ווג איטלקי מחליף תמונות לצורך איורים שיעזרו להציל את כדור הארץ

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

    
         

ווג האיטלקי הדפיס את המהדורה האחרונה שלו ללא צילומי תמונות כדי לצמצם את “ההשפעה הסביבתית המשמעותית” של פרסום מגזיני האופנה.

במקום זאת אמנים “הציגו פניהן של נשים אמיתיות” בלי “לנסוע, לשלוח בגדים או לזהם בשום דרך”.

     

 

 

כשהוא מסביר את החלטתו, הדגיש העורך עמנואלה פרטי את המשאבים ששימשו לייצור שמונה פיצ’רים בגיליון ספטמבר.

   

     

         Pic: David Salle/Condé Nast Italia
     

       

          תמונה:
          תמונה: דייויד סאל / קונדה נסט איטליה
       
   

 

  

   

     

         Pic: Cassi Namoda/Condé Nast Italia
     

       

          תמונה:
          תמונה: קאסי נמודה / קונדה נסט איטליה
       
   

 

 

מאה וחמישים איש היו מעורבים, אמר, כשהם לוקחים “בערך 20 טיסות ותריסר נסיעות רכבת”.

היו “60 משלוחים בינלאומיים”, אורות “נדלקו לפחות 10 שעות ללא הפסקה”, שהונעו בחלקם על ידי “גנרטורים המונעים בבנזין”.

 

הצילומים השונים נדרשו לשירותי קייטרינג, “פלסטיק לעטוף את הבגדים, חשמל להטענת מצלמות (ו) מצלמות”.

         

 

 

האתגר, אמר מר פרטי, היה “להוכיח כי, למעט חריג, ניתן להציג בגדים מבלי לצלם אותם”.

   

     

עוד מ- Ents & Arts

     

             

  •            
                 

    ניקולס קייג ‘מבלה את הסילבסטר בפאב סומרסט קטן – ומשקה לכולם שתיה

               
             

  •          

  •            
                 

    ג’סטין ביבר משחרר סינגל סולו חדש ראשון בחמש שנים

               
             

  •          

  •            
                 

    תתפעל מהגיבור-העל הטרנסג’נדרי הראשון שלה “בקרוב מאוד”

               
             

  •          

  •            
                 

    ריקי לייק חושפת את “גיהנום שקט” של נשירת שיער כשהיא מציגה לחתוך באזז

               
             

  •          

  •            
                 

    בן זוגה לשעבר של בובי קריסטינה בראון ניק גורדון נפטר בגיל 30

               
             

  •          

  •            
                 

    הטוויטר של מריה קארי נפרץ בערב הסילבסטר

               
             

  •      

   

 

 

הוא אמר ש”כנות אינטלקטואלית “פירושו להודות שיש” השפעה סביבתית משמעותית הקשורה בהוצאת מגזין אופנה “.

זו הפעם הראשונה בה מתפרסמת תנ”ך האופנה עם עטיפה מאוירת, אמר, והוסיף: “ככל הידוע לי, מאז קיום הצילום, אף ווג מעולם לא הדפיס גיליון מבלי לכלול את זה בינוני.”

   

     

         Pic: Delphine Desane/Condé Nast Italia
     

       

          תמונה:
          תמונה: Delphine Desane / Condé Nast Italia
       
   

 

  

   

     

         Pic: Yoshitaka Amano/Condé Nast Italia
     

       

          תמונה:
          תמונה: יושטקה אמנו / קונדה נסט איטליה
       
   

 

 

אמנים התורמים למהדורה המיוחדת כוללים את יושיטאקה אמנו, המתוארת כ”אחד האמנים הטובים ביותר של פנטזיה ביפן “, ו”אמנית קומיקס ארוטית ותיקה” מילוא מנרה.

בעתיד יעטוף הפרסום בניילון קומפוסטטי, אשר מר פרטי תיאר “עלות נוספת משמעותית אך הכרחית”.

הוא תהה האם “אופנה, עם הצורך האובססיבי שלה בחידוש ובפטיש שלה ברשותה”, יכולה “לשאוף להיות בר-קיימא באמת”.

   

     

         Pic: Vanessa Beecroft/Condé Nast Italia
     

       

          תמונה:
          תמונה: ונסה בקרופט / קונדה נסט איטליה
       
   

 

 

כסף שנחסך בהפקת הגיליון החדש ייתרם לבניין בוונציה – Fondazione Querini Stampalia – שנשאר פתוח בלילה לסטודנטים כאשר כיבוי האורות בשאר העיר.

כל 26 עורכי ווג פרסמו לאחרונה הצהרה בה הם מתחייבים ל”כבודם “ל”סביבה הטבעית”, והוסיפו כי שלושת רבעים מקוראי ווג “מדברים על אופנה בת קיימא כחשובה להם”.

     

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
סגירת תפריט
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן