BITW 043: פייסבוק 101 לבלוגרי נסיעות עם גארי גריפית'ס

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

כיום מדובר בשיטות הפייסבוק הטובות ביותר לבלוגרי נסיעות. האורח שלי הוא גרי גריפיתס והוא המייסד והמנכ"ל של ThreeSides; סוכנות שיווק בפייסבוק שמתכננת, יוצרת, מייעלת ומנהלת את השיווק בפייסבוק של אנשים. בפרק זה, גארי משתף עצות נהדרות בפייסבוק לבלוגרי נסיעות!

 

Gary Griffiths Facebook Expert

 

כדי להירשם לפודקאסט, אנא השתמש בקישורים למטה:

 

לחץ כאן כדי להירשם באמצעות iTunes
  לחץ כאן למנוי באמצעות RSS (עדכון שאינו iTunes)

 

אם אתה אוהב את ההצגה, אנא שקול והשאיר את התוכנית ביקורת ב- iTunes כמו גם Radio Stitcher . כמה דקות מזמנכם יכולות לעזור למופע בצורה אדירה! תודה!

 

הפרטים הקטנים יותר של פרק 43 עם גארי גריפית'ס! בפרק זה גארי עונה על שאלות על פייסבוק עבור בלוגרי הנסיעות ומשתף כמה אסטרטגיות נהדרות להגדיל את המעורבות בפייסבוק באופן אורגני ובתקציב קטן.

 

בפרק זה תלמד שההצלחה שלך בפייסבוק באמת מסתכמת בהבנת קהל היעד שלך ואז פרסום תוכן רלוונטי, מרתק, חינוכי ומעורר השראה. בשורה התחתונה: ככל שהפוסט רלוונטי יותר, מרתק, חינוכי ומעורר השראה, כך הוא ישותף יותר והסיכוי שלו ישותף יותר על ידי פייסבוק

 

להלן מספר שאלות ממני שגארי עונה:

 

     
     

  1. מדוע פייסבוק כל כך קשה לגדל בימינו? אני מרגיש שהתשובה היחידה שאנו מקבלים היא אלגוריתם. האם יש משהו אחר?
  2.  

  3. האם עדיף לשתף פוסט מדף ה- biz לדף האישי שלך או לפרסם ישירות לשניהם?
  4.  

  5. האם אנשים צריכים להשתמש באפליקציות כמו "אם זה אז זה" כדי לפרסם בפייסבוק? מה התחושה שלך לגבי זה?
  6.  

  7. מהן הדרכים הטובות ביותר להשתמש ברשימת דוא"ל בפייסבוק?
  8.  

  9. הדרך הטובה ביותר ליצור מראה של קהל דומה. מה המספר המינימלי שאתה צריך לעשות זאת? חלופות אם הרשימה שלך לא גדולה מספיק?
  10.  

 
 

שאלתי גם את בלוגרי הנסיעות בקבוצות הפייסבוק של כותבי הנסיעות השאפתניות מה הם אילו שאלות היו להם בפייסבוק. גארי עונה על השאלות הללו ועוד בפרק 43!

 

     
     

  1. Menorca Chaturvedi מ- EuropeDiarieseuropediaries.com שואל: כיצד אנו באמת מגדילים את עמדתנו? האם ניתן לעשות דבר בלי לפרסם? כמובן שיש לנו קבוצות לפרסום התוכן שלנו, אבל כל טיפים אחרים כיצד לשפר את טווח ההגעה האורגני של הפוסטים שלנו ולהעניק לדפים שלנו יותר ראות?
  2.  

  3. נייגאל קיין מ- בלוג הנסיעות של ביי בריזין שואל: אני באמת מתכוון לשאול את אותה שאלה כמו מנורקה. לפעמים קשה להבין כיצד פוסטים מסוימים מגיעים לכל כך הרבה אנשים בהשוואה לאחרים. יכול להיות כל דבר שבין 30 ל 300!
  4.  

  5. Megan MacNee מ- travelingninetofiver.com שואל: איך אתה משיג טווח אורגני מחוץ לרשת שלך. הדף שלי כבן חודש והוא הולך וגדל אבל אני מרגיש שהוא בעיקר חבר שלי ובלוגרים אחרים. איך אתה יוצא מחוץ לרשת שלך.
  6.  

  7. Teri Didjurgis מ- blueskytraveler.com שואל: מה מגדיל את הפוסט להגיע לחיוב ולשליליות … אוהב, הערות (האם הערות נושאות יותר משקל), פוסט מפלטפורמה אחרת, כלומר אינסטגרם (הוא עיכוב זמן גורם), שיתופים, שיעור פעילות, זמן בין פוסטים או פוסטים ליום..אם חשבונך עושה או לא מפרסם … מה עוד? אני גם נגוע באלגוריתם זה מלבד לשלם לנגן וזה מה שרוב אומרים ש- FB עבר לפני בערך 6 Mos
  8.  

  9. טהירי קדין שואל: אם ימים או זמנים מסוימים טובים יותר מאחרים לפרסם, למשל כאשר המשתמשים הפעילים ביותר.
  10.  

  11. כריס באקה מ- גלובוס מוזר אחד שואל: האם הצלחת לכמת / להראות כמה השפעה על תזמון צד ג 'על הגעתו של פוסט? (במילים אחרות, פרסום באמצעות Hootsuite לעומת המתזמן של פייסבוק עצמו) באיזו תדירות כדאי לפרסם בפייסבוק כבלוגר נסיעות?
  12.  

 
 

הנה כמה שאלות מקבוצת הפייסבוק של Business of Blogging שנראית כאילו הוקמה על ידי ברט לאב שהוא מייסד משותף ומנכ"ל ב- Green Travel Media.

 

     

  1. אמנדה וויליאמס מהבלוג עסק מסוכן שואל: אנשים תמיד אמרו לך שהשימוש בכפתור "Boost" בפוסט FB היה נורא ואסור לך לעשות זאת לעולם זה (וזה, במקום זאת, עליך לבנות תמיד את המודעות שלך בעורך הכוח). אבל אני סקרן אם זו עדיין העצה הטובה ביותר, בהתחשב באפשרויות המיקוד המורחבות שפייסבוק מאפשרת כעת לשתי מודעות ולהעלות את הפרסום.
  2.  

  3. כריס באקה משנת גלובוס מוזר אחד שואל: כיצד יבזבז תקציב קטן יחסית (נניח 100 $) לקידום ספר? נניח שאתה יכול למקד לקהל שלך באופן ספציפי – האם הם היו הולכים על לייקים, שיתופים, קליקים וכו '? (ובמיוחד ספרו החדש ביותר על פראג לספרי "בחר דרך".
  4.  

  5. מייגן קנדי ​​ מהבלוג WanderlustMegan שואל: טיפים להפיק את המרב עבור הכסף שלך תוך כדי פעולה בתקציב קטן.
  6.  

  7. אנדרו איטון מ- Scrappy Geek.com מסכים עם מייגן ורוצה לדעת תמורת 20 $, 50 $, 100 $, 200 $ תקציבים. איפה לשים את הכסף, כיצד למקד ולקבל את המפץ הגדול ביותר עבור הדולר שלך. כולם מדברים על הצלחה מפרסום (אך הצביעו על חברות בהיקפים גדולים ופרסום גדול בתקציב). מספרים ריאליסטיים ל"בלוגרים בזמן קטן "יספקו תובנה נהדרת …
  8.  

 

משאבים לפרק
  הצית את אירוע לוס אנג'לס
Tbex
טנק חשיבה טרופי
  קבוצת הפייסבוק הסופרת שאפתנית לסופרים
  אם זה אז
  זאפייר
  חיץ
  הכירו את אדגר
  Hootesuite
  עסקי בלוג קבוצת הפייסבוק
  מדיה נסיעות ירוקה
  דפדפן כרום

 

אנשים שהוזכרו על הפרק הזה:
  Nick Unsworth
  כריס דוקר
ג'ון לי דומאס
  ברט לאב
  ג'ון לומר
  ג'יימס גרנדשטף

 

 

התחבר לגארי
האתר של גרי גריפיתס; ThreeSidesInc
  גארי גריפית'ס בטוויטר

 

התחבר עם Break to Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

מקווה שנהניתם מהפרק הזה והצטרפו אלי בבקשה להודות לגארי על היותו כאן! ותודה גם לך. נראה אותך בפעם הבאה!

 

היית עוזר להפיץ את המילה על הפודקאסט? הייתי אסיר תודה לנצח אם תעזור לשתף את הפודקאסט. לחץ כאן לציוץ מאוכלס מראש שיעזור להפיץ את המילה לחברים שלך בטוויטר. תודה!

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (פעם אחת בעמוד זה, פשוט לחץ על הלחצן "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459003 ]
 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
סגירת תפריט
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן