כיצד להשתמש בניווט תיאורי לשיפור הדירוגים ומעורבות המשתמשים

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

האם אתה מודאג מהדירוגים והתנועה האורגנית הגוברת? מה דעתך לשפר את שיעור הכניסה לאתר שלך? מאמר זה יעזור לך לשפר את קידום אתרים באתר ואת חוויית המשתמש שלך באמצעות ניווט טוב יותר.

 

5 טיפים ליצור ניווט תיאורי

 

הניווט צריך להיות תיאורי. תוויות כמו "מוצרים" או "שירותים" הינן כלליות לכל האתרים ואינן עושות דבר כדי לתקשר עם מבקרים. למעשה, אם אתם מתמקדים או מתמחים בסוג מסוים של נסיעות, עליכם להבהיר זאת בניווט שלכם. האם "טיולי דרך" אינם יותר תיאוריים מ"נסיעות "?

 

שלב 1) סקור את הניווט שלך. מומלץ על ידי למעלה מ- SEO לא לכלול יותר מ- 6 פריטי ניווט מובילים. אם כן, העבר כרטיסיות כמו "עבודה איתנו" "עלינו" ו" צור קשר "לניווט המשני שלך או לכותרת התחתונה. אם מישהו רוצה ליצור איתך קשר, או ללמוד עליך או לעבוד איתך והם לא מוצאים את זה בניווט העליון, הוא יודע לגלול למטה לכותרת התחתונה שלך.

 

Y Travel Blog הוא דוגמה נהדרת לניווט נקי ופשוט וקל. זה תואם את נושא האתר ומקל על המשתמשים לדעת מאיפה להתחיל.

 

Y Travel Blog Website header

 

 

לאחר מכן תוכל לראות, הם הוסיפו אפשרויות ניווט נוספות בכותרת התחתונה. זה מאפשר להם להציע את כל הניווט לדפים שהם רוצים, אך לשמור על כותרת נקייה.

 

Y Travel Blog Website footer

 

שלב 2) חישבו כיצד תוכלו לאחד את הניווט שלכם לקטגוריות. צור ניווט שמאפשר לקוראים שלך נקודת התחלה וזה עוזר ל- Google לדעת את התוכן שלך.

 

אלגוריתמי מנועי חיפוש מעדיפים אתרים עם ניווט תיאורי לחלוטין. מנועי חיפוש בוחנים את כל טקסט הקישורים (באתר ובאתר).

 

טיפ: הכותרת התחתונה שלך לא צריכה להיראות כמו מפת האתר שלך. קישורים כפולים בכותרת התחתונה ובסרגל הצד של עמוד הבית המפנים לאותם דפים או פוסטים זה דבר רע.

 

שלב 3) קבץ נושאים רלוונטיים תחת תוויות נפרדות ותיאוריות מלאות. לדוגמה, כל היעדים צריכים להיות תחת כרטיסייה אחת.

 

אם אתה מוכר מוצר או שירות, נסה לכלול את מילת המפתח בניווט העליון שלך. קישורים אלה נחשבים לטקסט העוגן הטוב ביותר שאליו תוכלו לקשר בחזרה בדפים אחרים באתר שלכם המתמקדים במוצר. אם אתה מוכר מוצרים רבים, תייג את הלשונית "מוצרי נסיעות" וצור ניווט משנה המקשר לכל מוצר טיול.

 

טיפ: כשאתה לוחץ על כפתור הניווט, כל מה שבעמוד הבא צריך להיות רלוונטי לכרטיסייה זו. מנועי חיפוש מסתכלים על טקסט קישור זה. המשמעות היא שאלגוריתמים של מנועי חיפוש מעדיפים אתרים עם ניווט תיאורי לחלוטין.

 

שלב 4) צור ניווט משנה תחת קישורי ניווט ראשיים במידת הצורך (זה יכול להיות נפתח או לחץ באמצעות לחיצה).

 

שלב 5) קשר את כל ההודעות לדף הרלוונטי ביותר. משמעות הדבר היא שפרסומים בנושא נושא, מוצר, משאב, יעד צריכים לקשר (נקודה) בדף הרלוונטי ביותר. זה נותן לדף הראשי (המכונה לפעמים תוכן אבן פינה) את הסמכות ביותר.

 

טיפ: גוגל ובינג לא אוהבים מיטוב יתר. אינך רוצה לקשר לדפים אם התוכן אינו רלוונטי. אם קישרת כל פוסט באתר שלך לדף אחד, אך כל הדפים אינם רלוונטיים, זה יהיה אופטימיזציה יתר.

 

שורה תחתונה: מעבר לניווט תיאורי לחלוטין. תוכלו לראות דירוגים טובים יותר ומעורבות משתמשים.

 

בכמה צעדים בלבד למד כיצד לשפר את קידום אתרים וחוויית המשתמש של האתר שלך באמצעות ניווט תיאורי על ידי שימוש ב תגי כותרות וניווט טובים יותר.

 

מוכנים לעצות נוספות להגדלת התנועה לבלוג הנסיעות שלך? בדוק כיצד לקבל את בלוג הנסיעות שלך בדף הראשון של גוגל בחינם

 

מוכנים עוד יותר? הצטרף לקורס אופטימיזציה של תנועה !

 

אם אתה מוכן לנסוע יותר, אני מוכן להראות לך איך! אחת הדרכים הטובות ביותר לנסוע יותר היא לקבל תנועה רבה יותר באתר. אם אתה בלוגר נסיעות ורוצה טיולי מדיה נוספים הגדלת התעבורה באתר שלך היא המפתח!

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן