הנחיות גילוי FTC לבלוגרי נסיעות

רוצים לפרסם בחינם? השאירו פרטים

מה הקשר של ה- FTC לבלוג הנסיעות שלי?

 

ה- FTC מחייב את כל הבלוגרים בארה"ב לחשוף חומר שנסחר לבדיקה או מאמר או ששולמה על ידי חברה המסחרית עבור ביקורת או מאמר. המשמעות היא פוסטים ממומנים, freebies, טיולי מדיה. כל מה שנמסר לך ולא שילמת עליו חייב לציין בפוסט או בדף הספציפי שכולל את המוצר, המיקום או השירות. עליכם לחשוף מידע זה גם במדיה החברתית. אתה יכול לבדוק את כל הפרטים על ה- PDF מה- FTC; .com גילויים . אלה הדרישות לחשיפה של המלצות, חסויות ותשלומים אחרים מצד תומכים מקוונים, כולל בלוגרים.

 

על פי ה- FTC, הפיצוי קורה כשאתה:

 

     

  • קבל מוצר בחינם ובדוק אותו
  •  

  • קישור לאתר של המוצר וקבל עמלה (המכונה תוכנית סניפים)
  •  

  • קבל כסף, מוצר או שירותים בגין פרסום אודות מוצר (טיול מדיה)
  •  

  • סקור מוצר או שירות שמגיעים ממפרסם באתר שלך.
  •  

 

הסיבה העיקרית לדרישת הגילוי היא לסייע לקוראים שלך לקבוע אם לבלוגר או לנותן אישור יש קשר מהותי למותג עליו ייצרו תוכן. זה נראה די ברור (בעיניי, לפחות) מדוע חשוב לדעת.

 

ה- FTC יכול לקנוס את הבלוגר וגם את החברה על כך שלא גילה את הסדר בו החברה מפצה את הבלוגר בגין ביקורת, אזכור חיובי או פוסט ממומן. האם זה לא היה מפריע שלא להזכיר את ההסדר שלך בפוסט ואז לגלות שהוא עולה לך כסף במקום להרוויח לך כסף? אז לא שווה את זה.

 

מה שבלוגרי הנסיעות צריכים לדעת על הנחיות FTC צייץ את זה

 

כן: כלול גילוי קצר בחלקו העליון ובמידת הצורך לספק פרטים נוספים בתחתית.

 

לא: אל תניח את גילויך רק בתחתית פוסטך. (כבר בשנת 2009, ה- FTC המליץ ​​בפומבי שלא ייקברו חשיפות בתחתית העמוד או בעמוד נפרד).

 

שים לב כי ב- FTC נאמר גם כי הגילוי צריך להתאים לתוכן. אם יצרת פוסט בבלוג, הגילוי צריך להיות בכתב, לא קובץ וידאו או קול. המלים המדויקות שאתה משתמש בכדי לחשוף תלויות בך. ההצעה שלי היא לבקר בכמה אתרי בלוגרים של נסיעות ולחפש את הצהרות הגילוי שלהם ואז ליצור את משלך על סמך המחקר שהשלמת. להלן דוגמה שהשתמשתי בדף המשאבים שלי " כלים ומשאבים מומלצים לכותבי נסיעות, בלוגרים וצלמים ".

 

 

FTC Disclosure example for travel bloggers

 

 

 

 

מה המשמעות של דרישות הגילוי עבור בלוגרי נסיעות במדיה חברתית?

 

על בלוגרים לתייג את כל הציוצים, עדכוני הפייסבוק, סיכות פינטרסט ממומנות או תמונות אינסטגרם, כמו גם קטעי וידאו וגפנים, עם מילות המפתח המתאימות לשפה ברורה כמו "מודעה" או "ממומן". הדרישות הללו ישנו את אופי הדברים שמשפיעים על ציוץ ויפורסמו בצורה קצרה ואולי גם בצורה ארוכה, ולמען האמת, אני חושב שזה בסדר.

 

גילויות .Com כוללות שורה של דוגמאות נהדרות לדרכים שגויות ונכונות לחשוף בטוויטר. נקודות מפתח:

 

     

  1. הגילוי חייב להיות בכל ציוץ. אינך יכול לציוץ אף גילוי יחידה המכסה את כל השיחה; אין שום ערובה לכך שהקוראים יראו את ההצהרה החושפת.
  2.  

  3. ה- hashtag #spon אינו ברור מספיק.
  4.  

  5. המילה "מודעה" ברורה מספיק, אך צריכה להיות במקום בולט. ה- FTC מציע גם לא להשתמש ב- hashtag #ad לאחר כתובת אתר או קישור קצר שכן ניתן יהיה להתעלם ממנו.
  6.  

 

המלצה על שיטות עבודה מומלצות:

 

     

  • ה- FTC מציע להשתמש ב- hashtag #ad בתחילת הציוץ או הפוסט שלך
  •  

 

זה נוגע רק במדיניות הוויתור של FTC. בצע מחקר משלך וודא שאתה ממשיך לחפש עדכונים על המדיניות והחוקים שלהם!

  מה שבלוגרי הנסיעות צריכים לדעת על הנחיות FTC דרך @writetotravel לחץ לציוץ
 

מקורות:
  מדריכי האישור של ה- FTC: מה אנשים מבקשים

 

הצהרת אחריות : אני לא עורכת דין (למרות שאמי אמרה שאני אהיה עורכת דין נהדרת). המידע שנמסר לעיל אינו ייעוץ משפטי ומבוסס על מחקרי וניסיוני שלי כבלוגר וכפודקאסטר. אין לראות באף אחד מהאפשרויות לעיל כתחליף לייעוץ עם היועץ המשפטי שלך שיכול להנחות אותך (ואת הבלוג שלך) לניהול גילויים וסיומות.
 

 

FTC Disclosure Guidelines for Travel Bloggers

 

רוצים להגיב?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע
אני רוצה לדעת עוד ניוזלטר
close slider

הירשמו לניוזלטר שלנו


דילוג לתוכן