BITW 025: טיפים חשובים למוח מחשבים טרופיים טיפים מובילים לכותבי נסיעות

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

להרשמה לפודקאסט, אנא השתמש בקישורים למטה:

 

לחץ כאן כדי להירשם באמצעות iTunes
  לחץ כאן כדי להירשם באמצעות RSS (עדכון שאינו iTunes)

 

אם אתה אוהב את ההצגה, אנא שקול והשאיר את התוכנית ביקורת ב- iTunes כמו גם Radio Stitcher . כמה דקות מזמנכם יכולות לעזור למופע בצורה אדירה! תודה!

 

Tropical Think Tank 2015 Group Shot

טנק חשיבה טרופי 2015 נורה בקבוצה

 

השתתפתי במכלול החשיבה הטרופי של כריס דוקר במאי 2015. זו הייתה מוח מוחי. לא רק שזה היה בפיליפינים, אלא שזה היה אירוע בן חמישה ימים. אני חושב שהדבר שעלה על העליונה מבחינה ארגונית היה שהכל תוכנן וטופל בכל מישורים. חוץ מזה שקניתי את הכרטיס שלי ל- TTT, הדבר היחיד שהייתי צריך לעשות זה להופיע. הצוות של כריס דאג להזמנות המלון שלנו ולאסוף משדה התעופה וכל דבר אחר, החל מהמסיבה המתחילה ועד ליום האחרון עם הסעות חזרה לשדה התעופה. פירוש הדבר היה ארוחת בוקר בכל יום, המוחות הראשונים ליום המלא שלנו, תוכניות ארוחת ערב – כולל בילוי ערב אחד במסעדה בעיר, שעות שמחות, שייט שקיעת היום האחרון שלנו ושנורקלינג למסיבה הלבנה. לקריאה נוספת על ראש האירוע לפרסום בבלוג BITW 025.

 

להלן שלושת התיקים הגדולים ביותר מכל נואם ב- Tropical Think Tank 2015 שלדעתי יועילו לסופרים ובלוגרים של נסיעות.

 

דוברי יום 1 היו ג'ון לי דומאס מ- EOF, מתיו קימברלי מ- mk.com ודן נוריס מ- WP Curve.

 

ג'ון לי דומאס מיזם האש

 

     

  1. מסרבים לחיות חיים שאתה מכיר עמוק בפנים, אתה לא מתכוון לחיות.
  2.  

  3. מצא את סיפור האומץ שלך והיה בבעלותו. שב וחשוב לאורך כל חייך ומצא זמן בו עשית משהו אמיץ – זה לא חייב להציל את חייו של מישהו – אם כי עבור חלק זה יכול להיות. מדובר במציאת זמן שהופעת בחיים באומץ ועשית משהו שלא ידעת שהיה לך בך. זכור את הגרסה שלך לעצמך. הבעלים של הכוח הזה.
  4.  

  5. ברמה עסקית יותר – רצף הדוא"ל שלו והמשפך לרכישת מיילים חדשים. הוא ניגש לזה עם 3 עקרונות שהם 1 כדי להציע משהו בחינם שהכי כדאי לו, 2- הוא מוסיף ערך נוסף בהודעת הדוא"ל הראשונה שלו ו -3 – הוא תואם את המסר שלו. הניתוק שלי לא היה רק ​​פירוט רצף הדואר האלקטרוני שלו, אלא שהוא לקח את הזמן לחשוב על עקרונות שאמיילים חייבים לדבוק בהם. והקטע הגדול יותר של השיעור הזה עבורי הוא לנסות להפוך כל דוא"ל למשהו שכדאי לפתוח ולקרוא, ולא רק התכתבויות מהירות ובלתי מחשבות שאינן מציעות משהו מועיל.
  6.  

 

מתיו קימברלי

 

     

  1. תוכלו למשוך את האנשים שאתה אמור לשרת אם תעשה עמדה. כלומר אם תבחר להיות סופר נסיעות שמתמקד בהטלות כמו האורח שלי ג'יימס הילס מכתבים 15 – הוא ימשוך בעיקר גברים שמתעניינים בסגנון חיים זה ובחופשות לגברים. הוא צריך לקבל שלא תהיה לו עקבות ענק של נשים – אך חשוב לו עוד יותר להתאים את האתר, המאמרים והתמונות שלו לגברים, ואם הוא יעשה זאת, הוא ימשוך בעקבותיו נאמנים. אם במקום זאת הוא ניסה לכוון גברים ונשים עם התוכן שלו – ניסה לכתוב כך שזה היה מושך את שניהם הוא כנראה היה מתנכר לשניהם ולא הצמיח את המותג שלו כל כך מהר ועם כל כך הרבה סמכות.
  2.  

  3. למתיו היה גם טיפ נהדר לרשתות שכל אחד ואחת מכם יכולים ליישם. זה תהליך בן שלושה שלבים ואעבור לבלוג על כל העניין או לשתף את הכל בפרק הקרוב, אבל עם הזמן אני מתמקד בצעד הכי שימושי שהוא ליצור רשימה של 90 אנשים שאתה מכיר שיכולים לעזור אתה בכל דרך ואז כל יום פונים לשלושה אנשים – אבל זה הולך להיות ממקום של נתינה ולא לשאול ובאופן אמיתי. זה יכול להיות שלום פשוט ואיך אתה מסתדר. יכול להיות שתשלח להם בדוא"ל קישור למאמר שקראת, שגרם לך לחשוב עליהם. יכולתי להיות להציג להם מישהו שיועיל להם. או שזה יכול להיות לתת ידע בצורה של "הידעת".
  4.  

 

אז כמה דוגמאות – דוגמת קישור לדוא"ל – ובכן, אם אני מסתובב בגוגל ורואה מאמר על סבו, באופן טבעי אני אחשוב על TTT וזה יכול לשלוח למת'ו קימברלי או כריס דוקר או כל אחד מהמשתתפים. ולומר, "וואו, מצאתי את המאמר המגניב הזה באמת על סבו וזה גרם לי לחשוב על המוח שלנו במאי. מקווה שהכול בסדר וכו '. אני חושב שדוגמא נהדרת לסופרי נסיעות היא לפנות אל יחסי ציבור שכבר כתבת ולשאול אם יש להם חדשות לקוחות שתוכל לדחוף בערוצים החברתיים שלך או בבלוג שלך. בסופו של דבר אתה עושה משהו מהורהר עבורם ואז קרוב לוודאי שיעלה על דעתך כשנשאל על חוויות טובות עם סופרי נסיעות או כאשר הם מתכננים טיול תקשורתי. האם אותו הדבר לגבי כותבי נסיעות אחרים – היי יש מאמר או פוסט בבלוג שאוכל להשיג מול העוקבים שלי? רק תודיע לי. חשבו איך זה יכול להצמיח את הקשרים שלכם ועד כמה החברים והמכרים האלה יחשבו עליכם בחיוב!

 

     

  1. פרינספל – מה שמגיע סביב מסתובב. אם אתה נשאר מול 90 האנשים האלה שמציעים שלום, חיבור או ידע הם ככל הנראה יחזירו את החסד יום אחד.
  2.  

 

דן נוריס מ- WP Curve

 

     

  1. דן עסק בתוכן ללא טריקים או גימיקים. מציע פוסטים מעולים בבלוג. היו לו כמה שיטות ליצירת תכנים, אך אחת מהן לדעתי מדברת אלינו ביותר ככותבי נסיעות היא שיטת "עקוב אחר המסע שלי" – וזו תהיה כתיבה על יעדים וחוויות שתוכל גם לבלוג ספציפית על המסע שלך בפועל סופר נסיעות – איך אתה עושה את מה שאתה עושה.
  2.  

  3. זה היה טיפ נהדר אם יש לך בלוג משלך. בדוק Google Analytics – קבע את 25 הפוסטים המובילים על סמך תנועה והוסף דוא"ל להצטרפות לדפים אלה אם אין לו אחד כזה.
  4.  

  5. טיפ 3 שאהבתי הוא Buzzsumo. זהו … זהו כלי חינמי המאפשר לך לגלות את הקישורים המשותפים ביותר ומשפיעים מרכזיים לכל נושא. הירשם!
  6.  

 

מושב המוח ליום 1. כשחזרנו לחדר הישיבות אחרי ארוחת הצהריים היו שמות דוברים על כל שולחן ואמרו לנו לשבת בשולחן כלשהו. רצתי לשולחן של לואיס האיז. אין צורך בהסבר – הוא הבחור שרק ראיין את טוני רובינס! היינו בערך 5 ליד השולחן ולכולנו היה סיכוי לספר לו קצת על ה- Biz שלנו ולשאול שאלה. לואיס הוא בחור די רציני, במיוחד כשמדובר בעסקים מדברים. הוא סוג של בשורה התחתונה – העצה שלי עבורי הייתה להביא מאזינים לדף המוצג על ידי הצעה של משהו מעניין או שיועיל לכתיבת הנסיעות שלך. אז, אגב, אם תרצה לקבל את העצות שלי '10 לטיפול בקריירה בכתיבת נסיעות 'שלך ל- bitw / eps25 ותמצא את הקישור במשאבים. ראה לואיס, הקשבתי!

 

הוא גם אמר שאני צריך ליצור קורס או להקת אתחול לכותבי הנסיעות השואפים שלי! זה גם בעבודות! הבחור האחרון שאתה רוצה לאכזב הוא זה מבית הספר לגדולה!

 

 

יום שני מייקל אונלה, איימי שמיטאואר.

 

אם הקשבת לכמה מהפודקאסטים שלי, אתה בטח יודע שמייקל הוא המאמן שלי ב- biz. התחלתי לעבוד איתו בסוף 2014. הצטרפתי לתכנית האימון הקבוצתית שלו במיוחד מכיוון שידעתי שאני רוצה להתחיל את הפודקאסט הזה והוא האיש שמאחורי שעת הסולופרנור. ובכן אולי לא מאחור – אבל ממש מקדימה! הוא לא שטויות, תגיד כאילו זה בחור, שאני אוהב במאמן. כמו כן, ביום 2 הייתה איימי שמיטאואר מהפודקאסט החשוב-סקסי והפודקאסט השיווקי של סגנון החיים וניק אונסוורת '.

 

 

להלן 3 הראשונים שלי מכל נואם ביום 2

 

מיכאל …

 

     

  1. הוא דיבר על מותג. בין אם אתה כותב נסיעות כותב לפרסומים אחרים ורק משתמש בשמך או שיש לך בלוג נסיעות עם שם – כך או כך אתה המותג. אבל מייקל הסביר שהמותג הולך עמוק מזה – זה מה שאנשים חושבים עליך. קח את זה לרגע. גדול, נכון?
  2.  

  3. הוא מרגיש שפרסום עצמי הוא הגל הגדול הנוכחי בשיווק מקוון. מושלם עבורנו סופרי נסיעות – כך שכתיבת ספר זה דבר שצריך להיות גבוה ברשימת המטלות שלנו.
  4.  

  5. 17 הנקודות שלו על השחזה בעסק ובמותג שלך … אני אעבור את אלה ממש מהירים, אבל יהיה לי קישור לרשימה באיורים המוצגים לפרק זה שהוא bitw / eps 25 (שלום לואיס Howes)
  6.  

 

איימי שמיטאואר … בדיוק למדתי מה יהיה שם המשפחה שלך בלי האות מ '(דפוס הקלדה)

 

     

  1. סביר להניח שאתה צפוי להופיע בחיפוש בגוגל עם וידאו. זה אומר המון !!
  2.  

  3. הסרטונים צריכים להיות 2-5 דקות מכיוון שהם לא עושים טוב בחיפוש כשהם ארוכים יותר.
  4.  

  5. אם תקשר טוויטר ליוטיוב תקבל ציוצים לאוהבי YouTube מכיוון שרוב האנשים לא מכבים את זה כשהם נרשמים או מבינים שזה שולח ציוץ.
  6.  

 

ניק

 

     

  1. כשיש לך מטרה, קל לנקוט בהשראה. יש כל כך הרבה דרכים שיכולות לחול עלינו ככותבי נסיעות. מה אם המטרה שלך הייתה לראות אנשים רבים יותר לנסוע. איזו פעולה היית נוקט כסופר נסיעות?
  2.  

  3. אם אתה משתמש במודעות פייסבוק כדי לקדם וודא שהעתק מודעות הוא שיחה עבור הזנות החדשות.
  4.  

  5. פיתוח הסיפור, העמדה והאסטרטגיה שלך. התחלתי לרשום את סיפור חייך, פשוטו כמשמעו, כשמדובר בהובלתך להיות או לרצות להתחיל לנסוע בכתיבה. מה עמדתך, נישה שלך, סוג כתיבת הנסיעות שאתה רוצה לסקר. ואסטרטגיה – איך תשיג את העבודה שלך שם? בבלוג שלך, על ידי כתיבת פאבים מקוונים אחרים או מודפסים?
  6.  

 

 

ביום השני עשינו 4 מיני מוח-מופעים – כלומר כל שעה בערך בחרנו ברמקול אחר לשבת איתו לצורך עצות וסיעור מוחות.

 

בחרתי בכריס דוקר, קייט אריקסון, איימי שמיטאואר וג'יימס שרמקו

 

כריס היה דיון על שימוש בעוזרים וירטואליים למיקור חוץ של משימות מבוססות משימות.

 

קייט – הייתה קצת מעקב אחר מיקור חוץ והיתה לה הצעה נהדרת שהיא לרשום את כל מה שאתה עושה במשך שבוע בעסק שלך או בכתיבת נסיעות ולהוציא למיקור חוץ את כל מה שמיותר וניתן ללמד.

 

עם איימי – זה היה מוקד בשימוש בכרטיסי YouTube. לכן, אם אתה עושה וידיאו, אתה רוצה להוסיף את המוצא לסרטונים שלך מכיוון שאתה יכול לשלוח אנשים לאתר שלך. דיברנו גם על זכור מי אתה העוקב. לכן, עבור סופר נסיעות – עליכם לדעת אם אתם מכוונים את המאמרים שלכם למטייל המתחיל, לנוסע הכסא הזרוע או לנוסע המנוסה. כך תתחברו בצורה הטובה ביותר.

 

ג'יימס עסק בעיקר ביצירת חברות מקוונת – מעקב ממה שלואיס אמר לי על יצירת קהילה.

 

בסך הכל – סופר מרתק לקבל כל כך הרבה פרספקטיבות של העסק שלי ולשמוע את העצות שלהם לכל אדם בשולחן שלי.

 

 

 

יום 3 דארן רוזה מבית הספר לפרובלוגרגר וצילום דיגיטלי, קייט וג'ון – קייט של טייק וג'יימס שרמקו מאתר עסקים ופודקאסט סופר מהיר.

 

דארן.

 

איפה להתחיל. אוקיי חבר'ה – אולי אצטרך לעשות כתבי-יחיד בנושא זה כי זה קשור כל כך למה שאנחנו עושים כצלמי נסיעות וכותבים. אבל אם עלי לבחור 3 טיפים מהדיבורים שלו –

 

     

  1. הנה נהדר. תראו את מה שכתבתם או שפרסמתם ביום זה בשנה שעברה – בין אם אתם בלוגים או אתר אחר של מישהו ותרגימו אותו מחדש, עדכנו אותו, הרחו אותו או עשו קטע מעקב. האם זה כל יום והאם אתה יכול לדמיין כמה עוד תוכן היה לך?
  2.  

  3. מעקב זה בטיפ של מייקלס על פרסום עצמי עצמי חם עכשיו. דארן הציע לכתוב סדרת בלוגים של 30 יום ל- XX. ואז הפוך את זה לספר אלקטרוני. מבריק! אז, חבר'ה מה יכולתם ללמד בשיעור יומי למשך 3 ימים?
  4.  

  5. בקר בבלוגים אחרים שהם מתחרים או באותו שטח שלך. עבור אל פרק התגובות כדי לחפש רעיונות לסיפור. האין זה נהדר! פעמים רבות תגובה תכלול דברים שהם חושבים שהסופר התעלם מהם או מידע מעניין מצד המקומיים – איזו מכרה זהב למציאת רעיונות תוכן!
  6.  

 

קייט וג'ון … בעיקר קייט!

 

אמור לדבר יחד, זה היה באמת הלקח של קייט.

 

     

  1. ערוך רשימה של חולשותיך בכל מה שקשור לכתיבת הנסיעות שלך. יתכן ומדובר במדיה חברתית, יתכן שיהיו מועדים וכו '. אם תתברר בדברים אלה – מודע לאלו אתה יכול להתגבר עליהם או למיקור חוץ ממנה אם זו אפשרות.
  2.  

  3. היא דיברה על חשיבות השינה והזכירה את ספרו של שונסטנסון Sleep Smarter. הורדתי אותו לקינדל שלי וזה נהדר. אם אתה מונע שינה, לא ישן טוב זה ספר נהדר. ממליצה מאוד ואסירת תודה שהיא ציינה את זה.
  4.  

  5. קביעת גבולות ושעות עבודה. נשמע פשוט, אבל אני יודע שאני לא מצליח לעשות זאת בעקביות. עשיתי גרסה ארוכה יותר שלמדתי מהדיבורים של קייט – ונקודת הגבולות הזו בפרק של השבועות האחרונים, אז אם תרצה לשמוע שזה bitw / eps 24
  6.  

 

 

ג'יימס שרמקו

 

אני חושב שזה הוגן לומר שכולם אהבו את הפגישה של ג'יימס. הוא עוסק בעבודה פחות וליהנות מהחיים. ביצוע בחירות חכמות טובות ב- biz כך שתחיה חיים שהתגשמו – והיו לו כמה עצות Biz רציניות. אני חושב שאולי היו אפילו כמה כתבי-יד על המוח המבריק והמודל הביזי שלו.

 

     

  1. אם אתה מרגיש שאתה אבוד בחורים של ארנב בדוא"ל או שאתה פשוט מבלה יותר מדי זמן בדוא"ל – אני אוהב את הטריק הזה שהוא לימד – חפש במילה בטל את המינוי בדוא"ל ועשה את זה. פשוט ביטול הרשמה לכל רשימות התפוצה (למעט שלי בבקשה)
  2.  

  3. כשאתה מסתכל על רשימת המטלות שלך (לכל החיים, לכתיבת נסיעות) מאשר שאתה לא יכול לעשות הכל. בחרו לחצות את הפריטים הפחות חשובים ולהתחייב לפעולה אחת שתהיה הכי פרודוקטיבית. אולי המטרה שלך היא למצוא פורקן חדש אחד לכתיבת הנסיעות שלך – מהם הדברים היצרניים ביותר שאתה יכול לעשות כדי שזה יקרה? התברר על זה והסר את הפריטים הפחות פרודוקטיביים.
  4.  

  5. השגרה משחררת אותך. חשבו על זה לרגע ואז התיישרו עם עצמכם לגבי כמות השגרה שקבעתם לכתיבת הנסיעות שלכם. אם כתיבת מאמר הנסיעות הראשון שלך עדיין נמצאת ברשימת המטלות שלך – אולי אתה צריך להפריש שעתיים פעמיים בשבוע בשעות ובימים ספציפיים המיועדים לכתיבה בלבד. אתה יכול לסיים את המאמר הראשון השבוע!
  6.  

 

אלה היו פנסי האור שלי !!

 

 


משאבים לפרק

 

10 טיפים להתחלת קריירת הכתיבה שלך

 

אנשים שהוזכרו על הפרק הזה:
 

 
התחבר עם Break to Writing Travel
  טוויטר
  פייסבוק
אינסטגרם
  כותב הנסיעות השאפתני, קבוצת הפייסבוק

 

היית עוזר להפיץ את המילה על הפודקאסט? הייתי אסיר תודה לנצח אם תעזור לשתף את הפודקאסט. לחץ כאן לציוץ מאוכלס מראש כדי לעזור להפיץ את הבשורה לחברים שלך בטוויטר. תודה!

 

משוב על הפודקאסט אם יש לך הצעות למופעים הקרובים או שאלה לפרק הקרוב, השאר תגובה למטה. אם נהנית מהפודקאסט הזה, אהיה אסיר תודה אם היית לוקח שנייה והשאיר לי ביקורת ודירוג ב- iTunes . לוקח לך דקה לעשות זאת מאפשר לי לעזור לאנשים רבים יותר עם הפודקאסט הזה, כך שאני מאוד מעריך את זה (ברגע שבדף זה, פשוט לחץ על הכפתור "הצג ב- iTunes" כדי להשאיר את הביקורת שלך – תודה רבה!) [19459005 ]

 

Top Tips for Travel Writers

 

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן