו מהפוסטים בבלוג שלך מקבלים את השיתופים והתגובות החברתיות ביותר. הפוסטים הארוכים או הקצרים יותר? אם לא כתבת את שתי הטפסים לאתר שלך – קבע את זה ואז בצע השוואה. כלי לבדיקה זו הוא עם מפת חום. אני חושב שיש חבורה של חברות המציעות שירות זה, אבל אחת שאני מכירה באופן אישי היא טים אש של SiteTuners שמציע כלי הדמיית מפות חום מחברה אחרת שלו, אשף הקשב . אני חושב שזה 1 $ עבור 10 מפות או דפים. מה שכן הוא מראה לך היכן המבקרים מחפשים. כלומר אתה יכול לראות היכן הם מפסיקים לגלול למטה או מתי הם מפסיקים לקרוא את המאמרים שלך. אם אתה רוצה לנסות את זה, זו תשומת לב זו, וזו תהיה מבחן טוב להראות לך מה מבקרי האתר שלך הכי אוהבים.
  2.  

  3. איזה אחוז מהקוראים שלך בנייד? בדוק את הניתוח שלך וזה עשוי לתת לך תובנה לגביך אם צורה קצרה או ארוכה היא הגישה הטובה ביותר לקהל שלך.
  4.  

  5. אני מאמין גם שעקביות היא גורם מפתח גם כאן.
  6.  

 

ובסופו של דבר עליכם לכתוב את התוכן!

 

אם אתה יכול לשאוב מאמרים קצרים יותר של 500-800 מילים ולפרסם בעקביות לבלוג שלך מספר ימים בשבוע. אם צורה ארוכה היא בית הגלגלים שלך, פרסם חלקים ארוכים יותר פעם בשבוע או שבועיים. עדיף להוציא את התוכן מאשר לדחות את הפרסום מכיוון שאתה נאבק עם הפורמט.

 

חזרה לשאלת השורה התחתונה; האם אני משתמש SEO או חברתי לצורך תנועה. אני סומך על חברתית ועל ספציפית טוויטר ו- StumbleUpon. אני סומך גם על רשימת הדוא"ל שלי ועלוני התעבורה שלי, כמו גם על יצירת אפשרויות תוספות חזקות כדי להמשיך ולהרחיב את רשימת הדוא"ל שלי.

 

( לחץ כאן להאזנה לפודקאסט והתשובה המלאה עכשיו !)

 

ציוץ הניתן לציון: שאלה נהדרת מ- @ GenXTraveler האם SEO או חברתית מביאות תנועה רבה יותר דרך podcast @writetotravel http://bit.ly/1QMFUop

 

download

 

שאלה: מאת מייגן מקני מ- www.facebook.com/traveling9to5er/

 

איך אתה מתמודד עם עריכת הכתיבה שלך? מהם טיפים להפוך לעורך עצמי טוב יותר?

 

תשובה:

 

מייגן, כשהתחלתי לרשום את רשימת ההצעות שלי, עיינתי גם ברשימות שלי לראיון שלי עם דון ג'ורג 'בפרק 52, שם נתן המון עצות נהדרות בנושא כתיבה ועריכה. אם לא תקשיב לפרק ההוא לקבלת עצות נהדרות.

 

יצרתי עבורך גיליון לרמאות. אם אתם פונים אל BITW / עריכה עצמית תוכלו להוריד את כל הטיפים לשכלול טכניקות העריכה העצמית שלכם.

 

אבל בינתיים, הרשה לי לחלוק כמה מהמועדפים שלי!

 

     

  1. הטיפ מספר 1 שלי הוא לקרוא את הכתיבה שלך בקול רם. זה מדהים עד כמה אתה שומע את היצירה בהשוואה לקריאה בשקט. חפש נקודות בהן אתה נתקל במילים ובעיות ברורות בדקדוק, איות ומבנה.
  2.  

  3. קרא את המאמר שלך לאדם אחר. מצא מישהו שיש לו כמה דקות וקרא את המאמר בקול רם. זה תהליך מאוד מעניין ותופתעו שתתחילו לשמוע את המאמר מנקודת מבטו של המאזינים! בצע עריכות כשאתה קורא.
  4.  

  5. שימו לב לקול הפסיבי. שימוש יתר בקול פסיבי הוא אחד הדברים שיכולים לקפוץ מהדף לעורך כחוסר ניסיון. כמו פתגמים ושמות ראשוניים, לפעמים אתה יכול להשתמש בקול פסיבי למטרה ספציפית וזה יהיה מושלם, אבל שימוש יתר כמעט תמיד יחליש את הכתיבה שלך.
  6.  

  7. דון ג'ורג 'ממליץ לקרוא על יסודות הסגנון של Strunk and White.
  8.  

  9. דון גם מציע שתמיד צריך להקדיש לעצמך זמן לשים חתיכת כתיבה. תתרחק מזה לפחות יום-שלושה כדי שתחזור אליו בעיניים רעננות משהו. זה פשוט קורא אחרת כשאתה לא מרגע הכתיבה. הוא גם מציע, אם אתה סופר מתחיל, הוא מעודד אותך להצטרף לקבוצת סופרים, שבה אנשים עם נקודות מבט שונות יכולים לקרוא את היצירות שלך ולהעיר עליה. אם אינך מצליח למצוא אחד, התחל אחד.
  10.  

 

אז, לכל מי שירצה את גיליון הרמאות עם כל הטיפים לעריכה עצמית, עבור אל BITW / selfediting או bitw / episode57 שם תוכלו למצוא גם קישור להורדת כל הרשימה כדי לשכלל את טכניקות העריכה העצמית שלכם.

 

ציוץ ציוץ: שאלה נהדרת מ- @ Travelling9to5er על עצות לעריכה עצמית דרך הפודקאסט @writetotravel http://bit.ly/1QMFUop

 

download

 

 

לחץ כאן להאזנה לפודקאסט ותשובות מלאות עכשיו !

 

משאבים לפרק

 

BITW פרק 0 03 עם אדם סוייר
  מוז
  פרק 48 של BITW עם מקס הרטסורן

 

אנשים שהוזכרו בפרק זה
  אדם סוייר
  רנד פישקין
  גרלדין
  ג'סיקה וודברי
  נח קגן
  מקס הרסטזורן
  Geraldine ff @everywhereist ,

 

התחבר עם Break Break to Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

זהו זה להיום! אם יש לך שאלה בנושא בלוגים לכתיבה, כתיבה, צילום או SEO, אינטרנט או מדיה חברתית לבלוגי נסיעות שאתה רוצה לענות עליהם בפודקאסט שלי, פשוט הגש את שאלתך ל- bitw / askalexa ואני אענה עליה בפרק הקרוב.

 

טבלאות ציוץ:

 

שאלה נהדרת מאת @longhaultrekker לגבי חיבור עם יחסי ציבור בטוויטר באמצעות @ podetcastwriter http://bit.ly/1QMFUop #travelblogger [ לחץ לציוץ ] [ 19459016]
  שאלה נהדרת מ- @ GenXTraveler האם SEO או חברתיים מביאים תנועה רבה יותר דרך פודקאסט @writetotravel http://bit.ly/1QMFUop [ לחץ לציוץ ]
 
שאלה נהדרת מ- @ Travelling9to5er על עצות לעריכה עצמית באמצעות פודקאסט @writetotravel http://bit.ly/1QMFUop [ לחץ לציוץ ] [19459014 ]
 

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (פעם אחת בעמוד זה, פשוט לחץ על הלחצן "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459003 ]
 

 

Ask Alexa

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן