52 טיפים כדי להפוך את הטיול הראשון שלך למופע התצוגה של Travel Media למוצלח יותר

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

Travel Media Showcase 2018

 

משתתף אורח: גארי האוס מ- NevertoOldtoTravel.com

 

Showcase Show Media (TMS) הוא סופרים / בלוגרים של נסיעות נשק סודי. תצוגת נסיעות מקוונת בלבד שמציבה אותך אחד על אחד לפגישה עם נציגים מארצות הברית, קנדה ויעדים בינלאומיים. 2018 מציין את הכנסים ה -19 ברציפות של TMS בהם סופרים / בלוגרים של נסיעות מתכנסים לקביעת פגישות אחד על אחד מראש וסיורי FAM

 

טיפים אלה, המבוססים על הניסיון הקודם שלי ב- Travel Media Showcase, מה עבד עבורי ואחרים, מה לא עבד, מה הלוואי שידעתי ומה אעשה טוב יותר בפעם הבאה שאאושר. להיות נוכח.

 

Travel Media Showcase 2018 Niagara Falls

 

אישור מראש לראווה של מדיה נסיעות

 

1. שני צעדים לאישור – הכשרה מוקדמת היא הצעד הראשון בתהליך הבדיקה שחל על חלון הראווה של Travel Media. מועמדים המתקדמים לסיבוב השני יקבלו מזהה חבר וסיסמא אשר יאפשרו גישה ליישום המקוון הרשמי של TMS.

 

2. קבל את ההרשמה מראש שלך בזמן – המקומות מתמלאים במהירות, ואלה שנמצאים בידיעה על TMS ממתינים לפתיחת ההרשמה (פברואר) בהתרגשות.

 

3. ערוך את כל הנתונים הסטטיסטיים של המדיה החברתית שלך – וודא שהם מדויקים. תצטרך אלה לרישום. זכור כי נציגי הנסיעות יבדקו את אלה.

 

4. האם הוכחת התוכן שלך זמין ליישום – קישורי פוסט בבלוג, קישורים ביוטיוב, הגשות להדפיס וכו '. אלה יעזרו רק שלך

 

5. זה לא כמה גדול המדיה החברתית שלך מגיעה או כמה גדול קהל הקוראים שלך , זוהי עמדת המכירה הייחודית שלך שתאשר אותך ותוזמן – במילים אחרות, מה עושה שלך הצעה לכתיבה / בלוגים שמבדילה אותך מכולם, מה אתה עושה באופן ייחודי? רשמו את זה, תזדקקו לו ליישום שלכם, במהלך המצגת והמעקב שלכם.

 

לאחר אישורך ל- Show Media Showcase

 

6. אמת את הבחירות שלך לסיורי FAM מקדימים, פוסטים ומקומיים – FAM או "סיורי היכרות" יידרשו לבחור זמן קצר מאוד לאחר קבלת דוא"ל האישור הרשמי שלך. הערה: ייתכן שתקבל או לא תקבל את מה שאתה בוחר, וייתכן שלא תקבל את שלושתם.

 

7. הכירו והבינו את "הערך הייחודי" שלך ככותב / בלוגר נסיעות – כנראה הדבר היחיד החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לקיים אירוע TMS מוצלח הוא להבין ולהגדיר את "ערך ייחודי" כסופר / בלוגר נסיעות.

 

תשאלו עשרות פעמים "ספר לי על מה שאתה עושה?" או "על מה אתה כותב כמקצוען נסיעות?" מה מיקודך? מה נקודת המבט ה"ייחודית "שלך על נסיעות? מה אתה מציע, שאף אחד אחר לא מספק ומדוע הוא חיוני ליעדי? עליכם לדעת ולהבין איזה ערך אתם מציעים בביטחון.

 

8. עשה את הפרסום שלך, פוסט ו- FAM טיולים מקומיים סיורים שיעורים ביתיים – (אם אתה חדש במונחים אלה, הם מתארים את סיורי "הכרות" שמתארחים אצל מועצת התיירות המקומית שמארחת את TMS באותה השנה הן לפני, במהלך ואחרי האירוע.) יתקיימו מספר סיורים לכל סיור מקדים, פוסטים ומקומיים, תישאלו באילו מהם תרצו להשתתף, וודאו אתה בוחר את הטיולים הקשורים לדברים שאתה כותב עליהם ויכולים לספק תוכן.

 

9. מחקר, מחקר, מחקר! – אינני יכול להדגיש זאת מספיק! מהיום שאתה מאושר ליום שאתה מגיע ל- TMS אתה צריך לחקור הכל. אם תחכה עד שהוא יהיה קרוב יותר לספטמבר כאשר ה- TMS הבא יתחיל, ייגמר לך הזמן. התחלתי את המחקר שלי במאי של השנה שעברה עבור Septembers TMS, ונגמר לי הזמן! תמיד משהו יעלה וייקח מהדבר החשוב ביותר שאתה צריך לעשות כדי להצליח.

 

10. מערכת תיעוד – תצטרך משהו כדי לתעד את המחקר שלך, רעיונות לטיול, רעיונות למאמרים, הערות לאירועים, מעקב, מיילים ועוד. השתמשתי באברנוטה לכל דבר בשנה שעברה, וזה היה מציל חיים בשבילי. בין אם אתה משתמש בתווי נייר או בתווים דיגיטליים למחקר שלך, רק וודא שזה משהו שהוא גמיש וקל לשימוש בו אתה יכול לאסוף את כמות המידע העצומה שתאסוף.

 

11. רעיונות למאמר המחקר לסיורי FAM מקדימים, פוסטיים ומקומיים – אתה הולך להיות מוצף לאורך TMS (בצורה טובה,) אין טעם להוסיף לחץ מופרז על נסיעתך על ידי ניסיון להגיע עם זוויות כתבות בזמן שאתה יוצא לטיול תקשורתי. יש תוכנית משחק המבוססת על ההצעה ואז מסמרת אותה עם מסלול הטיול שתקבל.

 

12. O מאז הוזמנו סיורי ה- FAM שלך, הזמינו את הטיסה שלך – זה עלול לגרום לך להיות קצת עצבני להמשיך ולהזמין את הטיסה ברגע שתקבל דוא"ל לקבלה שלך ל TMS, אך המתן עד שתקבל אישור לטיולי ה- FAM שלך לפני ביצוע ההזמנה.

 

13. אתה מקבל 30 משבצות פגישה לתזמון – לוח זמנים לקביעת פגישות מלאה כולל 30 פגישות במתכונת היכרויות מהירה במהלך יומיים.

 

14. המינויים מרגשים ומתישים – המינויים הם 12 דקות עם 3 דקות ביניהם כדי להגיע ליעד שנקבע מראש. הזמן יעבור כל כך מהר!

 

15. בחירת יעדי הפגישה המועדפים עליך – לאחר שנבחר להשתתף ב- TMS, תקבל סיסמא לגישה למתזמן המינוי באתר TMS. אל תתחיל לבקש פגישות מייד, בצע תחילה את המחקר שלך, קבע אם זה אזור שמתאים לתוכניות הנסיעות שלך.

 

16. הזדמנויות למינוי יעדי מחקר – לכל יעד יהיה דף פרופיל שיעזור לך לחקור ולתכנן את מגרש המכירות שלך. קרא בעיון את מה שהם מחפשים כדי לעזור לך לקבוע אם אתה יכול לספק.

 

17. עשה מחקר מעמיק ביעדים – לחץ על הקישורים המוצגים להמשך מחקר היעד. בדוק ב- Yelp.com או Tripadvisor.com כדי לקבל רעיונות מה לעשות ביעד. הורד עותק דיגיטלי של מדריך היעד שלהם. בקר באתר של TMS כדי לראות על מה המוקד שלהם כרגע. היכנס לרשימת הדוא"ל שלהם.

 

18. צור מספר רעיונות טיול תקשורתיים ומושגי מאמרים – ביעדים מסוימים כבר תהיה תוכנית או הצעות עבורך, אך רובם מחפשים להגיש את הרעיונות שלך. אף פעם לא כואב לשים רושם ראשוני נהדר כשאתה מתיישב עם יעד.

 

19. אל תזמין את כל הפגישות שלך בבת אחת – קח בחשבון שיעדים מסוימים יירשמו באיחור אז שמור על כמה נקודות בלוח השנה שלך עד שהניתוק יתקרב.

 

20. שלח דוא"ל תודה או אפילו יותר טוב, כרטיסי תודה בכתב יד על תזמון פגישות – הנחת כף רגלך הטובה ביותר היא תמיד פרקטיקה עסקית טובה.

 

21. וודא שיש לך מספיק כרטיסי ביקור – חשוב עוד יותר, אל תשכח להביא אותם!

 

22. צור גיליון יחסי ציבור כדי לחלק אותו – הפוך אותו לקצר ולעניין. המיקוד שלך, מיקום הערך הייחודי, סטטיסטיקות, קישורים ופרטי קשר.

 

23. קבל יצירתיות וצרף גלויות כדי להתבלט מהקהל – גדול יותר מכרטיס ביקור וקטן מגיליון אחד, עם מספיק מקום למכור את עצמך. שקול להיות קצת שונה מהנורמה שייזכר בקלות.

 

24. בעת האריזה, יש תוכנית להחזיר יותר ממה שהגעת איתם – כנסים הם מקום נהדר לאסוף יותר ממה שישתלב במזוודה שלך. יש לי בעבר, השארתי אחרי הרבה יותר ממה שרציתי בגלל כל המידע והדברים שהועברו באירועים האלה. ארוז תיק נסיעות נוסף או תכנן לשלוח דברים חזרה הביתה.

 

25. כתוב מגרש המעלית שלך – כתוב נאום מיני "ייחודי" שתוכל לשאת תוך פחות מדקה כדי למכור את עצמך לכל יעד נסיעות שאתה פוגש.

 

אירוע הראווה של מדיה נסיעות

 

26. שמלה להצלחה – היית חושב שזה צריך להיות מבלי לומר, אבל לאורך השנים ראיתי כל כך הרבה אנשים שמתלבשים כראוי לאירועים האלה, אני יודע שזה סובייקטיבי, אבל זה היא סביבה עסקית. התלבשו לאירועים החברתיים והארוחות, התלבשו כלאחר יד למפגשים והפגישות והכי חשוב – התלבשו בהתאם לאירוע ה- FAM! זכור כי רשמים ראשונים קורים כל היום.

 

27. חיוך, לחיצת ידיים ונשיקה תינוקות – התייחסות פוליטית בוודאות אך חשובה לביצוע. אתה מוכר את עצמך בכל עת, אז תהיה תוכנית לעשות רושם מתמשך! חייכו, לחצו ידיים והתיידדו עם כולם.

 

28. להתערבב, להתערבב ולהתערבב עוד קצת – אתה אף פעם לא יודע עם מי אתה יכול ליצור חברות. זה יכול להיות מישהו שיכול לעזור לעסק שלך, אולי ההרפתקה הבאה שלך, אפילו לכוון אותך בכיוון הנכון או להפוך לחבר הכי טוב שלך החדש. צאו לשם, אמרו שלום, הציגו את עצמכם ושאלו שאלות.

 

29. אנשים אוהבים לדבר על עצמם – שיעור שלמדתי מזמן לא היה לומר "אני" כשאתה פוגש מישהו. זה מוזר, אבל אם כל מה שתעשו זה לדבר על עצמכם, לעולם לא תלמדו על מי פגשתם זה עתה. הזמן שלכם לחלוק על עצמכם יגיע בקרוב. הקשב ולמד; תופתעו עד כמה אתם יכולים להיות פופולריים.

 

30. שאל שאלות – הרעיונות הטובים ביותר? טיפים הכי טובים? איך הצלחת? לעולם לא תדע אלא אם תשאל.

 

31. השתתף בכל הפונקציות – החמצה של ההזדמנות = אובדן ההזדמנות. די אמר …

 

32. שלח דוא"ל או הערה למגישים או לארח הישיבות – כן, זה דבר נוסף לעשות זאת, אך התוצאות לטווח הארוך יכולות להשתלם יפה. רק תודה פשוטה על משהו שלמדת או הערכת יכול לפתוח עבורך דלתות בלתי צפויות.

 

33. צלם הרבה תמונות, וידאו ותווים במהלך טיולי ה- FAM שלך – על ידי התמקדות מראש ברעיונות למאמר הטיול שלך בתקשורת, כדאי שיהיה לך מושג טוב לגבי הוויזואליים שאתה רוצה להקליט אך בהתבסס על שיחות עם אחרים והניסיון האישי שלי; עדיף למחוק יותר מדי דקות של וידאו או יותר מדי תמונות מאשר לא להספיק. חשוב על הנושא שלך בכל עת. רשמו המון הערות; אתה אף פעם לא יודע מתי אתה זקוק לעוד עובדה אחת נוספת כדי לסיים את המאמר הזה.

 

34. אל תאחר – לכלום! – כן, מכל הסיבות שהוריך אמרו לך, הם צדקו, אתה צריך להפגין מקצוענות ולהיות בזמן. לא תיזכרו בכם אם כל מה שזכור לכם איחר.

 

35. אל תמשיכו לאנשים לחכות – טיול FAM רבים הרס או לפחות הושעמם על ידי האדם המאוחר שאינו יכול להופיע בזמן. אני לא יכול לומר לך כמה פעמים שמעתי על מישהו שתמיד גורם לכולם לחכות, הרבה פעמים, במהלך טיולי FAM. כל טיול או מפגש או אירוע חברתי או כל דבר אחר! אל תהיה האדם הזה.

 

36. קבע את כל הפגישות שלך – ב- TMS יש לך 30 פגישות למכור את עצמך ולתזמן טיולים לשנה הבאה, מדוע תבחר לפספס אחת כזו? אם כי באופן מפתיע יש אנשים שכן. נצלו את כל ההזדמנות שיש לכם ואל תחמיצו שום דבר, במיוחד עם פגישה עם יעד.

 

37. נצל את ההפסקות – ישנו משקאות וחטיפים ברחבי TMS בנוסף לארוחת הבוקר, ארוחת הצהריים וארוחת הערב שתספק. הישאר לחות!

 

38. לא קיבלת קביעת פגישה, נסה פגישה להליכה – יש המון הזדמנויות עבורך לקבוע פגישה מאולתרת עם יעד אם לא היית מסוגל לקבוע איתם משבצת זמן ספציפית. צפו ושאלו אם הם זמינים בהפסקות, קבעו פגישת ארוחת צהריים, בילו זמן איתם בטיול FAM מקומי (רוב היעדים הולכים על אלה,) אולי הם
  יתכן ויהיה לי זמן בארוחת הבוקר או בארוחת הערב, אולי הזמן שאחרי האירוע של היום. ההזדמנויות הן מה שאתה עושה מהן.

 

39. אל תגזימו את מסגרת זמן הפגישה שלכם – זה קורה, ברוב הפעמים במקרה, אבל אתם חותכים לזמן המוגבל של מישהו אחר עם המינוי הבא שלהם אם הם צריכים לחכות לו שתסיים.

 

40. רשת מהירה = רישום פתקים מהיר – זו אזהרה הוגנת, עם חלון של 12 דקות לעבוד איתו, תתקשו לדבר, להאזין ולרשום הערות. אולי אתה פשוט כותב נקודות קליעה במהלך הפגישה? עשו כמיטב יכולתם ומצאו את הזמן לרשום הערות נוספות בהפסקות, בארוחות הצהריים וכו ’

 

41. פרטי ישיבות לתיעוד – במהלך פגישתך, רשמו הערות, כך שלא תשכחו את התחייבויות הנסיעות, מסגרות הזמן, מתי לבצע מעקב, שמות, הדרך הטובה ביותר קשר, רעיונות יעד, מחקר נוסף וכו '. הכל יכול להיות חשוב לרשום הערות ולהשתמש בהן בהתכתבות עתידית.

 

42. מה מחפש מארח היעד? – הידיעה עלולה להביא להזדמנויות טיול תקשורתי עתידיות. אולי הרעיונות שלהם יכולים להוביל לאפשרויות כתיבה נוספות מחוץ למוקד הכתיבה הרגיל שלך. האם אתה יכול להציע משהו דומה שיעבוד לשניכם?

 

43. היכנס לרשימות FAM – יתכן שאין דבר שתוכל לתזמן במהלך למינויך, אך אל תחמיץ את ההזדמנות לעלות עליהם רשימת הטיולים של FAM. אולי יהיה להם אחד שיגיע למושלם למה שאתה עושה.

 

44. בקש התחייבות – אין סיבה שלא לסגור את העסקה במהלך מינויך. התחייבות איתנה לתאריכים, משך הטיול והמסלול היא מעולה להסתובב איתה.

 

45. מי משלם? – זה תלוי. כמעט כל היעדים מסדרים הכל כשמגיעים (אוכל, לינה, אירועים, בידור, הסעות וכו ') באיזושהי צורה
  או אחרת. איך שתגיע לשם (מטוס, רכבת או רכב) עשוי להיות מכוסה או שזה לא. זו שאלה נהדרת לשאול וכזו שצריכה להיות ברורה מראש.

 

חלון ראווה לתקשורת לאחר נסיעות

 

46. התחל מייד לשלוח דוא"ל / כרטיסי תודה שלך – זו דרך מהירה וקלה לעשות רושם. רק כמה שורות שהודו להם על המינוי במהלך הימים הקרובים יכולות להוביל לקשר עבודה משמעותי. זה גם יבדיל אותך מכל שאר הנוכחים שלא יגידו תודה.

 

47. כתוב מחדש ו / או לארגן את השטרות שלך – שיטה טובה יותר היא לבדוק את השטרות שרשמת במינויים של TMS. עשה זאת בעוד שהמידע עדיין טרי במוחך, אני מבטיח לך שזה לא יהיה בעוד חודש.

 

48. מעקב באמצעות אימייל – כלול תזכורות לפרטי פגישה, רעיונות, התחייבויות והרבה הערכה.

 

49. קבעו את התחייבויות הכתיבה שלכם – ברגע שתחזרו הביתה, החיים ישתלטו, ותאבדו במהירות את הזמן. ערוך תוכנית לתוכנית וההשלמה של התחייבויות הכתיבה. אתה לא צריך לשחרר את התוכן שלך באופן מיידי, אבל לפחות יש לך תוכנית משחק של מתי תרצה.

 

50. תייג #TMS בכל דבר – מדיה חברתית (שאתה אמור לעשות מהיום הראשון להגיע ל- TMS), פוסטים בבלוגים, שיתופים וכו '. הפיצו את האהבה, תקבל אותו בחזרה.

 

51. אל תתייאש – אתה יכול להתרחק מ- TMS עם ערך נסיעה לשנה, או שאתה יכול לתזמן אפס. אל תדאג; אתה לא יכול לצפות ליותר מדי 12 דקות בלבד. המעקב הוא קריטי לאישור טיולי תקשורת. שמור על תקשורת פתוחה והציע מסלולי טיול חדשים שיאשרו, ההזדמנויות יגיעו.

 

52. יש לך יותר מ -30 אנשי קשר – כל אחת מ 50 הזדמנויות הפגישה פלוס שהיית צריכה לבחור מהן, הינן כעת קשרים איתנים לטיולי תקשורת עתידיים! יש לך שמות, מספרי טלפון, כתובת דוא"ל וכתובת לכולם.

 

הנה לך, 52 טיפים כדי להפוך את המסע הראשון שלך ל [Showcase Media Showcase להצליח יותר! עכשיו, למה אתה מחכה? הגש בקשה למופע הראווה של מדיה נסיעות (TMS) 2018!

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן