BITW 026: מדוע כל כותב נסיעות זקוק לאתר עם טוד מייזלר

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

האורח של היום הוא אמן, צלם, מתופף, זמר ובעל עסק. הוא מחזיק ומפעיל את סוכנות העיצוב ZD – חברה המתמקדת באסטרטגיה מקוונת ואופטימיזציה לשיווק באינטרנט לעסקים קטנים. מה זה אומר שאתה שואל? הוא מתכנן ומפתח אתרים לעסקים וכן מציע אסטרטגיה והטמעה של SEO ושיווק במדיה חברתית. בפרק זה טוד מייזלר מסביר מדוע כל סופר נסיעות זקוק לאתר אינטרנט וכמה משאבים גדולים כדי להקים את אתר האינטרנט שלך במהירות.

 

Todd beer tasting on our Media Visit to Oceanside

טעימת בירה עם טוד בביקור התקשורתי שלנו באושנסייד

 

כדי להירשם לפודקאסט, אנא השתמש בקישורים למטה:

 

לחץ כאן כדי להירשם באמצעות iTunes
  לחץ כאן כדי להירשם באמצעות RSS (עדכון שאינו iTunes)

 

אם אתה אוהב את ההצגה, אנא שקול והשאיר את התוכנית ביקורת ב- iTunes כמו גם Radio Stitcher . כמה דקות מזמנכם יכולות לעזור למופע בצורה אדירה! תודה!

 

הפרטים הקטנים יותר של פרק 26 עם טוד מייזלר! ח ' מניות e ……….. ..

 

     

  • מדוע תקבלו טיולי מדיה נוספים עם אתר.
  •  

  • מדוע נוכחות מקוונת היא הכרח אם אתה רוצה להימצא.
  •  

  • זהו שאתה עובד עם גודאדי, הם יבצעו את התקנת וורדפרס שלך.
  •  

  • מדוע wordpress היא פלטפורמת האתר הידידותית ביותר למשתמש.
  •  

  • כיצד לבחור נושא המבוסס על פונקציונליות, מראה ותחושה.
  •  

  • כיצד להגדיר תקציב לאתר שלך.
  •  

  • כיצד לבצע את כל הגרפיקה ברשת עבור פחות מ 40 $.
  •  

  • כיצד להשתמש באתר האינטרנט שלך למכירת מוצרים.
  •  

  • מדוע לכידת דוא"ל היא הגוש המוזהב של אתר אינטרנט.
  •  

  • כיצד לבצע אוטומציה בדוא"ל.
  •  

  • מדוע עליכם להיזהר מקרייגסליסט במציאת מעצב אתרים.
  •  

  • שאתה צריך לצאת לשם אם אתה רוצה להתמודד בשוק כתיבת הנסיעות.
  •  

 

טוד מפרק גם את הצעדים שנדרשים בכדי להקים אתר אינטרנט! להלן השלבים הבסיסיים, אך הקפידו להאזין לפרק לשמיעת כל הפרטים בכדי להתחיל את הנוכחות המקוונת שלכם!

 

     

  • שלב 1: הגדר את סוג האתר שאתה רוצה. חקר והסתכל באתרים אחרים, רשום הערות והכן את רשימת הבדיקה שלך.
  •  

  • שלב 2: האם אתה רוצה לקדם את עצמך או להקים מותג?
  •  

  • שלב 3: החליט כיצד לבנות את אתר האינטרנט שלך.
  •  

  • שלב 4: הקף את האתר לרוחב (צור מפת אתר).
  •  

  • שלב 5: יצירת תוכן
  •  

  • שלב 6: צור לוגו וכותרת ראשית
  •  

  • שלב 7: צור או אסף את כל הגרפיקה
  •  

  • שלב 8: קבע כיצד ללכוד מיילים.
  •  

  • שלב 9: קביעת יעדי האתר.
  •  

 

משאבים לפרק

 

אתרים רספונסיביים מהפסקת כתיבת נסיעות
  SEM סן דייגו
מועדון השיווק של SoCal
52perfectdays.com
  גודאדי
Wordpress
Wix
קשר קבוע
Mailchimp
Blogspot
בלוגר
דרופל
ג'ומלה
יישומי פלאגין ותוספים
cnet.com
פיברר
קנווה
99 עיצובים
תכנית האימון של טוד
המאמר של טוד על באר Legacy
מבשלת מורשת
Asprining קבוצת כותבי הפייסבוק של סופרי נסיעות

 

התחבר עם טוד ו- ZD Design
  האתר של טוד מייזלר
  טוד מייזלר על לינדין
  טוד מייזלר בפייסבוק
  סוכנות העיצוב של ZD בפייסבוק

 

התחבר עם Break to Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השואף, קבוצת הפייסבוק

 

היית עוזר להפיץ את המילה על הפודקאסט? הייתי אסיר תודה לנצח אם תעזור לשתף את הפודקאסט. לחץ כאן לציוץ מאוכלס מראש כדי לעזור להפיץ את הבשורה לחברים שלך בטוויטר. תודה!

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, אז אני מאוד מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459011 ]

 

Episode Interviewing Todd Meisler

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן