קידום אתרים מקצועי- למה כדאי לכם?

אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא קידום אתרים מקצועי- למה כדאי לכם? השאירו פרטים והכתב שלנו יחזור אליכם

תפקידו של מקדם אתרים מומחה, הוא לסייע למקסם את הנוכחות שלכם באינטרנט. לרוב, מומלץ לפנות למקדם אתרים מקצועי טרם בניית אתר חדש, או במהלך קידום עצמאי שנכשל בהבאת התוצאות הרצויות מהנכס הדיגיטילי שלכם.

זכרו, תהליך הקידום של אתר הוורדפרס שלכם, אינו פעולה של "זבנג וגמרנו", אלא משהו מתמשך שעלול להניב לכם תוצאות, רק לאחר תקופה של חודשיים, חצי שנה, שנה או אפילו שנה – תלוי בתחרות הקיימת בתוצאות החיפוש על תחום העיסוק של החברה שלכם. לדוגמה, אם אתם בעלי משרד עורכי דין בישראל, צפו לתחרות קשה על מגוון ביטויים ושאילתות חיפוש בגוגל, כיוון שיש המון משרדים דומים לשלכם, שגם הם בחלקם או אפילו ברובם, מקדמים את האתר שלהם בפועל.

מרגע שבניתם את אתר האינטרנט החדש לעסק שלכם, מהרו להקים גם את תשתית הקידום האורגני לנכס המקוון שלכם, כדי שלא תישארו מאחור ולמתחרים שלכם יהיה יתרון בשיווק און ליין של העסק שלהם (מה שיהיה שווה להם הרבה יותר לידים ועסקאות בפועל מפעילות האתר שלהם).

 

 תפקידו של המומחה לקידום אתרים אורגני (SEO), הוא לסייע לבעלי עסקים אשר מחזיקים נכס מקוון (קרי, אתר אינטרנט) למצות את הפוטנציאל השיווקי הגלום באתרם. אם עוד אין לכם אתר אינטרנט מוכן, מוטב שתפנו לחברת קידום אתרים, כבר בשלב האיפיון של האתר, כדי שהוא ייתן לכם עצות לגבי מה חשוב יותר וחשוב פחות מבחינת חווית המשתמש ויעזור להפריד את העיקר מהתפל.

 

יתרונותיו של קידום אתרים אורגני מקצועי:

 

אסטרטגיה שיווקית/ קידומית- מקדם אתרים מקצועי סורק את כל האתר שלכם ועל סמך הממצאים והידע שלו, בונה תכנית אסטרטגית לקידומו, תוך התייחסות לנעשה אצל העסקים המתחרים אתכם על המרחב הוירטואלי בתחום עיסוקכם.

 

ניסיון- מומחה SEO מנוסה ומקצועי דיו, מכיר את כל ה"טריקים ושטיקים" של מנועי החיפוש השונים (כמובן שאותנו בישראל, הכי מעניינות התוצאות בגוגל), כלומר מכיר את הרעיון העומד מאחורי האלגוריתם של מנוע החיפוש וגם יודע להתעדכן בחידושים ושינויים החלים עליו. על כן, הוא אמור לדעת מהם ה-"Signals" (המשתנים המשפיעים על דירוג עמודי האתר שלכם, על ביטויי מפתח שונים ומשונים) החשובים ביותר לקידומכם בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי חיפוש מובילים.

 

מקסום חווית השימוש באתר- כבר בתחילת עבודת הקידום, יעבור מומחה ה-SEO על ה-"back stage" של האתר (כלומר על מערכת ניהול התוכן- CMS של האתר) בצורה יסודית,כדי לוודא שאין תקלות משמעותיות בקוד האתר ובתגיות שונות.

 

לסיכום – קידום אתרי WordPress

 

אלה הם "על קצה המזלג", חלק מהיתרונות הגלומות בשכירת שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית (ביחס לקידום אתרים אורגני עצמאי) עבור אתר הוורדפרס של העסק שלכם.

 

ראוי לציין, כי קידום אתרים אורגני, אינו מקבץ של פעולות שיש לבצע באופן חד פעמי ולאחר מכן "דברים ייסתדרו מעצמם". אמנם קידום אתר מקצועי התחלתי, יוכל לתת לכם תשתית טובה ותוכלו לראות ממנו תוצאות מבחינת דירוג בתוצאות גוגל, לאורך זמן קדימה, אך מתישהו התוצאות ייעצרו או ייפגעו משמעותית בעקבות התחרות מצד המתחרים שלכם. קידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך, אשר ידרוש ממי שמקדם את האתר, מעקב מתמיד אחר מגמות בעולם השיווק הדיגיטלי, שינויים באלגוריתם של מנוע החיפוש ותגובה לשינויים בדרכים שונות – באתר עצמו (Onsite SEO) ומחוצה לו, במרחב הוירטואלי הרחב (Offsite SEO).

רוצים להגיב?

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
Agoz מפצח לך ידע
Agoz מפצח לך ידע